Hop til indhold
Vim

En lækker oplevelse - Graziela & Sophia 3-kant

Recommended Posts

Jeg kedede mig i går søndag og havde bemærket at min brazilianske gudinde Graziela var tilbage i byen.
Graziela behøver ingen nærmere introduktion, hvis man af og til læser med her på forum, og jeg har selv anmeldt hende tidligere.
Hun er en stjerne indenfor cute GFE.

Jeg bestilte tid og blev modtaget med smil og kram i en lækker lejlighed i Lyngby af skønne Graziela. Jeg har altid sagt ja, til at møde hendes samboer og veninder, og var ligeledes positivt stemt denne gang, da hun foreslog at jeg skulle hilse på Sophia.
OMG en babe der kom ind ad døren og hilste på mig.
En trænet og tonet krop, med lækker gyldenbrun hudfarve og et smilende smukt ansigt.
Jeg var solgt til endnu en 3-kant med Graziela og en af hendes veninder.
Graziela må have en magnetisk tiltrækningskraft på søde GFE-givende veninder - og hun tager dem med herop til det kolde Nord hver gang.
Jeg takker blot de højere magter og siger pænt Amen!

Havde finanserne stået rigtigt på himlen havde jeg taget to timers fuld nydelse uden at blinke.
Desværre måtte jeg nøjes med 45 minutter i selskab med tøserne.
Der blev grinet, leget, brølet og sunget og jeg blev tømt og tilfredsstillet under stor begejstring da jeg slutteligt kom ud på pigerne flotte brystpartier.
Sikken et syn. Jeg var fuldstændig færdig bagefter, og måtte ligge i 10 minutter og sunde mig.

Endnu en skøn fantasi lod sig materialisere, og jeg er en kæmpe oplevelse rigere.
Tak Graziela og Sophia - jeg håber jeg kan nå forbi endnu engang inden I rejser videre. Pas godt på dem.

Mvh
Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vim skrev, for 8 timer siden:

Jeg kedede mig i går søndag og havde bemærket at min brazilianske gudinde Graziela var tilbage i byen.
Graziela behøver ingen nærmere introduktion, hvis man af og til læser med her på forum, og jeg har selv anmeldt hende tidligere.
Hun er en stjerne indenfor cute GFE.

Jeg bestilte tid og blev modtaget med smil og kram i en lækker lejlighed i Lyngby af skønne Graziela. Jeg har altid sagt ja, til at møde hendes samboer og veninder, og var ligeledes positivt stemt denne gang, da hun foreslog at jeg skulle hilse på Sophia.
OMG en babe der kom ind ad døren og hilste på mig.
En trænet og tonet krop, med lækker gyldenbrun hudfarve og et smilende smukt ansigt.
Jeg var solgt til endnu en 3-kant med Graziela og en af hendes veninder.
Graziela må have en magnetisk tiltrækningskraft på søde GFE-givende veninder - og hun tager dem med herop til det kolde Nord hver gang.
Jeg takker blot de højere magter og siger pænt Amen!

Havde finanserne stået rigtigt på himlen havde jeg taget to timers fuld nydelse uden at blinke.
Desværre måtte jeg nøjes med 45 minutter i selskab med tøserne.
Der blev grinet, leget, brølet og sunget og jeg blev tømt og tilfredsstillet var de stor begejstring da jeg slutteligt kom ud på pigerne flotte brystpartier.
Sikken et syn. Jeg var fuldstændig færdig bagefter, og måtte ligge i 10 minutter og sunde mig.

Endnu en skøn fantasi lod sig materialisere, og jeg er en kæmpe oplevelse rigere.
Tak Graziela og Sophia - jeg håber jeg kan nå forbi endnu engang inden I rejser videre. Pas godt på dem.

Mvh
Vim

Det lyder hel fantastisk. 

Hvordan var de over for hinanden? Var der gensidig berøring eller var det hele overladt til dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 16 timer siden:

Det lyder hel fantastisk. 

Hvordan var de over for hinanden? Var der gensidig berøring eller var det hele overladt til dig?

Jeg betalte 400,- ekstra for "lesbian"....pigerne legede med mig og med hinanden lige så. Ret hot <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...