Hop til indhold
GoldenBoy

Gensyn med Scarlett - Pussy Galores

Recommended Posts

Besøgte Scarlet (www.pussygalores.dk) for et par uger siden og det var et glædeligt gensyn.

Visse af EGs brugere kender Scarlett fra et par år tilbage og med et andet navn, og i sin tid var hun en af de bedste oplevelser man kunne få med en glædespige; smuk, fræk og med masser af indlevelse.

Til dem der måtte undre om Scarlett under sin pause har mistet hendes "touch", så fortvivl ej. Hun er stadig smuk og stadig lige fræk.

Billederne passer stadig rigtig godt og hun har stadig et smukt ansigt.

Uden at jeg skal gå i detaljer, så blev til en dejlig halv time med fræk og kinky sex. Dybe kys, Dirty talk, mange orgasmer er der ikke mangel på når man er sammen med Scarlett.

Udover Scarletts evne til at levere en fræk oplevelse i sengen, så er hun så dejlig nem at tale med og har virkelig noget mellem ørene. Det er nok derfor jeg foretrækker at besøge de danske piger. For mig betyder det virkelig meget, at jeg kan have en god kemi med pigen, og dette sker først og fremmest for mig ved en god dialog. Andre piger som for mig både er fantastiske mellem lagnerne og er gode at tale med Marlene fra Mon-Cherie og Sisse fra Sexy Club.

Scarlett er I den grad tilbage, og jeg håber at hun er kommet for at blive end blot for en kort stund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GoldenBoy skrev, 1 time siden:

Besøgte Scarlet (www.pussygalores.dk) for et par uger siden og det var et glædeligt gensyn.

Visse af EGs brugere kender Scarlett fra et par år tilbage og med et andet navn, og i sin tid var hun en af de bedste oplevelser man kunne få med en glædespige; smuk, fræk og med masser af indlevelse.

Til dem der måtte undre om Scarlett under sin pause har mistet hendes "touch", så fortvivl ej. Hun er stadig smuk og stadig lige fræk.

Billederne passer stadig rigtig godt og hun har stadig et smukt ansigt.

Uden at jeg skal gå i detaljer, så blev til en dejlig halv time med fræk og kinky sex. Dybe kys, Dirty talk, mange orgasmer er der ikke mangel på når man er sammen med Scarlett.

Udover Scarletts evne til at levere en fræk oplevelse i sengen, så er hun så dejlig nem at tale med og har virkelig noget mellem ørene. Det er nok derfor jeg foretrækker at besøge de danske piger. For mig betyder det virkelig meget, at jeg kan have en god kemi med pigen, og dette sker først og fremmest for mig ved en god dialog. Andre piger som for mig både er fantastiske mellem lagnerne og er gode at tale med Marlene fra Mon-Cherie og Sisse fra Sexy Club.

Scarlett er I den grad tilbage, og jeg håber at hun er kommet for at blive end blot for en kort stund.

https://www.mon-cherie.dk/marlene

http://www.sexyclub.dk/girls/sisse2/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

På PG's hjemmeside står, at hun giver superfransk. Er det bonde-fanger-versionen (den med gummi på toppen), eller er det ægte superfransk?

Hvis du læser Pussygalores hjemmeside vil du nemt kunne konstatere at der her kun bydes på sikker sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...