Hop til indhold
Ridderlig

Daisyclub - dårlig oplevelse

Recommended Posts

Efter lang tid som passiv medlem vil jeg gerne dele en oplevelse med Daisyclub. Desværre en meget dårlig oplevelse. 

Havde bestilt en time med Coco på mit hotel og hun ankom til tiden. Tror også billederne passer, dog noget stylet ift den virkelige oplevelse. Men beskrivelsen på hjemmesiden , som bruger ord som high class, GFE, tungekys mv. kan slet ikke sidestilles med virkeligheden. Jeg kunne konstatere ved første berøring, at hun ikke lugtede særlig godt og måtte bede hende tage et bad. 

Derefter startede seancen med et mekanisk blowjob - og hun brød sig slet ikke om at blive berørt mellem benene eller kysset hverken på mund eller bryster. 

Virkelig turn off, så jeg afbrød seancen og sendte hende hjem efter 20 min. med halvdelen af pengene. Forinden havde jeg ringet til en noget sur bordelmutter. 

Jeg har tidligere besøgt Daisyclub med blandede oplevelser. Men nu er det bare helt slut. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...