carsten75 23 Skrevet 16. April, 2018 Hej. Nogle som kan fortælle noget om hende. Har været der og tjekket hende ud? http://massage.side6.dk/vicky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 16. April, 2018 (edited) Ja...fake, billederne er stjålet fra en pige som ikke er på adressen Redigeret 16. April, 2018 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 16. April, 2018 Røvslikker.......har du besøgt hende, eller er det andet som gør at du mener at hun er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 16. April, 2018 Røvslikker skrev, for 14 minutter siden: Ja...fake, billederne er stjålet fra en pige som ikke er på adressen Heldigvis. De bryster ville kunne slå en kunde bevidstløs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 16. April, 2018 (edited) denventende skrev, for 23 minutter siden: Røvslikker.......har du besøgt hende, eller er det andet som gør at du mener at hun er fake Skulle have styret nysgerrigheden og holdt ind på adressen....klar til den helt store tur hvis det var pigen, hende der åbnede var ikke pigen på billederne, men derimod en som har været forskellige steder under lige så mange navne, og ja...betakkede mig høfligt og drog videre i tilværelsen. Ps..var i lørdag's, hun nævnte noget om at Søndag var hendes sidste dag på denne adresse. Redigeret 16. April, 2018 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 23 Skrevet 16. April, 2018 Hvordan ser hun ud som åbner døren og hvad med brysterne, lever de op til billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomse 15 Skrevet 2. August, 2018 Hun ligner slet ikke hende på billederne. Desforuden når man er sammen med hende så, efter hun har fået penge, og man er i gang vil hun have ekstra penge for at man giver oral, røre ved brysterne osv. Hun fik såfremt fortalt mig, at grunden til de ekstra penge var, at andre piger jeg har været sammen med var grimme , hvorimod hun er flot og lækker. Hold jeg væk !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 931 Skrevet 3. August, 2018 Nicolai97 skrev, den 16/4/2018 at 10:29: Heldigvis. De bryster ville kunne slå en kunde bevidstløs Hun måtte dælme godt slå mig bevistløs med dem Godt nok en skam det ikke er hende på adressen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. August, 2018 John41 skrev, for 12 timer siden: Hun måtte dælme godt slå mig bevistløs med dem Godt nok en skam det ikke er hende på adressen... Var forbi igår Fredag....man kunne jo være heldig at det var pigen på billederne, men ak og nej det var den samme fake pige, så spar jeres tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg