Guest Kaspersen Skrevet 3. April, 2018 Piraten skrev, for 17 minutter siden: Vil det sige i betaler i dyre domme for at tilfredsstille pigen fremfor jer selv? Hvis der med tilfredsstillelse udelukkende menes at få kanon fyret af, så er svaret for mit vedkommende et meget klart ja. Men min tilfredsstillelse er andet end det. Det er som Butch skriver helhedsoplevelsen, og som en del af dette at få hende den søde til at svede lidt. Altså alt det jeg ikke kan få ved "bare" at rive i bananen selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. April, 2018 Butch skrev, for 1 time siden: Er det ikke her hele essensen i det ligger? Ligesom med så mange andre ting i livet, så er det med at finde den rette balance og gøre sig så tilpas umage, at man får det samme eller mere tilbage. Af egen erfaring kan man også gøre sig for meget umage, så den skønne langer ud med flad hånd. Kærligt ment? Yeah right, så siger vi det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 3. April, 2018 Kaspersen skrev, for 1 minut siden: Ligesom med så mange andre ting i livet, så er det med at finde den rette balance og gøre sig så tilpas umage, at man får det samme eller mere tilbage. Af egen erfaring kan man også gøre sig for meget umage, så den skønne langer ud med flad hånd. Kærligt ment? Yeah right, så siger vi det.... What? Det kræver sgu en nærmere forklaring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. April, 2018 Piraten skrev, for 5 minutter siden: What? Det kræver sgu en nærmere forklaring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. April, 2018 Kaspersen skrev, for 8 minutter siden: Ligesom med så mange andre ting i livet, så er det med at finde den rette balance og gøre sig så tilpas umage, at man får det samme eller mere tilbage. Af egen erfaring kan man også gøre sig for meget umage, så den skønne langer ud med flad hånd. Kærligt ment? Yeah right, så siger vi det.... Ok, det har jeg så ikke oplevet..... og er så heller ikke helt sikker på at jeg forstår hvor du vil hen Men jeg har da prøvet at mærke negle der borer sig liiige dybt nok ind i flæsket imens jeg har “gjort mig umage” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 3. April, 2018 Nemtøs skrev, den 2/4/2018 at 15:48: Har haft virkelig lækre og intense orgasmer med flere af de mænd som jeg har mødt fra EG. Det kræver at manden giver mig noget dejlig opmærksomhed og ikke kun tænker på sin egen nydelse Ha, ha... ja ydelserne skal sælges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. April, 2018 (edited) Piraten skrev, for 1 time siden: Så forstår jeg nok ikke helt hensigten med besøg hos gp’ere. Vil det sige i betaler i dyre domme for at tilfredsstille pigen fremfor jer selv? Der har jeg nok en noget mere egoistisk tilgang til tingene. Fint nok hvis begge parter kan få noget ud af det, men det er da dejligt at kunne lade være med koncentrere sig pigen? Tænker også pigen leverer sex, selv når hun ikke selv lige er i stødet? Er jeg helt galt afmarcheret her? Tjah, for mig er det en stor tilfredsstillelse at tilfredsstille kvinden. Holder vi os til det rent fysiske – sex er jo uendeligt meget mere end det – nyder jeg i den grad at høre hende hyle/stønne, mærke lårene klaske sammen om ørerne på mig, mens en hånd presser mit hovede ned mod et roterende underliv. Jeg har været på grissebassen så sent som i dag. Her trængte pigen virkelig til en ordentlig omgang efter påsken, så jeg koncentrerede mig om hende. Sidste gang var det omvendt: Her nød jeg mest opmærksomhed. Men nu er det, indrømmet, også et stamkundeforhold, så her kan der lettere gives/tages mere/mindre fra gang til gang. Det forholder sig uden tvivl anderledes ved tilfældige engangsbesøg. Redigeret 3. April, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. April, 2018 Det er sgu ikke så svært at finde ud af om de faker, eller bare slippe for sireneskrigene. Jeg pjeler at aftale af hvis de kommer, så skal jeg kun betale halvpris - Det skaber tilpas ro, og indimellem nogle spasme-krampe-trænkninger hvor deres gøres et stort nummer ud at sløre hvad der egentligt skete. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. April, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Det er sgu ikke så svært at finde ud af om de faker, eller bare slippe for sireneskrigene. Jeg pjeler at aftale af hvis de kommer, så skal jeg kun betale halvpris - Det skaber tilpas ro, og indimellem nogle spasme-krampe-trænkninger hvor deres gøres et stort nummer ud at sløre hvad der egentligt skete. Hæhæ, hvis du besøgte Dalya i Bagsværd, ville du få penge, når du gik. Jeg har tidligere kaldt hende en orgasmefabrik, og det er ikke det halve galt. Engang havde jeg sat mig for at tælle dem, og på en time, der begyndte ude i badet, nåede hun at få 15! Nej, jeg overdriver ikke – brugere herinde, der kender hende, vil kunne nikke genkendende. Måske skulle trådstarter besøge hende og få sin tvivl manet effektivt i jorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 3. April, 2018 Mange tak, det er sgu lidt langt til Bagsværd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. April, 2018 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Hæhæ, hvis du besøgte Dalya i Bagsværd, ville du få penge, når du gik. Jeg har tidligere kaldt hende en orgasmefabrik, og det er ikke det halve galt. Engang havde jeg sat mig for at tælle dem, og på en time, der begyndte ude i badet, nåede hun at få 15! Nej, jeg overdriver ikke – brugere herinde, der kender hende, vil kunne nikke genkendende. Måske skulle trådstarter besøge hende og få sin tvivl manet effektivt i jorden. Her er vi vist tæt på den ellers sjældne sygdom PGAD, hvor man uprovokeret får lidt for mange orgasmer, uden mulighed for at kunne kontrollerede. Men bortset fra det, så handler det ikke udelukkende om mandens evner, en kvinde sagtens "hjælpe" til ved at lave noget "knibeøvelses-agtigt". Det er jo ikke anderledes, at de fleste mænd sagtens kan aflevere en sædprøve på få sekunder, eller ved almindelig samleje bevæge sig på en bestemt måde og den slag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2174 Skrevet 5. April, 2018 Borende X skrev, den 3/4/2018 at 20:53: Hæhæ, hvis du besøgte Dalya i Bagsværd, ville du få penge, når du gik. Jeg har tidligere kaldt hende en orgasmefabrik, og det er ikke det halve galt. Engang havde jeg sat mig for at tælle dem, og på en time, der begyndte ude i badet, nåede hun at få 15! Nej, jeg overdriver ikke – brugere herinde, der kender hende, vil kunne nikke genkendende. Måske skulle trådstarter besøge hende og få sin tvivl manet effektivt i jorden. Det vidste jeg ikke .. tak for info ... Jeg har besgt Dalya een gang, fik massage med svensk afslutning. Dalya virker som en gæv kone, med en god udstråling, jeg ka' godt li' hende ... Fik aldrig besøgt hende igen, men det sku' jeg måske gøre noget ved ... Du må da godt hilse hende, hvis du besøger hende igen ... TheVoice skrev, den 3/4/2018 at 21:09: Her er vi vist tæt på den ellers sjældne sygdom PGAD, hvor man uprovokeret får lidt for mange orgasmer, uden mulighed for at kunne kontrollerede. Haha, nej, det tror jeg dog ikke .. der var i hvert fald ikke tegn på det da hun gav mig massage ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 5. April, 2018 Jeg kan lide at massere pigerne, både privat og hos GP'er. Min erfaring er at det hjælper på evnen til at få orgasme. Indtil for et par år siden havde jeg kun fået sportsmassage, av. Så under et besøg på Harmony ved Hamborg fik jeg en wellnessmassage, nu forstår jeg hvad der sker, man kommer helt i trance. En gang havde jeg masseret en pige på P-club i Flensborg, vi gik op til et "skjorteærme" (shorttime 20 min.). Midt i agten sparkede hun mig af og kom i en stærk orgasme, jeg er overbevist om at massagen gjorde udslaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg