PerZ 231 Skrevet 6. April, 2018 Jeg er en smule skeptisk om det her arrangement.. andre end mig der sidder med samme smag i munden? https://annoncelight.dk/showad/247752 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. April, 2018 PerZ skrev, for 5 minutter siden: Jeg er en smule skeptisk om det her arrangement.. andre end mig der sidder med samme smag i munden? https://annoncelight.dk/showad/247752 Jo det virker lidt sketchy........ved heller ikke hvordan en dansker og en svensker adskiller sig fra hinanden....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 6. April, 2018 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Jo det virker lidt sketchy........ved heller ikke hvordan en dansker og en svensker adskiller sig fra hinanden....... Jamen seks piger der skal aflønnes for tre timers arbejde hvor seks fyre betaler 1250, plus udgifter til drikkelse osv, samt lokaler.. hmm.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 6. April, 2018 Kontaktede dem, betaling forud 110% falsk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 6. April, 2018 Flere nationaliteter - det ser ud at nogen har fundet inspiration i en klovn-film 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 6. April, 2018 Sendte også mail. Forudbetaling så jeg takkede nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. April, 2018 Der skal nok være nogen der hopper på limpinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. April, 2018 Mand34Horsens skrev, for 4 timer siden: Kontaktede dem, betaling forud 110% falsk TheJack skrev, for 1 time siden: Sendte også mail. Forudbetaling så jeg takkede nej. Hvis I har billede af mail med krav om forudbetaling kan annoncen anmeldes til administratorerne på AL. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 7. April, 2018 Den annonce kommer på med jævne mellemrum, og det har den gjort siden 2014. Ufatteligt hvis nogle falder i den fælde stadigvæk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 7. April, 2018 Ja det er sgu utroligt. Tænkte nok det var fup, men skrev lige en mail. Hurtigt svar tilbage med, at jeg skulle skynde mig, idet 5 pladser ud af 6 var booket og betalt. Hm hvor dum tror idioten jeg er ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joss 10 Skrevet 10. April, 2018 de annoncerer sku også på bornholm... mon ik nogen falder i fælden. Tak for gode oplysninger og et fantastisk site... De skriver...: 3 timers sex 1250,- Mulighed for flere nationaliteter. Bornholm I dag, kl. 10:17 Tak for sidst, det var et KÆMPE hit!!! Vi er så taknemlige! Derfor har vi nu endnu et arrangement parat, denne gang i Bornholm! Er du typen der ikke kan vælge, eller bare har brug for at opleve det hele på en gang? Vi afholder et sex event natten mellem Lørdag D. 14-04-18 Klokken 22:00 og Søndag D.15-04-18 01:30 Det foregår således at vi har inviteret 6 frække piger med nationaliteter fra hele verden. (1 asiat, 1 fra afrika, og 2 danskere, 1 fra sverige og 1 fra rusland) - Som er klar til at tilfredsstille jer alle og alle jeres frække fantasier! (DET KUNNE IKKE VÆRE BEDRE!) Pigerne har hver deres værelse som i skiftende kan besøge! Vi har plads til 6 deltagere. Dette er for at sørge for at i hele tiden kan være hos en pige. Der vil være drinks og snacks med i deltager prisen. Prisen for hele arrangementet er på 1250,- alt inklusiv!! Er dette noget for dig, så tøv ikke med at kontakte os på mail: [email protected] Skynd jer før det er for sent! Planen er at komme rundt til hele danmark, det arbejder vi stærkt på! Så kan alle få lov at opleve arrangementet. Sidst ændret: I dag, kl. 10:33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 10. April, 2018 joss skrev, for 2 timer siden: de annoncerer sku også på bornholm... mon ik nogen falder i fælden. Tak for gode oplysninger og et fantastisk site... De skriver...: 3 timers sex 1250,- Mulighed for flere nationaliteter. Bornholm I dag, kl. 10:17 Tak for sidst, det var et KÆMPE hit!!! Vi er så taknemlige! Derfor har vi nu endnu et arrangement parat, denne gang i Bornholm! Er du typen der ikke kan vælge, eller bare har brug for at opleve det hele på en gang? Vi afholder et sex event natten mellem Lørdag D. 14-04-18 Klokken 22:00 og Søndag D.15-04-18 01:30 Det foregår således at vi har inviteret 6 frække piger med nationaliteter fra hele verden. (1 asiat, 1 fra afrika, og 2 danskere, 1 fra sverige og 1 fra rusland) - Som er klar til at tilfredsstille jer alle og alle jeres frække fantasier! (DET KUNNE IKKE VÆRE BEDRE!) Pigerne har hver deres værelse som i skiftende kan besøge! Vi har plads til 6 deltagere. Dette er for at sørge for at i hele tiden kan være hos en pige. Der vil være drinks og snacks med i deltager prisen. Prisen for hele arrangementet er på 1250,- alt inklusiv!! Er dette noget for dig, så tøv ikke med at kontakte os på mail: [email protected] Skynd jer før det er for sent! Planen er at komme rundt til hele danmark, det arbejder vi stærkt på! Så kan alle få lov at opleve arrangementet. Sidst ændret: I dag, kl. 10:33 Samme dato som for Aalborg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. April, 2018 Nu er samme annonce aktiv men med anden overskrift og anden kontaktmail. En gut herinde har startet en tråd om den nye annonce og jeg linker lige de to tråde: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg