fatimeee 27 Skrevet 21. Marts, 2018 Hej, hvad syntes i om at nogle glædes piger kun tager imod skandinaviere? jeg er selv en tyrkisk pige, og jeg syntes ikke at andres opførsel skal gå ud over mig, ville ønske jeg ku besøge alle glædes piger. men der er nogle som dsv kun tager imod skandinaviske kunder, meget ærligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
discreet daddy 10 Skrevet 21. Marts, 2018 jeg tror nu de fleste GP som skriver at de kun ser skandinaviske mener skandinaviske mænd.. og ikke piger ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 21. Marts, 2018 discreet daddy skrev, for 21 minutter siden: jeg tror nu de fleste GP som skriver at de kun ser skandinaviske mener skandinaviske mænd.. og ikke piger ? det netop det jeg siger daddy, hvorfor skal andres opførsel gå ud over mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 21. Marts, 2018 fatimeee skrev, for 2 minutter siden: det netop det jeg siger daddy, hvorfor skal andres opførsel gå ud over mig Mon ikke du kan ringe og høre om de modtager lesbisk, så er der måske et andet syn på sagen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 21. Marts, 2018 ppd skrev, for 8 minutter siden: Mon ikke du kan ringe og høre om de modtager lesbisk, så er der måske et andet syn på sagen. jeg tjekker self inden at de modtager begge køn, og det gør de fleste i denne branche faktisk det handler mere om penge end køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 21. Marts, 2018 ppd skrev, for 12 minutter siden: Mon ikke du kan ringe og høre om de modtager lesbisk, så er der måske et andet syn på sagen. syntes dog det er ærligt det skal være på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 21. Marts, 2018 fatimeee skrev, for 38 minutter siden: Hej, hvad syntes i om at nogle glædes piger kun tager imod skandinaviere? jeg er selv en tyrkisk pige, og jeg syntes ikke at andres opførsel skal gå ud over mig, ville ønske jeg ku besøge alle glædes piger. men der er nogle som dsv kun tager imod skandinaviske kunder, meget ærligt. Jeg har ingen problemer med at gper selv vælger hvilke type mennesker de ønsker at mødes med. Det gør vi andre vel også så kan der spares tid ved på forhånd at melde ud virker det jo også som en god ide. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 21. Marts, 2018 (edited) fatimeee skrev, for 16 minutter siden: syntes dog det er ærligt det skal være på den måde. Hvorfor? Hvis en GPér ikke bryder sig om at være sammen med en meget overvægtig mand, skal hun så ikke sige fra overfor det? Skal en GPér være sammen med en Kvinde uanset om hun har lyst til det eller ej ? På samme vis, hvis hun har det bedst sammen med en skandinav, så skal hun vel vælge det? Det er jo temmelig intimt, at være så tæt på et fremmed menneske. Jeg synes bestemt kun det er iorden, man opsætter nogle kriterier for, hvad man har lyst til eller ej. Alt andet vil være et overgreb på GPéren.. og det er vel ikke det du ønsker? Redigeret 21. Marts, 2018 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 21. Marts, 2018 Umiddelbart tror jeg ikke, at det handler om fordomme, men derimod på erfaring. De fleste GP’er er meget åbne og fordomsfrie. Men hvis man over en periode har haft dårlige og måske grænseoverskridende oplevelser med mænd med en ret veldefineret kulturel og geografisk baggrund, så er det naturligt - og sikkert også fornuftigt - at sortere denne gruppe fra af hensyn til egne grænser og personlig sikkerhed. De GP’er, det vælger dette, har min fulde sympati og opbakning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 21. Marts, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 7 minutter siden: Hvorfor? Hvis en GPér ikke bryder sig om at være sammen med en meget overvægtig mand, skal hun så ikke sige fra overfor det? Skal en GPér være sammen med en Kvinde uanset om hun har lyst til det eller ej ? På samme vis, hvis hun har det bedst sammen med en skandinav, så skal hun vel vælge det? Det er jo temmelig intimt, at være så tæt på et fremmed menneske. Jeg synes bestemt kun det er iorden, man opsætter nogle kriterier for, hvad man har lyst til eller ej. Alt andet vil være et overgreb på GPéren.. og det er vel ikke det du ønsker? jo du har helt ret, har bare set nogle utrolig frække danske kvinder som kun tager imod skandinaviere, og det blev jeg bare lidt ked af. men du har vel ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 21. Marts, 2018 Er selv sydamerikansk, så ligner en araber, tyrker, spanier, Italiener osv. Har dog et dansk navn... Har aldrig haft problemer med at besøge nogen H or der står kun skandinaviske mænd osv. Får altid kun at vide at de ikke ønsker somalier, muslimer og folk fra mellemøsten... Fordi det som regel er et privat sted, eller de har haft dårlige erfaringer med disse mennesker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. Marts, 2018 fatimeee skrev, for 9 minutter siden: syntes dog det er ærligt det skal være på den måde. Du mener: ærgerligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Marts, 2018 Vil ikke give liderlig fyr og allo allo ret. en gp kan godt selv vælge hvem de vil møde. De kan godt sige nej til en svær overvægtig hvis de ikke syntes om ham. De kan godt sige nej til udlændinge de har haft dårlige oplevelser med, men at sætte folk i samme kattegori er meget forkert. Jeg er selv tyrker som fatimee, det skal da ikke gå udover mig hvis en har behandlet en pige meget forkert. Man skal aldrig generalisere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 21. Marts, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 14 minutter siden: Vil ikke give liderlig fyr og allo allo ret. en gp kan godt selv vælge hvem de vil møde. De kan godt sige nej til en svær overvægtig hvis de ikke syntes om ham. De kan godt sige nej til udlændinge de har haft dårlige oplevelser med, men at sætte folk i samme kattegori er meget forkert. Jeg er selv tyrker som fatimee, det skal da ikke gå udover mig hvis en har behandlet en pige meget forkert. Man skal aldrig generalisere Hvis jeg nu f.eks ikke tog imod svært overvægtige fordi de ofte lugter "dernede" eller har svamp i folderne så generaliserer jeg jo også.. Er det så forkert eller skal jeg stadig have lov til at vælge dem fra.? Hvis jeg ikke ville modtage folk af anden oprindelse end skandinavisk fordi de generelt knalder mig på en måde som jeg ikke kan lide skal jeg så vente indtil vi faktisk er i gang med at sige stop eller skal jeg sige fra inden vi er i gang.? Hvis jeg nu ikke tager imod svært overvægtige fordi jeg ikke tænder på dem så det okay eller.? Hvis jeg nu ikke tager imod folk med anden oprindelse end skandinavisk fordi jeg ikke tænder på dem er det så okay eller.? Jeg mangler lidt en forklaring på hvornår jeg generaliserer.. *jeg tager imod både overvægtige og folk med anden end skandinavisk oprindelse hvis jeg føler kemien er der.. Dog siger jeg også nej hvis jeg ikke føler mig tiltrukket eller at kemien ikke er der.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 21. Marts, 2018 Husk på at pigerne er glædespiger af lyst, også selvom der er penge involveret. Og sex er ikke en vare på en hylde, men en gensidig oplevelse. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Marts, 2018 (edited) JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden: Hvis jeg nu f.eks ikke tog imod svært overvægtige fordi de ofte lugter "dernede" eller har svamp i folderne så generaliserer jeg jo også.. Er det så forkert eller skal jeg stadig have lov til at vælge dem fra.? Hvis jeg ikke ville modtage folk af anden oprindelse end skandinavisk fordi de generelt knalder mig på en måde som jeg ikke kan lide skal jeg så vente indtil vi faktisk er i gang med at sige stop eller skal jeg sige fra inden vi er i gang.? Hvis jeg nu ikke tager imod svært overvægtige fordi jeg ikke tænder på dem så det okay eller.? Hvis jeg nu ikke tager imod folk med anden oprindelse end skandinavisk fordi jeg ikke tænder på dem er det så okay eller.? Jeg mangler lidt en forklaring på hvornår jeg generaliserer.. *jeg tager imod både overvægtige og folk med anden end skandinavisk oprindelse hvis jeg føler kemien er der.. Dog siger jeg også nej hvis jeg ikke føler mig tiltrukket eller at kemien ikke er der.. Godt skrevet jeg syntes det er ok at en gp vælger nogle personer fra i en gruppe. Men at vælge en hel flok gruppe fra, fordi der er nogen der ikke kan opføre sig ordentlig, det syntes jeg er at generalisere. Hvis der er en person der lugter, f.eks. En overvægtig, jamen så sig dog han skal i bad. Ellers kan han smutte. Det er op til gpen hvem hun vil være sammen med. Syntes det er ok at en gp vælger folk fra med anden etnisk herkomst hvis hun ikke tænder på dem. Men at vælge dem alle fra på baggrund af en dårlig oplevelse er forkert Redigeret 21. Marts, 2018 af Tyrkeren82 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. Marts, 2018 Forstår slet ikke det kan være til diskussion. Selvfølgelig kan en gp stille krav til hvem hun vil bolle med. Og hun skriver næppe at hun ikke magter andet end skandinavere hvis hun kun har haft en enkelt dårlig episode med en ikkeskandinav. Det er nok baseret på mere end blot den ene eller få dårlige oplevelser, antager jeg. Lad dem nu selv bestemme. Der er masser af piger som knalder hvide, sorte, grønne og blå. Videre i teksten.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegmigogmig 8 Skrevet 21. Marts, 2018 Det kunne være spændende at høre hvad de udanlandske kunder helt præcist gør eller har gjort som har givet alle udlændige et dårligt ry? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Marts, 2018 mignuigen skrev, for 55 minutter siden: Husk på at pigerne er glædespiger af lyst, også selvom der er penge involveret. Og sex er ikke en vare på en hylde, men en gensidig oplevelse. Er der nogen der har givet udtryk for det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Marts, 2018 Jegmigogmig skrev, for 3 minutter siden: Det kunne være spændende at høre hvad de udanlandske kunder helt præcist gør eller har gjort som har givet alle udlændige et dårligt ry? Udfra hva jeg har hørt, så er de agressive, stjæler penge, behandler dem dårligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 21. Marts, 2018 (edited) Tyrkeren82 skrev, for 1 time siden: Vil ikke give liderlig fyr og allo allo ret. en gp kan godt selv vælge hvem de vil møde. De kan godt sige nej til en svær overvægtig hvis de ikke syntes om ham. De kan godt sige nej til udlændinge de har haft dårlige oplevelser med, men at sætte folk i samme kattegori er meget forkert. Jeg er selv tyrker som fatimee, det skal da ikke gå udover mig hvis en har behandlet en pige meget forkert. Man skal aldrig generalisere Altså du mener en GP’er skal være sammen med en kvinde trods hun ikke ønsker det Du mener hun skal være sammen med en svært overvægtig mand selvom hun ikke ønsker det Du mener hun skal være sammen med en ikke-skandinav selvom hun ikke ønsker det. Hvad er det for et syn på GP’er du har?????? De SKAL ikke en fløjtende skid!!! De kan gøre som de har lyst til og har det bedst med.... de er bestemt ikke nogen slaver, som SKAL være tvunget til noget som helst. Redigeret 21. Marts, 2018 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 21. Marts, 2018 Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden: Altså du mener en GP’er skal være sammen med en kvinde trods hun ikke ønsker det Du mener hun skal være sammen med en svært overvægtig mand selvom hun ikke ønsker det Du mener hun skal være sammen med en ikke-skandinav fordi hun ikke ønsker det. Hvad er det for et syn på GP’er du har?????? De SKAL ikke en fløjtende skid!!! De kan gøre som de har lyst til og har det bedst med.... de er bestemt ikke nogen slaver, som SKAL være tvunget til noget som helst. Læs dog hvad jeg skriver menneske. Jeg skriver at en gp skal have lov til at vælge fra, det syntes jeg er i orden. Men at vælge en hel gruppe fra på baggrund af nogle dårlige oplevelser er forkert. Forestil dig du har en kurv med 100 æbler. Hvis 5 af dem er rådne, vil du så smide resten ud???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 21. Marts, 2018 Jegmigogmig skrev, for 7 minutter siden: Det kunne være spændende at høre hvad de udanlandske kunder helt præcist gør eller har gjort som har givet alle udlændige et dårligt ry? Det behøver såmænd ikke at have noget med dårlig opførsel at gøre. Det er jo ikke anderledes for os købere, en del tænder vel ej heller på alle typer etniske piger. Jeg har intet imod asiater, jeg føler mig ikke seksuelt tiltrukket af deres fysiske fremtoning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. Marts, 2018 (edited) Jegmigogmig skrev, for 19 minutter siden: Det kunne være spændende at høre hvad de udanlandske kunder helt præcist gør eller har gjort som har givet alle udlændige et dårligt ry? Who cares, who knows? Måske hun bruger sin fritid på at afbrænde kors iført hvid kutte med spids hætte. Måske hun synes de er aggressive. Måske hun er modstander af andre kulturers kvindesyn. Måske kan hun ikke lide maden. Måske synes hun de er dårlige bilister. Måske hun elsker dem så meget, at hun ikke synes de skal betale hende for noget hun gør gratis efter lukketid. Måske hun bare nyder friheden til at vælge selv uden nogen synderlig begrundelse. Spørger du 10 piger, får du måske 10 forskellige svar. Redigeret 21. Marts, 2018 af underdog40 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 21. Marts, 2018 (edited) Jeg går virkelig ind for at man sortere alt det man vil, i sine gæster, så det bliver en fornøjelse at være sammen med dem! De vælger en til og vi har ved Gud også ret til, at vælge til og fra. Men uden at vide det, så tror jeg at mange kvinder kigger på hvad andre kvinder skriver i deres annonce, når de sidder og skal skrive deres annoncer så kopierer man måske lidt det, fordi man tænker at det er sådan man gør? Det var jeg i hvert fald selv skyldig i, i mange år tog jeg kun imod besøg fra hvide, danske mænd og enkelte udenlandske mænd, der spurgte på den mest respektfulde måde, om ikke de måtte besøge mig. Medmindre man bare virkelig ikke tænder på brune øjne, lave mænd, eller overvægt, så er det virkelig ærgerligt at sortere mange, dejlige mennesker fra, fordi de potentielt kunne være nederen mennesker, det kan de jo uanset baggrund. De mest respektløse mænd jeg har haft besøg af, det har været hvide, danske mænd, der ville alskens ydelser jeg ikke tilbyder. Blandt andet sex uden kondom, gerne under påskud at de jo er gift og dermed fritaget for kønssydomme, men det betyder jo Gudskelov ikke at alle hvide, danske mænd er sådan. @Fatimeee, jeg synes sagtens at du kan spørge den pågældende kvinde, på en respektfuld måde selvklart. Måske tænder hun virkelig ikke på det udseende der følger med, mén det kan også godt bare være en måde, hvorpå hun forsøger at passe på sig selv, ved at undgå bestemte typer af mænd. Redigeret 21. Marts, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg