Guest Sweex Skrevet 1. April, 2018 Som overskriften siger, så føler jeg selv at jeg er blevet en bedre mand efter jeg er begyndt at besøge gp'er. Jeg har mere overskud til konen og de kedelige pligter(opvask, oprydning, osv) Sexen med konen er også blevet bedre, da man jo lærer lidt tricks af de erfarne gp'er. Jeg følte at jeg manglede noget i hverdagen, der ikke bare var unger, konen og arbejdet og det er givetvis det jeg har fundet i gp besøg. Er jeg den eneste mand der føler det her, eller er det noget jeg måske bare har tænkt lidt for meget over, og kommet til den konklusion, for at opveje for min dårlige samvittighed over at være min kone utro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 1. April, 2018 Min oplevelse er, at mange fyre i parforhold undertrykker mange ting- ofte nybagte fædre eller fyre, som har levet i ægteskab i mange år- der opstår bare nogle hensyn, som man må tage men de helt basale behov er der stadig. God påske:) Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Nu giver du mig dårlig samvittighed. For hvis vi fulgte din logik burde vores hus shine som var det bygget færdigt i går og jeg burde stå og give min kone hjertemassage lige nu Redigeret 1. April, 2018 af underdog40 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 1. April, 2018 Jeg føler mig sgu som en lort når jeg lige har været afsted til en GP'er. Men enig. Man har da taget nogle tricks med hjem og det giver da noget mere overskud. Det er jo fedt at få afløb for noget af det frække lillemor ikke vil være med til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 (edited) Sweex skrev, for 1 time siden: Som overskriften siger, så føler jeg selv at jeg er blevet en bedre mand efter jeg er begyndt at besøge gp'er. Jeg har mere overskud til konen og de kedelige pligter(opvask, oprydning, osv) Sexen med konen er også blevet bedre, da man jo lærer lidt tricks af de erfarne gp'er. Jeg følte at jeg manglede noget i hverdagen, der ikke bare var unger, konen og arbejdet og det er givetvis det jeg har fundet i gp besøg. Er jeg den eneste mand der føler det her, eller er det noget jeg måske bare har tænkt lidt for meget over, og kommet til den konklusion, for at opveje for min dårlige samvittighed over at være min kone utro? Du er ikke din kone utro. Man er først utro når man leger med et andet menneskes følelser, ikke når man går ind i sin lyst, med et andet menneske. En glædespige er din legekammerat. Hun følger dig i dine lyster, fanger dine signaler om at du gerne vil dette eller hint. Hun er professionel glædes og fryd spreder. Hun har for lang tid siden gjort sig selv klart hvad hun vil, og kan. At udvide sine seksuelle grænser kommer dels af hvem man tilfældigt møder, og hvad hun nu har oplevet før, og kan berige dig med, og omvendt. Men det kommer i høj grad også af hvor meget du gider og evner at sætte dig ind i. For det med at gå til GP handler mest om at opleve noget andet. Måske blot det at elske med en anden person, en anden hjerne og en anden krop. Det handler om at bryde monotonien hjemmefra, det handler om at få inspiration. Min lange vandring i først GP verden (tak @Nikita Darling, @TheLadyMylena, @Sanne, og ikke mindst SEM fra FYN) og senere i tantraens, har bragt rigtig meget hjem til parcelhuset. , Men jeg slutter ikke der, der er stadig meget at opleve, lære. I øvrigt så er det sådan at nogle er polyamorøse, og noget poly seksuelle. Den skal man også lige have med Redigeret 1. April, 2018 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden: Du er ikke din kone utro. Man er først utro når man leger med et andet menneskes følelser, ikke når man går ind i sin lyst, med et andet menneske. En glædespige er din legekammerat. Hun følger dig i dine lyster, fanger dine signaler om at du gerne vil dette eller hint. Hun er professionel glædes og fryd spreder. Hun har for lang tid siden gjort sig selv klart hvad hun vil, og kan. Selvfølgelig er han sin kone utro, så længe hun ikke er vidende derom, uagtet at der følsesmæssigt ikke er det samme på spil som ved en elskerinde, at tro andet er en bizar form for selvbedrag. 