Hop til indhold
Guest Nemtøs

Flydende bordel snart en realitet

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Ifølge  Samsøs borgmester må  der  tænkes  ud  af  boksen  for  at  tiltrække  nye  og  flere  turister til  den  velkendte ø.

Planen skulle være at færgen ændres  til  bordel de  sene  nattetimer og  uden  for  sæsonen. 

Forslaget  er  endnu  ikke  godkendt  i kommunalbestyrelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Er der noget med “international farvand” – ingen regler og skat ;) gætter på at samsø snart vil ha’ selvstyre lissom grønland :D

Redigeret af mature man
tyrkfejl ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
mature man skrev, for 3 minutter siden:

Er der noget med “international farvand” – ingen regler og skat ;) gætter på at samsø snart vil ha’ selvstyre lissom grøndland :D

Det  forlyder at  der  er  bekymringer for  pirater som  vil  kræve beskyttelsespenge til  fordel for at  Samsø  kan  undgå at  blive  beskattet for  den ekstra  indtjening 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Det  forlyder at  der  er  bekymringer for  pirater som  vil  kræve beskyttelsespenge til  fordel for at  Samsø  kan  undgå at  blive  beskattet for  den ekstra  indtjening 

black sails :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Bekymringen er reel...

Specielt med tanke på at Samsø om føje år mister sin ø-dom til såvel Jylland, som til Sjælland :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 30 minutter siden:

Ifølge  Samsøs borgmester må  der  tænkes  ud  af  boksen  for  at  tiltrække  nye  og  flere  turister til  den  velkendte ø.

Planen skulle være at færgen ændres  til  bordel de  sene  nattetimer og  uden  for  sæsonen. 

Forslaget  er  endnu  ikke  godkendt  i kommunalbestyrelsen.

Haha, det er da ikke at tænke ud af boksen. Min sejlbåd har flere gange tjent et lignende formål, og det var ennda inden for sømilegrænsen og efter 1. april.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kræver mange resurser for svensk politi og domstolene at behandle de mange straffesager om sexkøb.  

Derfor er der kræfter igang for at få bordellet til at anløbe en svensk havn, således at svenske mænd vil have en nem adgang til at købe sex på lovlig vis.

Regeringen vil se positivt på sagen, udtaler den svenske ligestillingsminister Åsa Regnér.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 2 timer siden:

Er der noget med “international farvand” – ingen regler og skat ;) gætter på at samsø snart vil ha’ selvstyre lissom grønland :D

Kære mature man:)        

Er der noget med “international farvand” – ingen regler og skat     - -  den er god nok ?!?!? -- nu har jeg den alder hvor jeg lige kan erindre piratradioen Radio Mercur der sendte fra flere skibe i internationalt farvand i Storebælt og Øresund.

"Alle" snakkede om Radio Mercur dengang, - den sendte det musik der hungredes efter blandt ungdommen/den yngre generation, og den blev ikke mindre afholdt/populær når den havde problemer med den danske stat.

Fra Wikipedia : Sendte på  FM båndet - første reklamefinansierede radio i verden - dengang i 1962 i samarbejde med B&O forsøg på at sende i Stereo - DR sendte først i stereo i 1968.

Ændret lovgivning betød, at Radio Merkur ophørte, og samtidig ophørte også den  populære sending af "de unge musik og hitlister". Der blev et tomrum og det snakkede "alle" også om. Det var som en statslig forbandelse mod Radio Merkur.

Først flere år senere blev det endelig startskuddet til DR´s P3 = "de unge musik og hitlister" med Jørgen Mylius i fronten - - - - - og Otto Leisner = 3F = folkelig, fornøjelig og forfærdelig blev endelig sejlet agterud 

Så selvfølgelig kan det lade sig gøre med et flydende bordel:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:    - - hvor mange:wub: er der brug for ombord på sådan et skib? :P  og skal det være 24/7

Efterspørgsel fremmer udvikling - det ku sgu da være frækt med et bordelskib med landingplads til en helikopter 

Mange hilsner

Nyder livet

Selv lyttede jeg til en anden populær musikradio Radio Luxembourg som sendte popmusik.

I skal forstå, at dengang i begyndelsen af 60érne og frem til 67 - 68 var musik fra : Beatles, Rolling Stones,The Who, Manfred Man, Jimi Hendrix, Pink Floyd - -  - - - noget de gaaaamle maaaagtfulde mæææænd rundt omkring i de enkelte landes Statsradiofonier oplevede som pest der skulle fjernes fra æteren. Der var et indædt had til popmusik fra disse finkultur magteliter i statsradiofonierne 

- det blev et langt skriv om et bordelskib; men alt det som jeg har skrevet om tidligere tiders kvaler for musik  pga  magteliter er der nok kun få af jer ungeGP:wub: / unge horebukke der kender til - - jeg husker alle kvalerne som var det igår - jeg var selv lige midt i det. Derfor kunne jeg ikke lade være at skrive om.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...