Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der kommet ny pige i det gule hus på Rødovrevej, Natty .
Jeg tænkte jeg ville tage en for holdet, da hun jo ser ret indbydende ud på billederne.

Jeg blev absolut ikke skuffet, det er 100% sikkert hende, hun ser faktisk lidt bedre ud RL. Brysterne er hjulpet på vej, men sidder lige i skabet, og er ikke stenhårde, men noget fastere end naturlige.
Hun har en del tatoveringer, der vist ikke ses så tydeligt, og så har hun tandbøjle, det er faktisk meget sødt ;)
Jeg fik "det sædvandlige", 1 times B2B for 1000 (det står ikke på hendes menu, men alle tidligere piger i huset har haft det, og fik "OK" da jeg spurgte)

Det var en rigtig fin oplevelse, hun var meget lydhør overfor hvordan jeg ville have det.

Alt i alt rigtig godt, gentagelse, ja helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
PaleWhale skrev, for 6 timer siden:

Så er der kommet ny pige i det gule hus på Rødovrevej, Natty .
Jeg tænkte jeg ville tage en for holdet, da hun jo ser ret indbydende ud på billederne.

Jeg blev absolut ikke skuffet, det er 100% sikkert hende, hun ser faktisk lidt bedre ud RL. Brysterne er hjulpet på vej, men sidder lige i skabet, og er ikke stenhårde, men noget fastere end naturlige.
Hun har en del tatoveringer, der vist ikke ses så tydeligt, og så har hun tandbøjle, det er faktisk meget sødt ;)
Jeg fik "det sædvandlige", 1 times B2B for 1000 (det står ikke på hendes menu, men alle tidligere piger i huset har haft det, og fik "OK" da jeg spurgte)

Det var en rigtig fin oplevelse, hun var meget lydhør overfor hvordan jeg ville have det.

Alt i alt rigtig godt, gentagelse, ja helt sikkert.

fik du kysset med hende og hvad med super fransk? eller kunne du bare holde dig til b2b uden ekstra? I så fald imponerende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg holdt mig til b2b, med semi spansk/svensk afslutning. Der var en anelse kysseri, men lidt over i tantestil, jeg prøvede ikke om der kunne komme mere ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Du lagde så ikke mærke til, om hun var "glat" eller ?

En "kæmpe dusk" er et turn-off for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 5 timer siden:

Du lagde så ikke mærke til, om hun var "glat" eller ?

En "kæmpe dusk" er et turn-off for mig

Jeg skal ikke kunne sige om hun er helt glat, men der var absolut ingen stor dusk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hende i dag. Hun er sød og dejlig, og måske relativ ny i faget. Jeg vil tro hun har haft nogle lidt hårde dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 13 timer siden:

Er hun også at finde i det gule hus denne gang? Annoncen ligner ikke en derfra.

Ja, samme som før.
Jeg ved ikke hvorfor annoncen er anderledes, men prisero osv er samme som i f.eks Ritas annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...