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 1. April, 2018 Ja, jo måske, Sweex ! ... jeg kan i hvert fald konstatere at være blevet fattigere økonomisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Selvfølgelig er han sin kone utro, så længe hun ikke er vidende derom, uagtet at der følsesmæssigt ikke er det samme på spil som ved en elskerinde, at tro andet er en bizar form for selvbedrag. Nej, dit udsagn baserer sig på gammeltestamentelig småborgerlig definition af utroskab. Utroskab er ikke fysisk, det er mentalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Nej, dit udsagn baserer sig på gammeltestamentelig småborgerlig definition af utroskab. Utroskab er ikke fysisk, det er mentalt. Det er dælme argumentation som de fleste kvinder vil »købe ind på«, når det skal forklares, hvad der foregår. Desværre, man har nok en dårlig sag uanset, hvor nutidig tankerne ellers fremstilles. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. April, 2018 Gad vide om din kone har det på samme måde? Eller du ville have det på samme måde, hvis din kone havde en elskovskammerat? Ikke at jeg er bedre, men det lyder unægteligt som noget af et selvbedrag du er ude i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 Piraten skrev, Lige nu: Gad vide om din kone har det på samme måde? Eller du ville have det på samme måde, hvis din kone havde en elskovskammerat? Ikke at jeg er bedre, men det lyder unægteligt som noget af et selvbedrag du er ude i. Er det mig du spørger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 49 minutter siden: Du er ikke din kone utro. Man er først utro når man leger med et andet menneskes følelser, ikke når man går ind i sin lyst, med et andet menneske. En glædespige er din legekammerat. Hun følger dig i dine lyster, fanger dine signaler om at du gerne vil dette eller hint. Hun er professionel glædes og fryd spreder. Hun har for lang tid siden gjort sig selv klart hvad hun vil, og kan. At udvide sine seksuelle grænser kommer dels af hvem man tilfældigt møder, og hvad hun nu har oplevet før, og kan berige dig med, og omvendt. Men det kommer i høj grad også af hvor meget du gider og evner at sætte dig ind i. For det med at gå til GP handler mest om at opleve noget andet. Måske blot det at elske med en anden person, en anden hjerne og en anden krop. Det handler om at bryde monotonien hjemmefra, det handler om at få inspiration. Min lange vandring i først GP verden (tak @Nikita Darling, @TheLadyMylena, @Sanne, og ikke mindst SEM fra FYN) og senere i tantraens, har bragt rigtig meget hjem til parcelhuset. , Men jeg slutter ikke der, der er stadig meget at opleve, lære. I øvrigt så er det sådan at nogle er polyamorøse, og noget poly seksuelle. Den skal man også lige have med Det er da dejligt du ikke har noget i mod, at Bubba kører pikken op i gumpen på din kone lige nu, for bare hun nyder det, er det ok, hun udvider (bla) sin horisont. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden: Nej, dit udsagn baserer sig på gammeltestamentelig småborgerlig definition af utroskab. Utroskab er ikke fysisk, det er mentalt. Jeg har hørt et par kvinder sige, at de ikke bliver tossede over, at en mand falder i med en anden kvinde. Det er, hvad det er. Men kommer manden og siger, at han er forelsket/har fået følelser for den anden, så er helvede løs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 22 minutter siden: Selvfølgelig er han sin kone utro, så længe hun ikke er vidende derom, uagtet at der følsesmæssigt ikke er det samme på spil som ved en elskerinde, at tro andet er en bizar form for selvbedrag. Helle ikke helt enig. Utroskab er først når der er involveret følelser Er en GP med kæreste på , så kæresten utro en, to mange gange i løbet af en dag ?? Redigeret 1. April, 2018 af DK fyr 34 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 JoeBiden skrev, for 1 minut siden: Det er da dejligt du ikke har noget i mod, at Bubba kører pikken op i gumpen på din kone lige nu, for bare hun nyder det, er det ok, hun udvider (bla) sin horisont. Du har fattet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2018 Sweex skrev, for 1 time siden: Som overskriften siger, så føler jeg selv at jeg er blevet en bedre mand efter jeg er begyndt at besøge gp'er. Jeg har mere overskud til konen og de kedelige pligter(opvask, oprydning, osv) ..... Er jeg den eneste mand der føler det her ..... Nej, du er ikke den eneste. Jeg har besøgt glædespiger en del år, og det har gjort mig gladere og mere energifyldt i hverdagen. Et par af dem er jeg endda kommet ret tæt på, og det har også beriget mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamle ole 56 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Utroskab er en grænse din kone/kæreste sætter. Ikke DU eller JEG. Selvfølgelig hvis det er aftalt at det er OK at "bolle" ved siden af, er det jo en anden sag. MEN hvis hun er UVIDENDE om hvad du foretager dig, er det din partner der definerer grænsen for hvad utroskab er for hende. GAMLE OLE Redigeret 1. April, 2018 af gamle ole 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Jeg tror også jeg kunne have reddet et forhold way back hvis jeg havde turde købe sex ved siden af. I en alder af 44 år - tænkte jeg at mine behov ikke blev opfyldt hjemme - så tak til Trine Tease som lige lærte mig hvordan man får en tur i høet hos en Proff. Så de sidste 12 år har jeg købt sex on/ off - og giver det en dejlig frihed , omkring seksualitet og kærlighed for mig. Jeg vil dog sige, at jeg ikke fortæller mine kærester, at jeg køber lidt sex fra tid til anden. Nu tænker jeg, at når jeg bliver gammel skal jeg ikke sidde og ønske - bare jeg havde besøgt en piv fræk købepige. Det har været gode oplevelser for mig i 12 år Redigeret 1. April, 2018 af Chuck 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 gamle ole skrev, for 1 minut siden: Utroskab er en grænse din kone/kærestes sætter. Ikke DU eller JEG. Selvfølgelig hvis det er aftalt at det er OK at "bolle" ved siden af, er det jo en anden sag. MEN hvis hun er UVIDENDE om hvad du foretager dig, er det din partner der definerer grænsen for hvad utroskab er for hende. GAMLE OLE Vi har vel alle en definition Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. April, 2018 (edited) DK fyr 34 skrev, for 16 minutter siden: Helle ikke enig. Utro er først når der er involveret følelser Er en GP med kæreste på , så kæresten utro en, to mange gange i løbet af en dag ?? Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: Nej, dit udsagn baserer sig på gammeltestamentelig småborgerlig definition af utroskab. Utroskab er ikke fysisk, det er mentalt. Sludder og vrøl! I kan jo eventuel spørge konen, om hun er enig I jeres betragtelse. Hvis ikke det var utroskab, så ville det jo ikke være nødvendigt med en masse hemmelighedskræmmeri. Og ja, en GP er også utro hvis ikke hendes kæreste er bekendt med hendes erhverv og de har en aftale derom. Er der en indgået aftale mellem respektive partnere, så er hverken luderen eller sexkøberen utro. Men så snart man gør noget der er nødvendigt at skjule for sin partner, så ved man allerede godt selv at den nok ikke er helt fin i kanten og ens partner ikke ville bifalde det. Redigeret 1. April, 2018 af Iscenesat Virkelighed 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Er det mig du spørger? Ja, hvis du har en uvidende partner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamle ole 56 Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Vi har vel alle en definition Selvfølgelig har vi det. MEN hvis du eller JEG er i et forhold, er det din kone eller kærestes definition der i sidste ende "tæller" Så kan vi prøve nok så meget, at overbevise OS selv og vore omgivelser om at det IKKE er utroskab. Det er din partners oplevelse der "tæller" 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 gamle ole skrev, for 1 minut siden: Selvfølgelig har vi det. MEN hvis du eller JEG er i et forhold, er det din kone eller kærestes definition der i sidste ende "tæller" Så kan vi prøve nok så meget, at overbevise OS selv og vore omgivelser om at det IKKE er utroskab. Det er din partners oplevelse der "tæller" Jeg forstår ikke at du lader andre definere det du føler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamle ole 56 Skrevet 1. April, 2018 Det gør jeg lige nøjagtig ikke. JEG er helt bevidst om, at jeg er min kone utro. Og prøver ikke at bilde mig selv eller andre ind, at mine besøg hos GP ikke er utroskab Min kone ved intet om mine GP besøg. Jeg er helt bevidst om at hun vil betegne mine "hyggestunder" med "selvforkælelse" som utroskab, lige som jeg vil opfatte hendes evt besøg hos en gigolo som utroskab. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 gamle ole skrev, for 3 minutter siden: Det gør jeg lige nøjagtig ikke. JEG er helt bevidst om, at jeg er min kone utro. Og prøver ikke at bilde mig selv eller andre ind, at mine besøg hos GP ikke er utroskab Min kone ved intet om mine GP besøg. Jeg er helt bevidst om at hun vil betegne mine "hyggestunder" med "selvforkælelse" som utroskab, lige som jeg vil opfatte hendes evt besøg hos en gigolo som utroskab. Ok, du har lagt dig fast på din definition, og det er fint. Jeg har bare en anden, og andre har sikkert nogle helt tredje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg