kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 Hej alle skønne mennesker.. Sender lidt varme ud til jer på denne kolde dag... Nyd dagen med hva i nu laver.. Vil selv nyde en fridag her... Pas på jer selv og hinanden.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. Marts, 2018 kvinde 1966 skrev, for 16 minutter siden: Hej alle skønne mennesker.. Sender lidt varme ud til jer på denne kolde dag... Nyd dagen med hva i nu laver.. Vil selv nyde en fridag her... Pas på jer selv og hinanden.. mange tak og i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden: mange tak og i lige måde Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 7. Marts, 2018 kvinde 1966 skrev, for 48 minutter siden: Hej alle skønne mennesker.. Sender lidt varme ud til jer på denne kolde dag... Nyd dagen med hva i nu laver.. Vil selv nyde en fridag her... Pas på jer selv og hinanden.. Tak i lige måde nå tog du dig en fridag ? du har ellers kunder nok i dagligdagen ikke vil så gerne opleve at få behandling af dig e n dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 Glatpung skrev, for 17 minutter siden: Tak i lige måde nå tog du dig en fridag ? du har ellers kunder nok i dagligdagen ikke vil så gerne opleve at få behandling af dig e n dag Ja jeg har fri... Fra mit alm job... Hvor har du fra jeg har kunder nok i dagligdagen.. Jeg tar normalt ikk imod i dagtimerne pga alm job.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
woolfman2 60 Skrevet 7. Marts, 2018 Tak for din hilsen, og i lige måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 woolfman2 skrev, for 12 minutter siden: Tak for din hilsen, og i lige måde. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Marts, 2018 Mange tak. Og i lige måde jeg nyder min dag på job 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 Frække Tanja skrev, for 11 minutter siden: Mange tak. Og i lige måde jeg nyder min dag på job Tak... Lyder dejligt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 7. Marts, 2018 kvinde 1966 skrev, for 4 timer siden: Ja jeg har fri... Fra mit alm job... Hvor har du fra jeg har kunder nok i dagligdagen.. Jeg tar normalt ikk imod i dagtimerne pga alm job.. du tilbyder jo massge ikke og leg med sound det var da bare det roste da dig for at være en spændende kvinde så god fridag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 Glatpung skrev, for 2 timer siden: du tilbyder jo massge ikke og leg med sound det var da bare det roste da dig for at være en spændende kvinde så god fridag Jo det gør jeg men har ikke noget at gøre med hvor meget jeg har at lave... Forstår vist ikk helt hva du mener.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. Marts, 2018 kvinde 1966 skrev, for 3 timer siden: Jo det gør jeg men har ikke noget at gøre med hvor meget jeg har at lave... Forstår vist ikk helt hva du mener.... Det er du ikke den eneste der ikke forstår! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 7. Marts, 2018 AalborgLook skrev, for 14 minutter siden: Det er du ikke den eneste der ikke forstår! Det er jeg alligevel glad for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 7. Marts, 2018 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Det er du ikke den eneste der ikke forstår! nej du er jo heler ikke så nem at forstå du er sku underligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 8. Marts, 2018 Frække Tanja skrev, for 13 timer siden: Mange tak. Og i lige måde jeg nyder min dag på job Og i morgen er det kvindernes internationale kampdag. - Jeg håber, du får en rigtig god og "arbejdsom" dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg