asianman 494 Skrevet 21. December, 2018 Enig tak for advarslen. Men Ramen spurgte du ikke om, at du skulle have 45 min som aftalt og ikke sølle 20 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gulfeber Skrevet 25. December, 2018 Har også opfattelsen af at stedet er en pengemaskine Hun var god engang men det er slut !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 20. Januar, 2019 Nogen der har prøvet stedet med den nye ejer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 21. Januar, 2019 Sweex skrev, for 9 timer siden: Nogen der har prøvet stedet med den nye ejer? Nye ejer...? Hende på billederne er da hende der har haft stedet i hvert fald det sidste års tid - eller er jeg helt galt på den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rotten 65 Skrevet 13. Juni, 2019 Hvordan er status nu? Er Bee blevet knaldet helt skæv i alle vinkler, eller er hun en god oplevelse? Jeg fik en tur af en svensker, da jeg var der, for et år siden, har ikke prøvet Bee, endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg