Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg vil starte med at anbefale et besøg hos @kvinde 1966 . Hun er rigtig imødekommende, varm og har et rigtig sødt smil.

Jeg havde en tid igår aftes. Jeg blev budt indenfor og i stuen står en massagebriks, der er tændt en masse Lys og der er sat dejlig behagelig musik på. Hun beder mig tage tøjet af og imens tager hun sin kjole af, så hun kun står i trusser.. et dejligt syn.

Jeg ligger mig op på briksen og her begynder hun så at forkæle mig med bløde hænder over det hele og med dejlig varm olie. Det er en oplevelse uden lige.. imens jeg ligger på maven, kan jeg mærke at hendes bryster rammer mig engang imellem.. Det er lidt frækt. Især når man ikke må røre.

Hun beder mig vende mig om og det gør jeg selvfølgelig.. har haft rejsning under hele forløbet, hun kigger på den og smiler. Men er dybt professionel og fortsætter sit arbejde. De sidste 10min får lille Jens fuldt opmærksomhed. Hun har nogle dejlige teknikker, og er rigtig god til at variere imellem dem. Det ender ud i en rigtig dejlig og tiltrængt udløsning. Man får lov lige at komme sig med et glas vand og så det ud af døren med en dejlig oplevelse fra en skøn kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdrengen skrev, for 52 minutter siden:

Hej med jer.

Jeg vil starte med at anbefale et besøg hos @kvinde 1966 . Hun er rigtig imødekommende, varm og har et rigtig sødt smil.

Jeg havde en tid igår aftes. Jeg blev budt indenfor og i stuen står en massagebriks, der er tændt en masse Lys og der er sat dejlig behagelig musik på. Hun beder mig tage tøjet af og imens tager hun sin kjole af, så hun kun står i trusser.. et dejligt syn.

Jeg ligger mig op på briksen og her begynder hun så at forkæle mig med bløde hænder over det hele og med dejlig varm olie. Det er en oplevelse uden lige.. imens jeg ligger på maven, kan jeg mærke at hendes bryster rammer mig engang imellem.. Det er lidt frækt. Især når man ikke må røre.

Hun beder mig vende mig om og det gør jeg selvfølgelig.. har haft rejsning under hele forløbet, hun kigger på den og smiler. Men er dybt professionel og fortsætter sit arbejde. De sidste 10min får lille Jens fuldt opmærksomhed. Hun har nogle dejlige teknikker, og er rigtig god til at variere imellem dem. Det ender ud i en rigtig dejlig og tiltrængt udløsning. Man får lov lige at komme sig med et glas vand og så det ud af døren med en dejlig oplevelse fra en skøn kvinde.

Mange tak.. Det var en fornøjelse og ha dig på besøg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lange kiget på Kvinde1966 annoncer og anmeldelser og er intressert. Hun virker rigtigt fin. Din anmeldelse her gör mig endnu mer intressert. Tak for den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jams007

Har i flere omgange prøvet at få tid til er besøg hos kvinde 1966, men har ikke fået passer min tid endnu, men kan det passe at "Per" kun får 10 min opmærksomhed, eller er det noget man aftaler hvordan man ønsker sin massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jams007 skrev, for 49 minutter siden:

Har i flere omgange prøvet at få tid til er besøg hos kvinde 1966, men har ikke fået passer min tid endnu, men kan det passe at "Per" kun får 10 min opmærksomhed, eller er det noget man aftaler hvordan man ønsker sin massage?

Nej 10 er ikke rigtigt. Måske han mener er blir taget lidt hårdere fat til sidst.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har bestemt også dig "i kikkerten" @kvinde 1966, men jeg kan ikke se, hvornår det er muligt at besøge dig: dage og tider. Kan du gøre mig lidt klogere?

Venlig hilsen mignuigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...