Red 72 Skrevet 15. April, 2018 Hejsa, For et års tid eller to siden var der et bar jyske piger der besøgte en klinik i Birkerød et par gange. Den en af dem (den yngste tror jeg) blev en stor oplevelse som jeg gerne ville genopleve. Han havde de mest fantastiske naturlige bryster og jeg kunne komme hende i ansigtet mens jeg kørte en en gang spansk. Efter/mens jeg kom løftede hun hovedet og sutte til jeg var helt færdig. Og jeg var bogstavelig HELT færdig bagefter. Virkelig frækt! Er der nogen der husker dem og ved om man måske finder dem nogen steder på Sjælland? mvh, Red Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 15. April, 2018 Var det ikke et hus... på en stor vej...man skulle rundt om huset for komme ind.. tror der også ligger en thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 15. April, 2018 (edited) Hvis du ikke kan finde dem, så er det nok fordi de ikke vil findes. Tror der var noget chikane osv. Mit råd er, at du skal lade det ligge. En efterlysning der linker til deres gamle identitet hjælper dem nok ikke. Redigeret 15. April, 2018 af Playful Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red 72 Skrevet 15. April, 2018 Playful skrev, for 9 minutter siden: Hvis du ikke kan finde dem, så er det nok fordi de ikke vil findes. Tror der var noget chikane osv. Mit råd er, at du skal lade det ligge. En efterlysning der linker til deres gamle identitet hjælper dem nok ikke. Øv! Det var jo ikke godt. Anyway, hvis en af dem læser dette eller andre har lyst til at skabe kontakten så vil jeg gerne have en privat besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 15. April, 2018 Red, jeg tror du tænker på lone24...Store kasser ... Jeg havde også efterlyst dem... fik vide en af dem var blevet gravid så de stoppede eller sat det på pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 15. April, 2018 Jeg kender ikke de 2 piger men kunne det være de her to frækkerter ? https://annoncelight.dk/showad/247349 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg