Guest Aros Skrevet 1. April, 2018 Findes der en mon køn thai i Århus, gerne under 30-35 år, der giver en god body2body efterfulgt af FP ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 1. April, 2018 Bew på trøjborg kunne være en mulighed. Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk. 8000 PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. April, 2018 8000 skrev, for 10 minutter siden: Bew på trøjborg kunne være en mulighed. Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk. 8000 PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg. Tak for tips. Mener at Bew er i Thailand nu. Hende har jeg haft fornøjelse af en del gange (store bryster, lidt skæve tænder - går ud fra vi taler om den samme) Men Gigi var en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 1. April, 2018 Du skriver godt nok Århus. Men vil lige tilføje.: Kør til vejle Standard service er meget bedre, renere og bedre lokaler/butikker, kønnere piger, og pris på FP er ca 500 under Århus Har efterhånden selv opgivet Århus. (Men PP er vel et bud, hvis der ikke skal køres. Mange gode anmeldelser kan jeg se) Mvh Mr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 1. April, 2018 Mr Comeagain skrev, for 5 timer siden: Men vil lige tilføje.: Kør til vejle Standard service er meget bedre, renere og bedre lokaler/butikker, kønnere piger, og pris på FP er ca 500 under Århus 500 under Århus.... egne oplevelser og det jeg kan læse mig til, så er FP i Århus 1000. Så 500 for FP i Vejle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 13. April, 2018 (edited) 8000 skrev, den 1/4/2018 at 09:23: Bew på trøjborg kunne være en mulighed. Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk. 8000 PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg. Jeg har netop skrevet med Tina i Kirkedammen. Hun accepterede - uden diskussion - 1000 kr for fuld pakke med alt for en time. Det skal sgu osse ligge deromkring, når det er thai. Ikke at de er ringere mennesker, men det er jo ca. thaipriser! Redigeret 13. April, 2018 af Steppeulven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basba Skrevet 23. April, 2018 Aros skrev, den 4/1/2018 at 08:35: Findes der en mon køn thai i Århus, gerne under 30-35 år, der giver en god body2body efterfulgt af FP ? Så må du prøve hende som kalder sig Æblet på Pattaya Massage Helge Rodes vej 11 kld. Eller Hende der, som kalder sig, også, App eller Apple på Watpo massage Trepkassegade 33 Eller Anni på Siam, Jyllands alle 8 Eller Åbogade klinik ved Storcenter Nord Aarhus. Rigtig god massage ;);) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latebloomer 8 Skrevet 31. Maj, 2018 Basba skrev, den 23/4/2018 at 11:25: Så må du prøve hende som kalder sig Æblet på Pattaya Massage Helge Rodes vej 11 kld. Eller Hende der, som kalder sig, også, App eller Apple på Watpo massage Trepkassegade 33 Eller Anni på Siam, Jyllands alle 8 Eller Åbogade klinik ved Storcenter Nord Aarhus. Rigtig god massage ;);) Er App/Apple på Trepkasgade den samme Apple som var på Amita? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basba Skrevet 1. Juni, 2018 (edited) Latebloomer skrev, den 31/5/2018 at 16:42: Er App/Apple på Trepkasgade den samme Apple som var på Amita? Nej det er det bestemt ikke men hende fra Trepkasse er lidt ældre, MEN også i det samme krops klasse, ydelserne or jo ikke i samme klasse som hende fra Amita. Jeg prøver selv at finde hende på ny. Har været der igår og ringet på men ikke en Æble Hun har forladt butikken og hun var til Moonlighting, det betyder at hun vælger et bestemt butik, arbejder der for et meget kort tid eller de gange hun har lyst til. Hun blev gift for et styk tid siden, så må vi regne med at hendes man satter grænserne for hende. Hvis du finde hende så skrive jo gerne. Redigeret 3. Juni, 2018 af Basba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg