Svaberen 51 Skrevet 10. April, 2018 (edited) Hej banditter. Nogen sinde nogen der er endt op med et møde med hende her? Har selv været i kontakt et par gange, men hver gang er det flødet ud i sandet. Hvis ja, hvordan var besøget så? Var hun pæn/alm som hun skriver? https://annoncelight.dk/showad/238335 Redigeret 10. April, 2018 af Svaberen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Årgang1973 14 Skrevet 10. April, 2018 Det er med penge involveret. <--- hmmm prøv at spørge hvor meget hun vil give hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 10. April, 2018 Jeg selv røget i fælden,,,,,tror det ren lir...intet seriøst bagved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 10. April, 2018 bonderosen skrev, for 1 minut siden: Jeg selv røget i fælden,,,,,tror det ren lir...intet seriøst bagved Hun har besøgt mig flere gange, sød pige..ganske seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 10. April, 2018 Hvordan ser hun ud,,??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 10. April, 2018 Jeg har også mødes med hende sød og seriøs . Jeg tror mange af jer mænd skal tænke på hvordan i henvender jer !!!!!!! Hende her er jo delvis amatør prøv at skrive pænt til hende og svarer hun ikke lige inden for 5 min så måske ikke lige fyr en " sviner " af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kolding-M 3 Skrevet 10. April, 2018 Jeg mødte hende for ca et par år tilbage. Dengang var hun nem at få en aftale med efter lidt diskussion omkring hvor det skulle foregå. Hun havde tilbudt mig anal, men kunne ikke klare størrelsen så jeg fik en del af det aftalte beløb tilbage, så meget reel vil jeg sige. Sød og pæn, ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimmerboy 0 Skrevet 11. April, 2018 Du kan se mere om hende i denne tråd: Som nævnt derinde så giver hun et godt blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 50 Skrevet 11. April, 2018 Hun er god nok. Og enig i hvad flere skriver; - hun er delvis amatør og drevet af lysten. Det krævede dog også for mig laaang mail korrespondance at få en aftale i hus. Men efter første møde er der nu ingen problemer Hun er rigtig sød og frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stifinder Skrevet 21. April, 2018 (edited) Har flere gange skiftet navn , men er den samme pige , kan være pga hun ikke holder de aftaler og svare på mail , som gir dårlig anmeldelse og laver en ny profil Hun er ikke min kop The en aftale skal holdes , blow og sex ikke noget at råbe hurra for , dårlig karakter her fra https://annoncelight.dk/showad/238335 Redigeret 21. April, 2018 af stifinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg