Elprebsi 1686 Skrevet 8. April, 2018 Hej med jer, nogen der har været ved Vera for nyligt, som ved om tilbyder megafransk? Det er jeg ret sikker på hun har gjort tidligere, men hun skriver ikke noget om det længere. https://annoncelight.dk/showad/238588 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 8. April, 2018 Det gør hun. Jeg var forbi hende i fredags i århus, men det koster extra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 8. April, 2018 Tak for det - håber nu ekstra det bliver muligt at presse et besøg ind hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 8. April, 2018 Sexo skrev, for 1 time siden: hvor meget ekstra ? 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 8. April, 2018 Nogen der ved hvor længe hun bliver i Kolding? Nåede hende ikke sidst selvom jeg var i dialog og kan ikke lide at forstyrre pigerne for meget, hvis det ikke ender med besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 13. April, 2018 Jeg har været i dialog med hende og hun siger hun bliver til 30. april, så håber på et besøg inden. Nogen der har været der og kan fortælle om hun holder samme høje standard som tidligere anmeldt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg