Hop til indhold
Guest Piraten

Orgasmer

Recommended Posts

Guest Piraten

Jeg er noget overrasket over alle disse anmeldelser, hvor pigen vælter rundt på lagnerne, fuldstændig sanseløse i orgasmernes vold

Med god vilje og en del ønsketænkning tror jeg det er lykkedes mig 1-2 gange inden for de sidste 5 år. 

Jeg er ellers ikke bange for stimulere med både hånd og tunge, almindeligt udrustet og faktisk temmeligt udholdende og fantasifuld. Hvad er det almindelige her? Orgasme eller ej?

håber der er nogle piger, der vil afsløre deres forretningshemmeligheder.

pft Piraten

ps. Det er altså ikke min mening at støde nogen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er noget overrasket over alle disse anmeldelser, hvor pigen vælter rundt på lagnerne, fuldstændig sanseløse i orgasmernes vold

Det sker altså jævnligt....;)

Piraten skrev, for 39 minutter siden:

Jeg er ellers ikke bange for stimulere med både hånd og tunge, almindeligt udrustet og faktisk temmeligt udholdende og fantasifuld. Hvad er det almindelige her? Orgasme eller ej?

Kombinationen hånd og tunge plejer at være stensikker for mig, men lad være med at mose fingrene op før du har følt pigen lidt på reaktionerne til dine berøringer. 

At kunne knalde en pige til orgasme kræver nok lidt nærmere bekendtskab og kendskab til hvad/ hvilket pigen godt kan lide.

God Påske!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  haft  virkelig lækre  og  intense orgasmer  med  flere  af  de  mænd  som jeg  har  mødt  fra  EG.  Det  kræver at  manden  giver  mig  noget  dejlig  opmærksomhed og  ikke  kun  tænker  på  sin  egen  nydelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det  kræver at  manden  giver  mig  noget  dejlig  opmærksomhed og  ikke  kun  tænker  på  sin  egen  nydelse 

..sin egen nydelse !! i mine seksuelle udskejelser er det en sand nydelse at hengive sig til partneren's tilfredsstillelse...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jeg oplever det tit.

Samme her...mindst 4 orgasmer, heraf 1 sprøjte :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Har  haft  virkelig lækre  og  intense orgasmer  med  flere  af  de  mænd  som jeg  har  mødt  fra  EG.  Det  kræver at  manden  giver  mig  noget  dejlig  opmærksomhed og  ikke  kun  tænker  på  sin  egen  nydelse 

Ok, den bad jeg vist selv om. Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Jeg benægter ikke at man kan få orgasme, men altid?nogle gange? Sjældent? Aldrig? Tak for svaret iøvrigt, jeg er godt klar over, at jeg overskrider nogles intimsfærer her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Piraten skrev, for 3 minutter siden:

Ok, den bad jeg vist selv om. Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Jeg benægter ikke at man kan få orgasme, men altid?nogle gange? Sjældent? Aldrig? Tak for svaret iøvrigt, jeg er godt klar over, at jeg overskrider nogles intimsfærer her.

Selvfølgelig ikke  altid og  hele  tiden.  Der  er  for  mit  vedkommende  stor  forskel  på  mine  orgasmer og  hvor  intense/voldsomme/våde  de er. 

Det  fedeste  er  at  komme  ind  i  en  orgasme bølge  hvor  jeg  knap  nok  aner  hvad jeg  hedder  og  ja  disse  har jeg  også  oplevet fra  mænd  i dette  forum.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 24 minutter siden:

Det kommer jo i virkeligheden an på to ting - pigen og om fyren trykker på de rette knapper for netop hende :P Nogle piger får masser af orgasmer, andre en sjælden gang imellem, andre igen får det ikke uden egen hjælp :P Så tror ikke der findes nogen specifik opskrift eller data på det - men du kan da lige regne med, at der bliver faket derude af nogle :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge gange jeg har besøgt GP'er  for at få GFE har pigerne tilsyneladende fået orgasmer under en slikketur. Det virkede meget realistisk og pigerne blev meget våde. Men det er da muligt de fakede, men for mig var det fine oplevelser.

I sagens natur er GFE vel en illusion, et lille skuespil der opføres mellem GP'en og gæsten. Illusionen virker vel bedst hvis begge lader som om det er virkelighed, selvom begge ved bedre. Derfor kunne jeg aldrig drømme om at spørge en GP om hun faker eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

Med god vilje og en del ønsketænkning tror jeg det er lykkedes mig 1-2 gange inden for de sidste 5 år. 

håber der er nogle piger, der vil afsløre deres forretningshemmeligheder.

pft Piraten

ps. Det er altså ikke min mening at støde nogen

Glædespigerne tænker på din nydelse og sørger for du nyder det. Så de fleste af dem har nok fake deres orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg er sgu imponeret over hvor seriøst, velovervejet, velformuleret i alle har svaret på noget jeg har gået og tumlet med

Tak. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Canelo Saul Alvarez skrev, for 2 timer siden:

Glædespigerne tænker på din nydelse og sørger for du nyder det. Så de fleste af dem har nok fake deres orgasme.

Godt jeg  ikke  er  som  de  fleste. Har  aldrig  faked  en  orgasme  og  kan  ikke  de  hvad  det  skulle gavne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Nu får jeg nok på puklen, men det holder jeg så til.

Jeg er godt oppe i alderen, og har ca 1 gpbesøg hver uge, til tider flere. Oftest af en times varighed. Grundet en nervesygdom tidligere i mit liv kommer jeg selv relativt sjældent. Min fornøjelse ligger i dels at nyde partneren og hendes krop, dels hendes nydelse.

Thai og latinaer er mine favouritter, men danskere og østeuropæere kan også bruges! Men min erfaring siger mig at thai- og latinapigerne måske er en smule mere åbne for at ville have noget ud af det selv, end de fleste andre.

Jeg vil slet ikke kalde mig erfaren, men har dog haft en del gp´ere mellem hænderne. Og uden at hverken blinke eller prale vil jeg påstå at 75% af besøgene ender i en orgasme til gp.

Selvfølgelig er der lidt teknik, fra min side, men det er altså primært noget om at læse pigens signaler og lade hende komme i første række, istedet for at tænke på sig selv og egen udløsning. Og ja, det kan jeg sagtens sige da jeg selv kommer relativt sjældent. Men nyd pigen, giv jer god tid og nedprioriter jeres eget udløsningsræs. 

LIgeledes fatter jeg ikke at nogen tager til gp´ere for 15 minutters besøg. Det er dømt til at gå galt, hvis man forventer andet end blot at dyppe pjoverten i et hul uden hensyntagen til at lade gp´en blomstre. Der skal god tid til, og måske også derfor at jeg meget, meget sjældent har oplevet de negative besøg, som man læser om hele tiden på disse sider. 

Faker "mine" gp´ere? Jeg vil påstå oftest nej, jeg mener jeg kan skelne en fake og en ægte orgasme. Muskelspændinger, fugt og øvrige kropsreaktioner mener jeg ikke man kan fake uden at jeg opdager det. De få gange en gp har prøvet det med mig har jeg oftest senere i besøget, om ikke andet så for at drille, sørget for at hun fik en ægte orgasme. Hvilket oftest er lykkedes.

Så medmænd, giv jer god tid, læs gp´ens signaler og lad hende blomstre fremfor at primært tænke på jeres egen nydelse; eller lad hende i det mindste gøre det samtidig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Godt jeg  ikke  er  som  de  fleste. Har  aldrig  faked  en  orgasme  og  kan  ikke  de  hvad  det  skulle gavne. 

Måske for at gøre oplevelsen endnu bedre for dine kunder og dermed øge gentagelseschancen. Det er da et plausibelt argument. Men hvad ved jeg...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Jeg synes nu også jeg af og til oplever en GP få orgasme, særligt hvis jeg gør mig umage. Og jeg har aldrig følt at det var fake. Om de så reelt var det, altså fake, er jo en helt anden historie, men af gode grunde jo reelt også ret ligegyldig når jeg nu jeg ikke fangede det alligevel. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Tatra skrev, for 32 minutter siden:

Nu får jeg nok på puklen, men det holder jeg så til.

Jeg er godt oppe i alderen, og har ca 1 gpbesøg hver uge, til tider flere. Oftest af en times varighed. Grundet en nervesygdom tidligere i mit liv kommer jeg selv relativt sjældent. Min fornøjelse ligger i dels at nyde partneren og hendes krop, dels hendes nydelse.

Thai og latinaer er mine favouritter, men danskere og østeuropæere kan også bruges! Men min erfaring siger mig at thai- og latinapigerne måske er en smule mere åbne for at ville have noget ud af det selv, end de fleste andre.

Jeg vil slet ikke kalde mig erfaren, men har dog haft en del gp´ere mellem hænderne. Og uden at hverken blinke eller prale vil jeg påstå at 75% af besøgene ender i en orgasme til gp.

Selvfølgelig er der lidt teknik, fra min side, men det er altså primært noget om at læse pigens signaler og lade hende komme i første række, istedet for at tænke på sig selv og egen udløsning. Og ja, det kan jeg sagtens sige da jeg selv kommer relativt sjældent. Men nyd pigen, giv jer god tid og nedprioriter jeres eget udløsningsræs. 

LIgeledes fatter jeg ikke at nogen tager til gp´ere for 15 minutters besøg. Det er dømt til at gå galt, hvis man forventer andet end blot at dyppe pjoverten i et hul uden hensyntagen til at lade gp´en blomstre. Der skal god tid til, og måske også derfor at jeg meget, meget sjældent har oplevet de negative besøg, som man læser om hele tiden på disse sider. 

Faker "mine" gp´ere? Jeg vil påstå oftest nej, jeg mener jeg kan skelne en fake og en ægte orgasme. Muskelspændinger, fugt og øvrige kropsreaktioner mener jeg ikke man kan fake uden at jeg opdager det. De få gange en gp har prøvet det med mig har jeg oftest senere i besøget, om ikke andet så for at drille, sørget for at hun fik en ægte orgasme. Hvilket oftest er lykkedes.

Så medmænd, giv jer god tid, læs gp´ens signaler og lad hende blomstre fremfor at primært tænke på jeres egen nydelse; eller lad hende i det mindste gøre det samtidig!

Jeg forstår til fulde, hvad du skriver - og jeg er helt enig...

Det afhænger primært af, hvad formålet med ens besøg hos kvinden er.

Er det egen orgasme og kortere tid, ja så sker det næppe særligt ofte at hun også fysisk set kommer...

Har du planlagt et længere besøg med fokus på hende, ja så er der absolut større sandsynlighed for en reel orgasme.

Har ingen problemer med at komme - men nyder virkelig at give hende nydelsen, først og fremmest...principielt set behøver jeg ikke at komme fysisk, hvilket for nogle garanteret lyder ejendommeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angående orgasme, så ville det være fint for mig, hvis jeg på forhånd kunne aftale med pigen, at vi går uden om orgasmeræset .. måske begge veje ...
Og bare fokuserer på, at gøre det rart for hinanden så vidt muligt ...
Men hvordan pokker kan man foreslå det, uden at man fra starten antyder at pigen spiller skuespil og fake'r .. ?

Tatra skrev, for 2 timer siden:

Min fornøjelse ligger i dels at nyde partneren og hendes krop, dels hendes nydelse.

Uuuh, kender det ... l-o-o-o-ve it ... <3

Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Faker "mine" gp´ere? Jeg vil påstå oftest nej, jeg mener jeg kan skelne en fake og en ægte orgasme. Muskelspændinger, fugt og øvrige kropsreaktioner mener jeg ikke man kan fake uden at jeg opdager det.

Ja, dét tænker jeg også.
Men det generer mig - og stresser mig faktisk - at jeg er lidt for optaget af, får hun orgasme eller ej .. oplevelsen må være, at jeg nyder hende .. og meget gerne omvendt, hvis hun kan ... jeg gør mit til det, men jeg er jo en ældre herre ...
Jeg har besøgt een pige som jeg er sikker på, fik orgasme ...
Og jeg besøger pt en - iøvrigt utrolig sød - pige, som jeg også tror når 'op i det røde felt' ... håber det, anyways, hun fortjener det ... ;)

Anilingus skrev, for 2 timer siden:

principielt set behøver jeg ikke at komme fysisk, hvilket for nogle garanteret lyder ejendommeligt.

Haha, jo, det kan jeg sagtens sætte mig ind i ...
Jeg besøgte en pige for et halvt års tid siden, hvor jeg på forhånd besluttede at jeg ikke ville have orgasme.
Hun kombinerer massage og body-to-body med intimmassage og evt. sex.
Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet ad hendes reaktion, da jeg sagde jeg gerne ville have B2B og intimmassage, men uden orgasme .. :D
Det var lidt sødt, faktisk, men hun gav en fantastisk B2B, og vi var også et stykke ovre i det gensidige :wub: ...
Grunden til, jeg gjorde det, var at jeg tit oplever en ret kraftig oxytosin-rus (tror jeg det er) der varer flere dage, når jeg har besøgt en pige.
Og jeg ville finde ud af, om dén virkning også var der selv om jeg ikke fik orgasme.
Og, jo, det var den ... rusen, altså ... B2B gjorde sin virkning (jeg er kæresteløs, så jeg er meget i underskud med kropskontakt)
Men jeg besøger den pågældende pige igen .. og denne gang skal vil jeg ikke sætte begrænsninger på ... :D :D

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Jeg oplever det tit.

Jeg har netop afprøvet synspunktet her ved middagstid, og jeg kan melde, at det helt holdet stik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har netop afprøvet synspunktet her ved middagstid, og jeg kan melde, at det helt holdet stik.

Altid rart at blive bekræftet i ens synspunkter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 18 timer siden:

Jeg synes nu også jeg af og til oplever en GP få orgasme, særligt hvis jeg gør mig umage. Og jeg har aldrig følt at det var fake. Om de så reelt var det, altså fake, er jo en helt anden historie, men af gode grunde jo reelt også ret ligegyldig når jeg nu jeg ikke fangede det alligevel. :rolleyes:

Er det ikke her hele essensen i det ligger?

Hvis man ikke selv investerer lidt i det i form af engagement/ umage, så skal man nok heller ikke forvente at der kommer noget tilbage i form af rigtige orgasmer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Så forstår jeg nok ikke helt hensigten med besøg hos gp’ere. Vil det sige i betaler i dyre domme for at tilfredsstille pigen fremfor jer selv? Der har jeg nok en noget mere egoistisk tilgang til tingene. Fint nok hvis begge parter kan få noget ud af det, men det er da dejligt at kunne lade være med koncentrere sig  pigen? Tænker også pigen leverer sex, selv når hun ikke selv lige er i stødet? Er jeg helt galt afmarcheret her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, Lige nu:

Så forstår jeg nok ikke helt hensigten med besøg hos gp’ere. Vil det sige i betaler i dyre domme for at tilfredsstille pigen fremfor jer selv? Der har jeg nok en noget mere egoistisk tilgang til tingene. Fint nok hvis begge parter kan få noget ud af det, men det er da dejligt at kunne lade være med koncentrere sig  pigen? Tænker også pigen leverer sex, selv når hun ikke selv lige er i stødet? Er jeg helt galt afmarcheret her?

Vi har måske ikke allesammen nøjagtig de helt samme hensigter med at besøge pigerne. 

Hvis vi nu er nogle der er villige til at betale i dyre domme for at få en helhedsoplevelse frem for en quickie, så er det vel også ok..... ?

Og jeg vil til enhver tid påstå at den sex som pigen leverer, er noget bedre når hun er i stødet, end den der bliver leveret når/hvis hun ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...