BigBoy35 0 Skrevet 7. April, 2018 Er der nogen der har besøgt hende her? Eller kender noget til hende? https://annoncelight.dk/showad/217980 Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 7. April, 2018 Hun ser jo så godt ud, at enhver skulle høre nogen alarmklokker. Bed hende om ét billede + noget, som kun du ved, hvad er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Belzebubb 23 Skrevet 7. April, 2018 Det er hende på billederne. Men photo shoppede. Hun har ar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 7. April, 2018 Så ville jeg springe af sted..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 7. April, 2018 Jeg har besøgt hende et andet sted. Ingen tvivl om at billederne er af hende. Men bemærk at det er model-billeder, sådan er der ikke nogen der er pyntet op til daglig Men altså - kroppen er virkelig dejlig. Desværre var mit besøg hos hende altså ikke noget særligt. Hun virkede ikke rigtig til at gide det den dag, og jeg skulle bare afsluttes hurtigst muligt. Det blev jeg og så kastede hun ellers interessen på telefonen, for at se om der var nye kunder undervejs. Jeg tog mit tøj på og da jeg var på vej ud af døren tastede hun videre på telefonen med den ene hånd og vinkede til mig med den anden. Kedeligt besøg og jeg kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigBoy35 0 Skrevet 8. April, 2018 Tak for kommentarerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 8. April, 2018 Har ligeledes besøgt hende i Esbjerg og ikke noget fantastisk at fortælle her, dog nogle dejlige store bryster og sød er hun også meeeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg