Hop til indhold
Esbjerghanhund

Udlejning af værelse.. Pris?

Recommended Posts

Daws

Jeg tænker på at udleje et værelse i mit hus nogle dage om ugen til én gp ad gangen, helst dansker  

Hvad tager man typisk per dag? Forudbetaling, afregning per dag? Hvad er jeres erfaringer, dos/donts? 

Det her er lidt uden for Esbjerg. 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 3 minutter siden:

Daws

Jeg tænker på at udleje et værelse i mit hus nogle dage om ugen til én gp ad gangen, helst dansker  

Hvad tager man typisk per dag? Forudbetaling, afregning per dag? Hvad er jeres erfaringer, dos/donts? 

På forhånd tak. 

Thumps op for din ide, men jeg tænker at pris må afhænge af bla. det rent praktiske. Beliggenhed? Egen indgang? Adgang til eget bad/toilet osv.

Held og lykke med projektet og god påske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en ven i Århus for en del år siden i Århus. Han lejede et fuldt udstyret lokale ud til GP'er på 1000 kr i dagspris i den nære udkant af centrum. Betalingen foregik i en kuvert i en vindueskarm efter endt vagt, så hentede han den lidt senere. Og det kunne jo godt være ved 02.00 tiden, hvor der så havde været to piger på et to-skift, så der lå 2000 for en dag. Sådan er det vist oftest i branchen!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Rigtig  godt  initiativ  - jeg  kunne  godt  ønske  mig  at  der  fandtes  et  værelse  som  kunne  lejes  til  billigere  penge end  1000, da  jeg  blot  mødes  med  en  enkelt  mand  engang  imellem.  Motel værelse  kan  lejes  for  600 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Personligt giver jeg 500kr pr. Dag når jeg lejer mig ind på Fyn hvor der er egen indgang håndklæder og bad. 

Og penge ligges inden jeg går fra stedet 

Det svinger også hvor mange timer jeg er afsted  af gangen og lejer mig kun ind en gang imellem. Er blevet tilbudt flere steder her i Jylland men prisen for leje er også på 1000+ 

Og personligt lejer jeg mig ikke ind til en højre pris, da jeg ikke er til rådighed 24/7 og ikke vil ende med ikke selv at få noget med ud af dagen da der jo både er gode og dårlige dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Rigtig  godt  initiativ  - jeg  kunne  godt  ønske  mig  at  der  fandtes  et  værelse  som  kunne  lejes  til  billigere  penge end  1000, da  jeg  blot  mødes  med  en  enkelt  mand  engang  imellem.  Motel værelse  kan  lejes  for  600 kr. 

Ud fra et "fairhedsprincip" vil jeg også mene at prisen bør ligge under eller på niveua med motel eller hotel, når man taler dagspris. Men det skal såmænd ikke undre mig, hvis den typiske pris er højere end hotel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må lige fortælle lidt om beliggenhed. Er det diskret. Hvad følger med i prisen og hvordan er forholdene? 

Jeg ved at mange steder er prisen for privat diskret lejlighed lige så høj som på klinikker og det syntes jeg er helt hen i vejret.

Jeg syntes ikke at prisen bør være højer end moteller som ligger på 600+ . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
SpankingSub skrev, for 8 minutter siden:

I København er der en lejlighed som udlejes på time basis, dog minimum 3 timer. 

Den er ok med et fint badeværelse og et lille køkken

legelejlighed. dk

Der  findes  diskretudlejning.dk i Jylland  blot  samme  priser  som  et  motelværelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ud fra et "fairhedsprincip" vil jeg også mene at prisen bør ligge under eller på niveua med motel eller hotel, når man taler dagspris. Men det skal såmænd ikke undre mig, hvis den typiske pris er højere end hotel. 

Der er et godt stykke mellem de Hoteller/moteller der acceptere at pigerne har et rend af gæster. Personligt tænker jeg at det er fair nok at man får en leje der ligger lidt over. Hvis ens ejendom får omdømme af at være bordel, er det næppe heller fremmende for værdien fremadrettet ;) 

Priserne for at leje sig ind et sted er vel som alt andet påvirket af udbud og efterspørgsel. Og vel sagtens også hvad en pige ser af indtjeningsmuligheder i et givent område. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et pænt villakvarter ca 6 km fra Esbjerg centrum. Der er forholdsvis diskret parkering i carport bagved huset. 

Eget værelse, bad og toilet, køkken. Wifi, håndklæder og sengetøj. Jeg vil evt være hjemme. 

Kan nok først starte projektet om ca 2 mdr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Der er et godt stykke mellem de Hoteller/moteller der acceptere at pigerne har et rend af gæster. Personligt tænker jeg at det er fair nok at man får en leje der ligger lidt over. Hvis ens ejendom får omdømme af at være bordel, er det næppe heller fremmende for værdien fremadrettet ;) 

Priserne for at leje sig ind et sted er vel som alt andet påvirket af udbud og efterspørgsel. Og vel sagtens også hvad en pige ser af indtjeningsmuligheder i et givent område. 

Jeg er helt enig i, at den faktiske pris jo er styrret af udbud og efterspørgsel.  Jeg er heller ikke uenig i, at før man overhovedet begynder at leje ud, så skal man nok lige forholde sig til konsekvenser fra naboer m.v.  Nu talte jeg så ud fra, hvad jeg synes burde være fair, og ikke så meget ud fra, hvad man kan slippe afsted. 

Nu er det jo typisk lidt svært, at få listet ud af pigerne på klinik, hvad de rent faktisk betaler for en vagt, men hvergang vi har debattet dette, gives der ofte udtryk for, at det er for dyrt, synd for pigerne m.v. :)  Jeg tænker bare, at hvis man så skal betale 1.000 for et værelse med adgang til bad, tja.... så er vagtpengene jo nok ikke så åger-agtige som de ofte gøres til. Der er trods alt nok mere service includeret i prisen.  

Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse for de kvinder, der så ikke ønsker et rend af mænd, men kun ønske ganske få besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 2 minutter siden:

Det er et pænt villakvarter ca 6 km fra Esbjerg centrum. Der er forholdsvis diskret parkering i carport bagved huset. 

Eget værelse, bad og toilet, køkken. Wifi, håndklæder og sengetøj. Jeg vil evt være hjemme. 

Kan nok først starte projektet om ca 2 mdr. 

Det vil nok være klogt også lige at bruge lidt tid på, at finde grænsen for hvornår du juriske er på den rigtige side af loven, og hvornår du bliver omfattet af rufferiloven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 4 minutter siden:

Klart. Jeg er selvfølgelig også lidt bekymret mht naboer. Tak for indspark. 

Naboer er kun en ting, noget andet er at du med tiden nok må forvente en øget opmærksomhed fra SKATs side (laver du noget hvor du ikke har lyst til denne opmærksomhed?), samt at du nok også må overveje muligheden for at andre med knap så hæderlig beskæftigelse, vil forsøge at få en del af "kagen". 

Men ellers syntes jeg det er et fint initiativ :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville som en anden også påpeger, lige tjekke § 233 i straffeloven først.

Der er tidligere sager, hvor folk er blevet dømt på lignende. 

Du skriver 1000kr/dag så medmindre huslejen er 30.000kr/måneden, så ville den også være svær at forklare.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Madame M
Esbjerghanhund skrev, for 2 timer siden:

Daws

På forhånd tak. 

lav en annonce på diskretudlejning.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 14 timer siden:

Lej ud for et blowjob. Skulle SKAT så komme efter dig, vil jeg gerne høre hvordan du skal tilbagebetale det? :huh:

Kommentarer er jo egentligt meget sjov. I virkeligheden er der desværre mange mænd, der i forbindelse med udlejning, har den uvane at tro, at pigerne ønsker denne form for sammenblanding.  

Vil man leje et værelse ud, er jeg sikker på at pigerne værdsætter, at aftalen udelukkende inkludere betaling for leje, samt at man iøvrigt ikke blander tingene sammen eller blander sig i hendes "forretning".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

Kommentarer er jo egentligt meget sjov. I virkeligheden er der desværre mange mænd, der i forbindelse med udlejning, har den uvane at tro, at pigerne ønsker denne form for sammenblanding.  

Vil man leje et værelse ud, er jeg sikker på at pigerne værdsætter, at aftalen udelukkende inkludere betaling for leje, samt at man iøvrigt ikke blander tingene sammen eller blander sig i hendes "forretning".  

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men synes godt jeg kunne se humoren i at udlejer skulle tilbagebetale Kontorfuldmægtig Frode Frederiksen hos SKAT 11,76 blowjobs i skatteunddragelse.

Men beklager da hvis enkelte har følt sig stødt på manchetterne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en sejlbåd

Kunne da være ganske sjovt at leje den ud til et mini GB på vandet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men synes godt jeg kunne se humoren i at udlejer skulle tilbagebetale Kontorfuldmægtig Frode Frederiksen hos SKAT 11,76 blowjobs i skatteunddragelse.

Men beklager da hvis enkelte har følt sig stødt på manchetterne :) 

Jeg vidste det – jeg skulle ha’ hørt efter min gamle (afdøde) far som konstant sagde – “få dig et job hos kommunen – det betaler sig på sigt” :D

Redigeret af mature man

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...