youngatheart 832 Skrevet 27. Marts, 2019 klinikfuckers skrev, den 18.3.2018 at 11:32: 14 dage efter mit første besøg hos sweet Sophie, endnu en total lækkert GFE besøg, hun er simpelthen så dejlig lækker og naturlig. Tidligere i en tråd var der en fyr der kritiserede hende at hun var træls og kun efter penge, jeg må igen sige at hun lever fuldt ud op til hendes navn sweet. Hun rejser om ikke så længe, men kommer tilbage i april. 10/10 i karakter herfra. See you again soon Sweetie. https://annoncelight.dk/showad/245220 I ÅLBORG !!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 Thomas N. skrev, for 8 timer siden: Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. Flot sted og piger i særklasse. We are still all different and you can’t compare us totally different body shapes and characters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 Thomas N. skrev, for 17 timer siden: Jeg er også stor fan af Sophie har besøgt hende 2 gange og hun er helt fantastisk. Generelt vil jeg sige, at pigerne på det sted er fantastiske. Jeg har mødt Nicole, Mia, Kamilla og Michelle på samme sted og flotte piger og suveræn service fra dem alle. We are still all different and you can’t compare us totally different body shapes and characters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 (edited) Thomas N. skrev, for 8 timer siden: Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. Flot sted og piger i særklasse. I understand that you are new and just registered on forum and you could just write something nice about me as this topic about me (if you ever been with me, of course), but you mention other 5 girls in my topic ok, but thank you. That’s bit strange. And strange to use my name on only one review about only one another and totally different from me girl (you never wrote real review about me actually) in next topic even you could use any other name of other 5 girls, whom you was mentioned in this my topic. Maybe because you liked that I have many nice reviews, which could be useful for other girl too but then all that makes situation more than “strange” and not really nice. Redigeret 27. Marts, 2019 af Sweet Sophie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. Marts, 2019 youngatheart skrev, for 4 timer siden: I ÅLBORG !!!!! Ja i Aalborg, hun er tilbage inden længe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1980kkt 12 Skrevet 27. Marts, 2019 Thomas N. skrev, for 11 timer siden: Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. Flot sted og piger i særklasse. ok tak, ja det stedet med flere fantastiske piger, jeg ved at Sophie er super, hende har jeg besøgt et par gange. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 27. Marts, 2019 1980kkt skrev, for 31 minutter siden: ok tak, ja det stedet med flere fantastiske piger, jeg ved at Sophie er super, hende har jeg besøgt et par gange. Ja enig. Skal jeg fremhæve en pige særligt fra det sted så er det Sophie hun er uden sammenligning den sødeste, flotteste og omsorgsfulde pige jeg nogensinde har mødt i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 27. Marts, 2019 Sweet Sophie skrev, for 3 timer siden: I understand that you are new and just registered on forum and you could just write something nice about me as this topic about me (if you ever been with me, of course), but you mention other 5 girls in my topic ok, but thank you. That’s bit strange. And strange to use my name on only one review about only one another and totally different from me girl (you never wrote real review about me actually) in next topic even you could use any other name of other 5 girls, whom you was mentioned in this my topic. Maybe because you liked that I have many nice reviews, which could be useful for other girl too but then all that makes situation more than “strange” and not really nice. Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me. Because I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. You are so amazing and kiss like a dream. Take Care, Sophie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. Marts, 2019 Thomas N. skrev, for 1 time siden: Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me. Because I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. You are so amazing and kiss like a dream. Take Care, Sophie. Ouch... that backfired... Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 27. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: Ouch... that backfired... Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening. Ja, det er pisse træls. Jeg nævnte hendes navn for at gøre opmærksom på, hvor vidunderlig hun er, men hun har fuldstændig misforstået mig og min hensigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 Thomas N. skrev, for 6 timer siden: Sorry but I Think you misunderstood my intentions. I wanted to write to The other users in this platform that The place you stay is a very Nice place and The girls there have a very High service level. If you want to know I Can tell you that you are my favorite Girl on The place. It is more than 2 monts ago I visit you and I have just have my profile in a couple of days. But you are right you derserve your own review from me. Because I enjoyed our meeting so much specially last time I saw you. You are so amazing and kiss like a dream. Take Care, Sophie. Misunderstanding could happen, just you never wrote before any review about me and how could I know who are you and if we have ever met. Sorry for inconvinience. Now all clear. Thank you and I appreciate your words I am always nice to nice people Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 AalborgLook skrev, for 4 timer siden: Ouch... that backfired... Det er træls når en pige man er så vild med ikke lige er helt ening. It was misunderstanding from both sides Now it’s all clear. I am never unfriendly to adecvate and nice people Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 27. Marts, 2019 Sweet Sophie skrev, 1 time siden: It was misunderstanding from both sides Now it’s all clear. I am never unfriendly to adecvate and nice people The important lesson as I see it is that the misunderstandings have been cleared and the fact remains. You are truly in a league of your own and every guy spending time with you is fortunate because of your nature, please never change the way you are. Until next time.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 Gil3tte skrev, for 20 minutter siden: The important lesson as I see it is that the misunderstandings have been cleared and the fact remains. You are truly in a league of your own and every guy spending time with you is fortunate because of your nature, please never change the way you are. Until next time.... Thank you honey I keep myself best and even better! Hug and kiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Himmerlændingen 31 Skrevet 27. Marts, 2019 Er det bare mig eller er Sofie ude med riven? Jeg kan se hun er aktiv i flere tråde. Men kommunikation kan være svært. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet Sophie 218 Skrevet 27. Marts, 2019 Himmerlændingen skrev, for 20 minutter siden: Er det bare mig eller er Sofie ude med riven? Jeg kan se hun er aktiv i flere tråde. Men kommunikation kan være svært. Now I am just here don’t worry. And yes, all users can write in all topics, not just in one. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 31. Marts, 2019 Min tinnitus gik lige væk, efter at have fulgt denne tråd ,TAKKER. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 31. Marts, 2019 hackman skrev, for 5 timer siden: Min tinnitus gik lige væk, efter at have fulgt denne tråd ,TAKKER. Og hvad mener du helt bestemt med det indlæg? Vil du uddybe, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbate2cum4u 11 Skrevet 3. April, 2019 Sweet Sophie skrev, den 26/3/2019 at 18:38: PM Havd hedder det sted hvor i piger holder til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 3. April, 2019 @Mrbate2cum4u det er vel irrelevant hvad det hedder, hvis det er fordi du gerne vil vide hvor det ligger henne af. Så lægger det 3 gader fra stationen omkring cafeminesteriet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bonderoeven 45 Skrevet 4. April, 2019 Har booket tid hos Sophie i morgen eftermiddag... håber virkelig hun lever op til alle de gode anmeldelser herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 4. April, 2019 Bonderoeven skrev, for 8 minutter siden: Har booket tid hos Sophie i morgen eftermiddag... håber virkelig hun lever op til alle de gode anmeldelser herinde. Det er jeg ret sikker på, at hun gør. Du har hendes fulde opmærksomhed og tror de fleste der møder hende bliver ret betaget af hende. Hun er dejlig! God fornøjelse i morgen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dockim 33 Skrevet 4. April, 2019 Glæd dig. Hun er en vidunderlig kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg