Hop til indhold

Recommended Posts

Selvom det ikke var super belejligt og jeg virkelig har mange bolde i luften, var i dag var min sidste chance for GP, inden den står på påskeferie med den pukkelryggede den næste 1½ uge.
Skrev til Nati og spurgte om en tid - hun svarede med det samme ok.

Nati er en usandsynlig sød pige i tyverne. Med hendes tandbøjle synes jeg hun lidt kommer til at ligne Cameron Diaz (i Camerons ungdom altså).
Bestilte en halv time for 600 og spurgte om alle stillinger var inkluderet (har haft nogle spøjse oplevelser for nyligt) - "Of course" var svaret.
Bad før var en mulighed, men det synes jeg ikke, jeg behøvede - hvilket jeg nok skulle have gjort, da hun gav mig superfransk, hvilket jeg ikke havde forventet.

Jeg smed tøjet og vi begyndte at kysse stående.  Der blev ikke holdt igen med mundkys.

Jeg blev lagt på sengen og så begyndte superfransk.  Og her er jeg faktisk meget kræsen, men Nati ramte spot on!  Det var *fandme* godt.
Skaftet og bollerne blev slikket - hele tiden virker hun opmærksom på hvad man kan lide.

Vi gik over til missionær - min foretrukne stilling og efter lidt tid tabte jeg sgu' pusten (var vist ikke helt til stede mentalt).
Men Nati er bare så sød, så vi lå lidt og nussede og efter kort tid var jeg klar igen og kneppede hende dejligt og lige som jeg havde lyst til.
Efter en god afslutning, var der tid tilbage og hun masserede mig mens hun afslappet hyggesludrede en smule.
Hun skabte virklig en god stemning - helt fantastisk.

*FUCK* hun er en sød pige, det er jo lige før, hun løber med ens hjerte!

Jeg kan simpelthen ikke anbefale hende nok - jeg ville have hende med hjem, hvis jeg kunne.
Det er det tætteste jeg er kommet på en GFE hos en GP.

WOW!  Kan ikke forestille mig andet end jeg skal besøge hende igen.

NB!
Hun er væk i påsken, men kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt sikkert!

Kroppen er dog ikke som på billederne, så sæt ikke forventningerne for højt!

Til gengæld er hun bare så sød og dejlig og har ret kønne øjne og et sødt smil, tandbøjlen tiltrods!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nati, muns! Jeg må da indrømme, at efter kineseren er taget tilbage, er jeg efter en rundtur sådan lidt omkring, endt hos Nati! Blidt og dejligt, varme kys og øjenkontakt. Selv farvelkysset var med indlevelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vild med små pigerthanks for the nice review. So she gives tongue kisses, SF and may be breast sex and 69 for 600 dkk? Wow, it sounds too good to be true with such a beautiful girl. Is she from Hungary? normally 26 means 36 years old but you think she is not older than 30?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron

Hun er fra Polen, og jeps hun har discount tilbud nu på en halv time for en 600 mand - sf, tunge kys og div. stillinger, sikkert også 69, jeg var der ikke. Det er vist noget der kommer til at koste lige under 1000 kr til almindelig pris, som man vist også kan regne sig til i annoncen, og det er helt rimeligt med den super service hun yder.

Igen, min pik er ikke den største, (nok medium, det vil jeg egentlig spørge en GP om næste gang, vi burde også have bogstaver til størrelsen af vores pik) men den blev taget helt dybt, og hun holdte den dybt i noget tid, som jeg holder rigtig meget af.

Hun er  SUPER sød og dejlig.

Vi lavede en måling af hendes bryst størrelse i min hånd, og vi kom frem til en god C. Måske min pik er en lille c?

Jeg er helt klart fan af hende og hun kommer igen på samme dejlige sted på Frederiksberg den 14 April, og tager afsted om 2-3 dage - det skal nok gå. Der var massere af tungekys som jeg kan lide det og som fortalt tidligere i tråden, super GFE.

For mig blir hun smukkere og smukkere når jeg ser på hende med GFE øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
fuldfartpaaden skrev, 1 time siden:

Findes der en kontakt til hende? Send gerne en pb. Mvh

Du svarer på 2 1/2 år gamme tråd - tror du ikke hun er stoppet, hvis ikke hun annoncerer længere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fuldfartpaaden skrev, for 4 timer siden:

Nej hun er stadig aktiv..

Der er en annonce som blot er et par dage gammel, men hun har desværre glemt at tilføje kontakt oplysninger..

Hvis det er denne Nati du refererer til så skriver hun jo at hun først er i Aarhus på mandag så mon ikke der kommer kontaktoplysninger på der?

https://annoncelight.dk/showad/348507

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...