Hop til indhold
Guest Brøndby

Pretty Thai Glostrup : SUUUUUUUUUUUUPPPPEEER !

Recommended Posts

Guest Brøndby

Var drejet ind til Dokkun Massage, hvor jeg har været 20-30 gange, men mødte en sur Thaikvinde der lige pludselig ville have ekstra for noget der plejer at være inkluderet i prisen. 

Så kørte jeg igen !!!

På Hovedvejen er der kommet nye skilte op, og når nu man var blev brændt af var det værd at checke ud . 

Pretty Massage hedder stedet, og pigerne kan af udseende og i udførelse bestemt leve op til navnet, jeg skulle ihvertfald ikke komme til at fortryde mit pludselige initiativ .  

Blev modtaget i den lille forbutik af tre unge og sindsygt smukke thaipiger, allerede der var jeg tændt . 

Stedet fremtræder nyistandsat, og overordentlig indbydende og rent . 

Jeg fik æren af en lettere buttet  smuksak, og om hun kunne sit kram ? 

Det skal jeg lige love for hun kunne ..... Sjældent, eller måske aldrig har jeg fået så god en omgang massage, og tidsmæssigt blev der ikke sparet på de 60 minutter der blev betalt for . 

Jeg blev i den grad i godt humør oven på noget af en skuffelse hos Dokkun  ( det er så ikke første gang ) . 

Jeg er fan - og vender helt sikkert tilbage :) 

6 ud af 5 stjerner her fra :D

http://www.prettythaimassage.dk/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Donethat skrev, 1 time siden:

Hvad er der på menukortet?

Kig på linket D....hat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Brøndby, har du indtryk af om der var muligheder for intime tillæg, og evt. hvilke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, for 51 minutter siden:

Kig på linket D....hat

Okay, jeg har lært at læse, men der må jo være andet og mere, når man skriver Suuuuuupppeeeer på Eroguide fremfor Trustpilot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brøndby
Tatra skrev, for 13 minutter siden:

Brøndby, har du indtryk af om der var muligheder for intime tillæg, og evt. hvilke?

Jeg fik en meget lækker HJ , som massøsen selv foreslog, men ikke var med i den oprindelige aftale . 

Jeg blev ikke forevist en skriftlig menu/prisliste ved ankomst, hvilket undrede mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke der er mange Thai massage steder der har menu til mere end massage, resten dukker frem undervejs eller aftales mundtligt ved start.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gamle Dina Thaimassage og Anya 

Ny ejer, kørte fordi I aftes , var ved at indrette stedet ,Central Glostrup 

Atter en konkurrent til Hovedvejen 153 , :D:D:D ( 555 )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Franz Jäger

Det virker som de kører den seriøse linje videre fra Dina Klinikmassage. Menukortet indikerer ikke andet ihvertfald.

Det var ellers gode tider da Anya lå der .....

/Franz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brøndby skrev, for 13 timer siden:

Jeg fik en meget lækker HJ , som massøsen selv foreslog, men ikke var med i den oprindelige aftale . 

Hvad kostede hj ekstra og var massøsen nøgen/topløs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brøndby
FookMiFookYu skrev, for 7 timer siden:

Hvad kostede hj ekstra og var massøsen nøgen/topløs? Prisen var den samme som jeg betaler andre steder . Nej der var ikke tale om topløs/nøgen massage, og det har jeg det helt  fint med . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Lokket af Brøndbys gode anmeldelse måtte stedet da prøves.

Desværre kan min oplevelse ikke matche Brøndbys. 

Hende der masserede mig var helt tydeligt ganske uerfaren og det bar massagen desværre helt klart præg af. 

Massagen kan i bedste fald betegnes som middelmådigt men hun var sød og rar, så da spørgsmålet kom om ekstra sagde jeg ja tak til en håndtrold.

Dette klarede hun en smule bedre uden det blev prangende.

Er jeg skuffet? Ja! Kommer jeg igen? Nej ikke umiddelbart

Min konklusion må være, at Pretty Thai Massage ikke adskiller fra andre thaisteder. Som mange andre steder er man åbenbart afhængig af at få den rigtige massør  :( Men til alle hanhunde derude - ja man kan få et HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...