Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.episkm.com

har idag været forbi Mille i Kolding, for at prøve dette for første gang nogensinde, og hold da op en omgang

Mille er en moden dame (47 tror jeg), sød og smilende med lidt til gården og gaden, slet ikke en jeg tænder på, men jeg skulle jo have øjnene lukkede og slappe af, så det betyder intet om man tænder på hende eller ej. Og nej man må ikke pille, og ja hun har ganske almindelig tøj på, og nej hun tilbyder ikke blow eller sex, selvom hun fortalte at hun var single.

smed alt tøjet og lagde mig nøgen på ryggen på briksen og var meget spændt på hvad dette ville bringe. Må sige at Mille ved godt hvordan man behandler en pik igennem længere tid. Jeg var mange gange ved at sprøjte, hvor hun lige fik det stoppet i sidste sekund, så undgår hun lige pikken i 30 sekunder inden der kommer berøringer igen. Jeg havde stiv pik fra start og så 60 min frem uden at den mistede hårdhed, heller ikke efter at jeg sprøjtede efter 40-50 min. hvor hun bare blev ved og ved, så det kan absolut anbefales.

dette var idag mellem 9-10 og har siden været så liderlig, så prøvede over middag at fange Sweet babe og en anden pige i Kolding, som desværre ikke havde tid, så prøvede jeg mit stamsted i Fredericia, hvor begge piger også var optaget, så der blev ikke mere sex til mig idag. ØV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Mai i Randers 2 gange og det var store oplevelser begge gange.

Og vil gerne besøge hende igen, men har ikke ærinde i nærheden, desværre.

Jeg har tænkt på at besøge Mille i Kolding istedet, men jeg har læst et sted at hun har fælles venteværelse med andre alternative behandlere, og så er det ikke diskret nok til mig.

Har I erfaringer med Milles venteværelse?

Mvh

Vest

Del dette indlæg

Link til indlæg
vestnudisten skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt Mai i Randers 2 gange og det var store oplevelser begge gange.

Og vil gerne besøge hende igen, men har ikke ærinde i nærheden, desværre.

Jeg har tænkt på at besøge Mille i Kolding istedet, men jeg har læst et sted at hun har fælles venteværelse med andre alternative behandlere, og så er det ikke diskret nok til mig.

Har I erfaringer med Milles venteværelse?

Mvh

Vest

Så er hun flyttet siden jeg har været der. Ikke noget venteværelse den gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige forbi igen idag.

er der noget bedre, lægge sig på en briks helt nøgen, lukke øjnene og bare nyde

havde brug for en time med forkælelse af min pik, UDEN at jeg skal lave, gøre eller tænke noget som helst, bare nyde uden at yde.

dejligt

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 29.9.2020 at 19:33:

Var lige forbi igen idag.

er der noget bedre, lægge sig på en briks helt nøgen, lukke øjnene og bare nyde

havde brug for en time med forkælelse af min pik, UDEN at jeg skal lave, gøre eller tænke noget som helst, bare nyde uden at yde.

dejligt

Er der diskret i lejlighed eller er der skiltet udenfor med episk massage?

Forgår der med gummihandsker eller hvordan?

Vælger du massagen med olie eller den billige til 1.000,-

Ja, det var en masse spørgsmål, men har også efter de forskellige anmeldelser fået lyst at besøge Mille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic18 skrev, for 9 timer siden:

Er der diskret i lejlighed eller er der skiltet udenfor med episk massage?

Forgår der med gummihandsker eller hvordan?

Vælger du massagen med olie eller den billige til 1.000,-

Ja, det var en masse spørgsmål, men har også efter de forskellige anmeldelser fået lyst at besøge Mille.

Det er i privat hus, uden nogen skilte udenfor

ingen handsker, men masser af olie

jeg vælger bare alm. olie til kr.1000.- men hun siger at pirrende olie er bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også prøvet. Bestemt ikke en oplevelse der skal gentages. 

Har prøvet andre steder, hvor oplevelsen var betydeligt bedre. Men dejligt, i har fået en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...