mi2000 27 Skrevet 17. Marts, 2018 Hejsa Det er ikke lykkedes mig at finde en kvinde der tilbyder anal-gape (hvor pikken trækkes ud af røven og ballerne spredes, så hullet åbnes), er der nogle der kender en der tilbyder det? Kunne virkelig godt tænke mig at prøve det. Hvis glædespiger læser med, så gerne skriv pb eller like. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 17. Marts, 2018 mi2000 skrev, for 4 timer siden: Hejsa Det er ikke lykkedes mig at finde en kvinde der tilbyder anal-gape (hvor pikken trækkes ud af røven og ballerne spredes, så hullet åbnes), er der nogle der kender en der tilbyder det? Kunne virkelig godt tænke mig at prøve det. Hvis glædespiger læser med, så gerne skriv pb eller like. Jeg har altid undret mig over hvad det er folk tænder på, ved at kigge en tøs op i tarmen igennem en udspilet ringmuskel? Det er slet ikke for at dømme, jeg nyder selv gerne at munke mudder-rosen på de piger der nu er friske.. Jeg er bare nysgerrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mi2000 27 Skrevet 18. Marts, 2018 Altså jeg vil jo ikke ligge med en “stjernekikkert” og undersøge hver detalje. For mig handler det mest om det visuelle i at åbningen svarer til tykkelse på min pik - lad os kalde det selvtillidsprøve, som viser min maskulinitet! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg