Kim 0240 491 Skrevet 10. Marts, 2018 Hej er der nogen der har en mailadresse eller et mobil nr til frække Ida fra pigekolegtivet i Randers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 10. Marts, 2018 Hvorfor kan du ikke bare acceptere at hun holder pause, tvivler på at hun ønsker kontakt, talte med hende for 14 dage siden og hun er OK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 13. Marts, 2018 Viste ikke at hun holder pause og du må da undskylde hvis jeg har tråde dig over hendes tæer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 14. Marts, 2018 Du har ikke trådt hverken over mine eller Ida tæer Men når hun nu ikke annoncerer, syntes jeg man skal respektere dette, og inden du nu farer i blækhuset og skriver at jeg havde kontakt med Ida, ja så var det altså Ida der kontaktede mig, for en snak. Tror snart vi har hende tilbage igen, mon ikke hun savner de sjove oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 14. Marts, 2018 Er stoppe af personlige årsager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 15. Marts, 2018 Hvad mener du er Frlkke Ida stoppet? Som jeg forstår det holder hun tre ugers pause efter en bilulykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 15. Marts, 2018 Det jeg siger. Da flere år siden hun kørte galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg