Esbjerghanhund 384 Skrevet 28. Marts, 2018 (edited) https://annoncelight.dk/showad/247177 Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder. Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. Vuuf fra Hanhunden. Redigeret 28. Marts, 2018 af Esbjerghanhund Stavning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 28. Marts, 2018 Ha ha god reklame,,,håber det spytter noget a sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 28. Marts, 2018 Bonderosen, Det må du jo om. To kritikpunkter, hun har små bryster og lejligheden lignede jeg ved ikke hvad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Marts, 2018 Jeg elsker små bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 29. Marts, 2018 Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/247177 Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder. Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. Vuuf fra Hanhunden. Kan kun tilslutte mig dine ord. En meget god beskrivelse synes jeg. Har besøgt hende nogle gange, og været lige spændende hver gang. Det eneste minus er egentligt at hun er svær at få fat på, fordi hendes døgn rytme er lidt forskellig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 29. Marts, 2018 bonderosen skrev, for 5 timer siden: Ha ha god reklame,,,håber det spytter noget a sig Det er ikke bare god reklame det hanhunden kommer med, det er faktisk en rigtig god beskrivelse af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 29. Marts, 2018 Ok drenge,,,jeg undskylder,,,lød bare som et reklame fremstød,,,god påske til alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 29. Marts, 2018 Har også været der flere gange hun er mega fræk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 29. Marts, 2018 Fuldstændig enig i, at hun dels er fræk, skøn på sin måde og med på lidt af hvert, og dels at det kræver lige dele overbærenhed og tålmodighed at gå efter hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 30. Marts, 2018 Havde lige besøg af hende til morgen hentede damen i Esbjerg og vi kørte ud til mig vi hyggede os en times tid hun bliver bedre for hvergang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 30. Marts, 2018 Annoncen på annoncelight er slettet. Adviserer damen andre steder? Pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 31. Marts, 2018 Alcacer hun er kun på annoncelight bare hold øje med hende, hun ligger annoncen op når hun vil igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 31. Marts, 2018 Alcacer skrev, den 30/3/2018 at 13:10: Annoncen på annoncelight er slettet. Adviserer damen andre steder? Pft Næste gang hun har en annonce på, så gem telefonnummeret. Jeg har kunnet lavet aftaler med hende også når hun ikke annoncerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 31. Marts, 2018 @Bull1958 og @Professoren mange tak for svar Det vil jeg huske - hun lyder mega fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg