Guest Delphi Skrevet 27. Marts, 2018 http://m.renekleveland.blogg.no/1520792632_one_night_stand_mann_trodde_superlim_var_glidemiddel_satte_penisen_bom_fast_i_kvinnen.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Superlim ved siden af sengen.... restaurering af dukker eller ej “......fikk løs mannens penis med varmt vann og aceton.” Jeg tror sgutte der var helt stille i det soveværelse da de hældte acetone ned til dilleren og missen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 27. Marts, 2018 Butch skrev, for 51 minutter siden: Jeg tror sgutte der var helt stille i det soveværelse da de hældte acetone ned til dilleren og missen Næææh, der har jo nok været en form for stønnen og skrigen, men af en lidt anden slags end den man jævnligt hører Av for h...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Delphi skrev, for 1 time siden: Næææh, der har jo nok været en form for stønnen og skrigen, men af en lidt anden slags end den man jævnligt hører Av for h...... Havde han brugt kondom var det ikke sket..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2018 Butch skrev, for 24 minutter siden: Havde han brugt kondom var det ikke sket..... Havde han spændt hjelmen lidt mere, havde han måske slet ikke haft brug for at gribe efter “glidecremen” 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. Marts, 2018 argh det er vel bare en historie anyway lidt sjov er den vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 Sjov historie, men nok ikke helt sand. Superlim binder ikke når der er fugt tilstede. Har ligegodt aldrig oplevet en helt totalt ørkentør mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Har ligegodt aldrig oplevet en helt totalt ørkentør mis Du har så aldrig mødt min ex ex... Hun blev kaldt Sahara ude i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 Delphi skrev, for 5 minutter siden: Du har så aldrig mødt min ex ex... Hun blev kaldt Sahara ude i byen Sært. Når hun besøger mig må jeg have redningsvest på ?????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Delphi skrev, for 22 minutter siden: Du har så aldrig mødt min ex ex... Hun blev kaldt Sahara ude i byen Skulle hun ikke bare have lagt nogle rør ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Nikita Darling skrev, for 39 minutter siden: Havde han spændt hjelmen lidt mere, havde han måske slet ikke haft brug for at gribe efter “glidecremen” Forestiller mig synet der ville have mødt redningsfolkene hvis han havde lagt ud med “glidecreme” og fransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slow Starter 259 Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden: Sjov historie, men nok ikke helt sand. Superlim binder ikke når der er fugt tilstede. Har ligegodt aldrig oplevet en helt totalt ørkentør mis Jeg kan af egen erfaring sige at den binder fint på tungen - så den holder ikke Men ok historien er for god til at være sand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Slow Starter skrev, for 3 minutter siden: Jeg kan af egen erfaring sige at den binder fint på tungen - så den holder ikke Men ok historien er for god til at være sand Den tror jeg nok vi er nogle der gerne hører lidt flere detaljer om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slow Starter 259 Skrevet 27. Marts, 2018 Butch skrev, for 3 timer siden: Den tror jeg nok vi er nogle der gerne hører lidt flere detaljer om Det er nu ganske kedeligt - når proppen til limen sidder fast, så er den nærmeste tang jo altid tænderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Har ligegodt aldrig oplevet en helt totalt ørkentør mis Så har du vist aldrig prøvet at være gift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 27. Marts, 2018 (edited) Han skulle nok have set American Pie 2. Ikke al viden fra den verden er værdiløs Redigeret 27. Marts, 2018 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Så har du vist aldrig prøvet at være gift. Jo, jo flere gange, men nu er jeg jo en lille hidsig satan på et lagen, så de skummer sgu, bare ved tanken om mig/min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Jo, jo flere gange, men nu er jeg jo en lille hidsig satan på et lagen, så de skummer sgu, bare ved tanken om mig/min Du mener vel at de har frode om munden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 TheVoice skrev, for 38 minutter siden: Du mener vel at de har frode om munden ? Også det, også det. Men jeg må svabre deres understel, før jeg kan finde vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2018 Butch skrev, for 6 timer siden: Forestiller mig synet der ville have mødt redningsfolkene hvis han havde lagt ud med “glidecreme” og fransk Hvem fa’en lægger også ud med glidecreme inden sådan en omgang??? Nå, der er alligevel ikke meget her, der giver særlig meget mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Hvem fa’en lægger også ud med glidecreme inden sådan en omgang??? Hvis man nu kan lide smagen af "Glid" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Hvis man nu kan lide smagen af "Glid" Hmm...tænke, gruble... Næeh, det giver heller ikke mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2018 Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden: Hmm...tænke, gruble... Næeh, det giver heller ikke mening Næh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2018 Nikita Darling skrev, for 56 minutter siden: Hmm...tænke, gruble... Næeh, det giver heller ikke mening Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: Næh I skal tænke lidt udenfor boksen piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 27. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden: Superlim binder ikke når der er fugt tilstede. Du er galt på den. Det man som oftest kalder superlim hedder retteligt cyanoakrylat, og det hærder netop ved tilstedeværelse af fugt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg