per7 26 Skrevet 14. Marts, 2018 Hej Vil høre om nogle har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/245550 ? -Per 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit45(Vejle) 55 Skrevet 21. Marts, 2018 Hej Per7 har skrevet og talt med hende og efterfølgende skrevet lige frem og tilbage det blev sku lidt frækt, Har aftalt at besøge hende på torsdag til en times dominans ud fra hendes sms'er tror jeg det bliver rigtig frækt. Laver en anmeldelse herind senere på ugen . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
per7 26 Skrevet 22. Marts, 2018 Bandit45 skrev, den 21/3/2018 at 07:41: Hej Per7 har skrevet og talt med hende og efterfølgende skrevet lige frem og tilbage det blev sku lidt frækt, Har aftalt at besøge hende på torsdag til en times dominans ud fra hendes sms'er tror jeg det bliver rigtig frækt. Laver en anmeldelse herind senere på ugen . Vil se frem til din anmeldelse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit45(Vejle) 55 Skrevet 28. Marts, 2018 Så har jeg besøget hende. Måske ikke den pæneste pige men gav hende frie hænder så hun kunne bruge/misbruge mig efter hendes lyster hun er meget fræk og bliver rigtig tændt og liderlig så jeg fik hvad jeg kom efter. Om jeg vil besøge hende igen ja det tror jeg faktisk godt jeg ville. Jeg overførte penge for værelset via mobilpay inden mødet. Tænkte håber ikke hun snyder mig men ingen problemer der. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpeladning 26 Skrevet 30. Marts, 2018 Hun ser lækker ud. Og ikke mindst fræk. Tænker at vi skal mødes når muligheden byder sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 22. August, 2018 Nogen der har haft yderlige erfaringer med hende? @Bandit45 var hun iført læderridestøvler og ridebukser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Denliderlige Skrevet 12. September, 2018 (edited) Ja, hun er iført ridebukser og læderridestøvler hvis man ønsker det. Hun ser fræk ud i hendes rideoutfit. Så hvis er til en rigtigt hestpige, er hun et besøg vær. Redigeret 12. September, 2018 af Denliderlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 8. August, 2019 Overvejer en oplevelse med fruen. Er der nogen med nyere erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky Ride Frue 14 Skrevet 15. Januar, 2020 Kære sydjyden. Du er velkommen til at kigge forbi. Og selv komme med din egen bedømmelse efter besøget. Knus og frække kys Xenia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 18. Februar, 2020 Tak, RideFrue - ser først dette nu Kinky Ride Frue skrev, den 15.1.2020 at 22:58: Kære sydjyden. Du er velkommen til at kigge forbi. Og selv komme med din egen bedømmelse efter besøget. Knus og frække kys Xenia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mont6700 Skrevet 8. Marts, 2020 Dette er min første anmeldelse. Men jeg bliver lige nød til at dele denne fantastiske oplevelse. Jeg var hos hende i en time og fik efterfølgende et bad. jeg vil ikke komme nærmere ind på mine personlige ønsker / behov men jeg fik hvad jeg kom efter og meget mere end det. Hun er en der skal opleves ....... og jeg kommer helt sikkert retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky Ride Frue 14 Skrevet 12. Marts, 2020 Mont6700 skrev, den 8.3.2020 at 10:01: Dette er min første anmeldelse. Men jeg bliver lige nød til at dele denne fantastiske oplevelse. Jeg var hos hende i en time og fik efterfølgende et bad. jeg vil ikke komme nærmere ind på mine personlige ønsker / behov men jeg fik hvad jeg kom efter og meget mere end det. Hun er en der skal opleves ....... og jeg kommer helt sikkert retur. Tak for de pæne ord. Dejligt når alting går op i en højere enhed. Vi ses helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 11. Januar, 2022 Jeg skal besøge Xenia nu på torsdag for første gang. Jeg glæder mig HELT VILDT. Anmeldelse følger. ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 13. Januar, 2022 Som lovet kommer her en anmeldelse af Kinky Ride Frue. Jeg vil starte med at sige, at jeg IKKE har nogen erfaring med SM overhovedet... Jeg ville besøge hende, fordi jeg havde en drøm om at blive taget med en strap-on og dette tilbød hun. Alt kommunikation inden foregik på SMS. Fik hende fortalt hvad jeg ønskede. At jeg var nybegynder og ønskede massage og at blive taget med strap-on. Men efter at have tænkt lidt over det, tændte det mig mere og mere at blive domineret og måske ydmyget. Dette skrev jeg så til hende. Vi blev enige om 1 times dominans og massage til at starte blidt op. Hun spurgte lidt ind til hvad hun måtte eller IKKE måtte. Jeg fortalte hende at jeg ikke er til smerte, men at jeg derudover er ret åben. Så jeg gav hende frie hænder. I dag var så dagen jeg havde glædet mig til og jeg blev IKKE skuffet. Kinky Ride Frue er en kraftig pige med store bløde bryster. Lige som jeg kan li' det. Smukt ansigt, med flotte øjne og et super dejligt smil og så er hun nem at snakke med. Hun spurgte om jeg var sikker på at hun måtte få frie hænder og ja, det var jeg. Jeg vil ikke gå ALT for meget i detaljer, for ellers vil dette blive MEGET langt. Jeg blev beordret op på hendes massagebriks på maven, hvor jeg fik en smule massage. Hun koncentrerede sig mest om min pik, nosser og røv. Det hele var super dejligt. Derefter skulle jeg vende mig om og jeg fik bind for øjnene. Mine hænder og ben blev med stropper fastgjort til briksen. Herefter bandt hun min pik og nosser sammen med noget tyndt reb. Så begyndte hun at sutte min pik mens hun gav mig en finger... Fingeren blev erstattet af en vibrator og der blev også brugt masser af olie. Hun lod mig vide at hun også var liderlig, ved at stikke hendes fingre i min mund efter hun havde haft dem i hendes fisse. Hun sagde at hvis jeg opførte mig pænt og gjorde som hun sagde, ville jeg få lov til at slikke hende og måske kneppe hende. Efter dette blev jeg, stadig med bind for øjnene, løsnet fra briksen, beordret op at stå og mine hænder blev fastgjort til et kors på væggen. Så blev jeg taget bagfra med hendes strap-on og det levede fuldt ud op til mine forventninger. Bindet for mine øjne blev taget af, jeg blev løsnet fra korset og beordret ned på knæ foran hende. Hun tog kondomet af hendes strap-on og nu skulle min mund kneppes. Jeg fik lov til at lege med hendes dejlige bryster imens. Resten skete inde i sengen. Jeg blev smidt på ryggen og skulle sprede mine ben så hun kunne kneppe mig igen. Derefter red hun mig lidt og så byttede vil plads og hun forlangte at jeg slikkede hende. Hun har en lækker fisse så dette gjorde jeg gerne. Hun fik også 2 fingre og det lykkedes mig at give hende en sprøjte orgasme. Slikkede videre indtil hun bad mig om at kneppe hende. Derefter tog det desværre ikke så lang tid før jeg kom. Bagefter lå vi og hyggesnakkede og jeg fik virkeligt fornemmelsen af, at hun gør det her, fordi hun ELSKER det. Xenia; tusinde tak for en fantastisk oplevelse. Du får hermed mine bedste anbefalinger og jeg er sikker på at vi ses igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 33 Skrevet 16. Januar, 2022 Det var da en GOD anmeldelse, har selv tænkt på og besøge hende en dag, når jeg er på de kanter. Lyder til hun har udstyret i orden , så man kan blive brugt lidt. Håber det er til og finde, da det skulle være laaangt ude på landet et sted, ( en fordel, så er der ikke så mange nysgerrige naboer ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 18. Januar, 2022 latex skrev, den 16.1.2022 at 12:47: Det var da en GOD anmeldelse, har selv tænkt på og besøge hende en dag, når jeg er på de kanter. Lyder til hun har udstyret i orden , så man kan blive brugt lidt. Håber det er til og finde, da det skulle være laaangt ude på landet et sted, ( en fordel, så er der ikke så mange nysgerrige naboer ) Tak tak. Den blev lidt lang alligevel selvom jeg ikke gik i detaljer. Det er nemt at finde. Hun fortæller dig hvor du skal være på et bestemt tidspunkt. Så ringer hun til dig og guider dig resten af vejen. Jeg kørte godt nok forkert 2 gange... Den ene gang fordi jeg, åbenbart, har glemt forskellen på højre og venstre. Den anden gang, fordi hun snakkede så meget, at hun glemte at fortælle at jeg skulle dreje. Så fik vi også lidt sjov ud af det. Det ligger rigtigt nok langt ude. Men der er et nabohus, hvor der bor nogle polske arbejdere. Men som hun siger: de er jo ligeglade og det var jeg faktisk også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 17. Februar, 2022 Uha ja. Jeg har også været forbi Xenia nogle gange, og det har været en fantastisk oplevelse. Hun kan hendes håndværk, og fantasien fejler ingenting. Dejlig fræk klædt og masser af tid. Jeg har skrevet lidt med hende omkring hendes mandlige “ Bull “ i form af hersker, som hun kan medbringe til legen. Men jeg har endnu ikke fået det til at passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg