Hop til indhold

Recommended Posts

Nina, Marselisborg Allé, Aarhus er ret omtalt, men er der nogen som kan beskrive hendes krop og ca.-alder?

Kan man regne med at få Nina selv og fuld pakke ved første besøg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
BB1 skrev, den 14/4/2018 at 16:42:

Nina, Marselisborg Allé, Aarhus er ret omtalt, men er der nogen som kan beskrive hendes krop og ca.-alder?

Kan man regne med at få Nina selv og fuld pakke ved første besøg?

Mit bud er at nina er omkring 50 år. Du kan få fuldpakke, og samtidig giver hun fuld gas med prostata massage. Giver du hende lov så får du hele hånden. 

Hun er slank. Ca 155 cm 45-50 kg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er er super lækker...sidst jeg besøgte hende sluttede vi i 69 ‘er. Hun gav mig vidunderlig prostata massage samtidig med at hun gav et forrygende bj. Hun var ikke  specielt våd i starten, men det skal jeg love for at hun blev og sluttede legen med et hvin .... og jeg blev våd i hovedet og munden 

LÆKKERT 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet engang i sidste uge, og tror bestemt ikke, det var Nina, som var der den dag.

Massagen var ikke specielt dårlig, men der var meget lidt af den, og hendes hænder fandt meget hurtig et sted på kroppen, som nød hendes berøring ekstra meget, så hun bad mig vende mig, og i samme sekund tilbød hun FP. Jeg var liderlig, og takkede ja, men det var sgu en kedelig mekanisk omgang helt uden lyst og indlevelse. Det handlede kun om, at få mig færdig hurtigst muligt, og tømme begge mine punge.

En rigtig kedelig halv times oplevelse i forhold til de gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julius skrev, for 7 minutter siden:

Jeg besøgte stedet engang i sidste uge, og tror bestemt ikke, det var Nina, som var der den dag.

Massagen var ikke specielt dårlig, men der var meget lidt af den, og hendes hænder fandt meget hurtig et sted på kroppen, som nød hendes berøring ekstra meget, så hun bad mig vende mig, og i samme sekund tilbød hun FP. Jeg var liderlig, og takkede ja, men det var sgu en kedelig mekanisk omgang helt uden lyst og indlevelse. Det handlede kun om, at få mig færdig hurtigst muligt, og tømme begge mine punge.

En rigtig kedelig halv times oplevelse i forhold til de gode anmeldelser.

Det opleves tit. En thai med sin business profil helt klar, banker en biks op. Så vil hun forståeligt nok gerne have lidt fritid, og finder en veninde der kan afløse. Men hun glemmer at forklare veninden om konceptet. Det er set igen og igen. PP i Århus røg i grøften, Århus Centrum Thai lige så, og mange andre. 

Afløserne er ikke intereserede i at pleje de fremadrettede relationer, men kun her og nu. De er ofte vandt til man kun ser kunder én gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...