Hop til indhold
NewbieCPH

VIrkelig dårlig oplevelse

Recommended Posts

Gæst
warmgun skrev, den 7/4/2018 at 13:52:

Det ville da være underligt, hvis den dygtigste af de to ikke satte prisen efter sine evner, og dermed var dyrest...

så du har ikke prøvet at betale +2000 for et knald der var lige så spændende som at have sex med 2 stykker sammenfoldet rugbrød ? eller fået et knald langt over niveau for 1000 ? ? det ville fanme undre mig hvis du kan sige nej begge.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Piraten skrev, for 9 timer siden:

Jamen, er det ikke netop pointen?

helt iorden man ikke vil/kan betale mere end 300kr., men så kan man vel heller ikke have de samme forventninger,som til en oplevelse til 1200/2500 kr.

vh. Piraten

det tror jeg heller ikke han havde forventet, men kan vi være enige om at han på ingen måder fik bare det der lignede det han betalte for ? (og det er vel det mindste man kan forvente)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Legetimen skrev, den 8/4/2018 at 09:24:

Selvfølgelig følges pris og serviceniveau ad. Det siger sig selv...

Mine ALLE mine alarmklokker ringer ved den annonce. Første gang jeg så den, tænkte jeg "stakkels pigebarn" og dette ikke grundet de lave priser og den kedelige tekst.

Men se lige på hendes ansigtsudtryk! Hvis en pige ikke smiler, mens hun får taget nøgenbilleder, er der noget ragende galt. Hendes udtryk på de billeder skriger langt væk af, "JEG UDNYTTES AF BAGMÆND! HJÆLP!"..

Hvis man ikke kan gennemskue kvindens sindstilstand mens de billeder blev taget, bør man nok træne sin empatiske evne..

øøøhhhhhh ????? hun tager selv billederne, og hun er tydeligvis alene på næsten alle billederne, og hun smiler på flere af dem, så nej jeg har svært ved at se at der er tale om en pige hvor billederne skriger "JEG UDNYTTES AF BAGMÆND! HJÆLP!".
Tværtimod så skriger det mere af at "jeg skal have nogle skillinger hurtigt i kassen, så det er bare betal ved kasse 1 og så hurtigt ud af vagten som muligt"

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 1 time siden:

øøøhhhhhh ????? hun tager selv billederne, og hun er tydeligvis alene på næsten alle billederne, og hun smiler på flere af dem, så nej jeg har svært ved at se at der er tale om en pige hvor billederne skriger "JEG UDNYTTES AF BAGMÆND! HJÆLP!".
Tværtimod så skriger det mere af at "jeg skal have nogle skillinger hurtigt i kassen, så det er bare betal ved kasse 1 og så hurtigt ud af vagten som muligt"

Skal vi ikke alle bare blive enig om at troublemaker1968 for ret også for vi alle fred :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde

Jeg synes vi lige skal lave lidt matematik inden vi går i sort over, at en udenlandsk GP er villlig til at sælge superfransk for 300 og trådstarter villig til at købe det.

Det sker OFTE, at jeg læser her om tilfredse superfransk kunder, der var inde og ude inden for 15 min.

15 min. x 4 = 1 time

DKK 300 x 4 = DKK 1.200

DKK 1.200 er i den høje ende for en times glæde hos en GP. Pigen er altså ikke nødvendigvis ude i at skambyde markedet og sælge sine ydelser alt for billigt og trådstarter kan med rette have haft en forventning om en ordentlig ydelse til den pris den er blevet tilbudt.

Havde det været bedre, at trådstarter havde købt en time til 1200 og var gået endnu mere utilfreds derfra?

Redigeret af DenSøde

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

Skal vi ikke alle bare blive enig om at troublemaker1968 for ret også for vi alle fred :huh:

Jo, lad os det..

Dog vil jeg lige tilføje (til dem der mangler lidt empatisk sans) at et smil, hvor øjnene ikke er med, kaldes et falsk smil.. Det er ikke svært at gennemskue på de billeder der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
DenSøde skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes vi lige skal lave lidt matematik inden vi går i sort over, at en udenlandsk GP er villlig til at sælge superfransk for 300 og trådstarter villig til at købe det.

Det sker OFTE, at jeg læser her om tilfredse superfransk kunder, der var inde og ude inden for 15 min.

15 min. x 4 = 1 time

DKK 300 x 4 = DKK 1.200

DKK 1.200 er i den høje ende for en times glæde hos en GP. Pigen er altså ikke nødvendigvis ude i at skambyde markedet og sælge sine ydelser alt for billigt og trådstarter kan med rette have haft en forventning om en ordentlig ydelse til den pris den er blevet tilbudt.

Havde det været bedre, at trådstarter havde købt en time til 1200 og var gået endnu mere utilfreds derfra?

nu tager hun jo også kr 1000 for en time og ikke for 4 gange 15 min - helt normalt med "rabat" på minutprisen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Legetimen skrev, for 12 timer siden:

Jo, lad os det..

Dog vil jeg lige tilføje (til dem der mangler lidt empatisk sans) at et smil, hvor øjnene ikke er med, kaldes et falsk smil.. Det er ikke svært at gennemskue på de billeder der..

Sørme godt vi lige har dig til at fortælle og lære os hvordan et falsk smil ser ud (når nu det første argument om at det var tydeligt at “billederne skriger JEG UDNYTTES AF BAGMÆND! HJÆLP!". Ikke rigtigt kunne bruges (alligevel)- sådan kan man jo altid forsøge at flytte fokus :-)

ps. Jeg syntes på ingen måder at det ligner et falskt smil - men nu er jeg jo så heller ikke ekspert lige som dig (læses med ret meget ironi)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
klinikfuckers skrev, for 14 timer siden:

Og.... det.... kommer.... fra .... ham.... det.... selv... har.....5...... indlæg..... i ..... tråden ;-)

hvis du ikke kan modargumentere, så er stilhed bedre end små ugennemtænkte kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 30 minutter siden:

Og.... det.... kommer.... fra .... ham.... det.... selv... har.....5...... indlæg..... i ..... tråden ;-)

hvis du ikke kan modargumentere, så er stilhed bedre end små ugennemtænkte kommentarer.

Nu skal du høre her bette tastatur kriger, når jeg besøger en glædes pige, så betaler jeg hvad det koster!!! Længere er den ikke, moderator burde lukke munden på denne tråd. Jeg er overhovedet ikke ude på at score billige point fra hverken pigerne eller andre, mit sidste kommentar i denne tråd. Jeg fik i starten da jeg blev på eroguide en advarsel og det ønsker jeg ikke at få igen, så tag dig nu samnen og betal det som det koster at få en super behandling fra pigerne der tilbyder sig selv. Held og lykke. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
klinikfuckers skrev, den 11/4/2018 at 21:58:

Nu skal du høre her bette tastatur kriger, når jeg besøger en glædes pige, så betaler jeg hvad det koster!!! Længere er den ikke, moderator burde lukke munden på denne tråd. Jeg er overhovedet ikke ude på at score billige point fra hverken pigerne eller andre, mit sidste kommentar i denne tråd. Jeg fik i starten da jeg blev på eroguide en advarsel og det ønsker jeg ikke at få igen, så tag dig nu samnen og betal det som det koster at få en super behandling fra pigerne der tilbyder sig selv. Held og lykke. 

1, så er jeg langt fra bette, men 192 cm høj ;-)

2. så lader vi lige din påstand stå i skrigende kontrast til denne helt friske anmeldelse (400 kr for 15 minutter):

Ps. se kommentaren "Alt i alt en rigtig god oplevelse særligt set i forhold til den lave pris. Har købt laaaangt dårligere sex meget dyrere :D"

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...