Hop til indhold

Recommended Posts

Det her er min første anmeldelse af mit anden besøg hos en GP nogensinde. Stemte træf en time med Vicky som har en flot lejlighed på Islands Brygge. Bliver mødt i døren af en sensuel, smuk pige med et varmt smil på læberne. Hvis jeg skal ligne hende ved nogen til sit udseende er det nok Eva Longoria fra Desperate Housewives. Hun byder mig ind og tilbyder et bad. Og lige som andre beskriver står man i bruseren og kigger ud på Vicky der vimser rundt i lejligheden til afslapped musik. Ud til sengen med et tørklæd på. Jeg er rimelig nervøs vilket Vicky som et pro føler direkt. Vi begynder med lidt massage for at få mig lidt mer afslappet. Rundt fra mave til ryg og Vicky sædder sig ovenpå. Hun har superpæne brøster, smagfuldt hjulpet. Hun kikker mig dybt i øjnene mens hun masserer mine skuldrer. Jeg skal bare hilse hvisker hun og flytter sig nedad. Så begynder et SF-blæs i verdensklasse. Og den hede blik man får imellem. Hold da op. Nu er det min tur at opskatte hendes dejlige fisse. Den er glatbarberet med en lille stribe af hår ovenpå. Hun smager godt; diskret og lidt salt som det skal være. Hendes hud på indsiden af låren er blød. Hun begynder at rykke i kroppen og trække ånden alt mer intensivt tils hun kommer. Eller det tror jeg i hvert fald at hun gør... På med gummi og op og ride ovenpå med indlevelse og godt tempo. Så om i missionæren. Hun støder liderligt imod og med hendes ene ben på min aksel kan jeg støde dybt i bunden. Så vender hun sig om for doggy. Vicky har en fantastisk krop og hendes røv er virkelig smuk. Rund og fast, ikke for stor eller lille. Kun perfekt. Stressen fra tidligere gør at jeg har svært ved at komme. Jeg spørger om hun kan blæse igen, og det vil hun gerne. Og hvis jeg troede at det blæs jeg fik tidligere var top notch så var jeg ikke rigtigt forberedt på det blow jeg nu skulle få. Spyt, fenomenal teknik med både hånd og mund, godt tempo med variation, indlevelse og med støn fra hende. Jeg rejste til himlen og tilbage på stjærneskudet Vicky. Når jeg endelig kom var jag næsten bevidstløs i sikkert halvanden minut. Efter lidt aftørren så ligger vi på sengen og snakker resten af tiden. Vicky er let at være med och byder på en smuk personlighed. Når det bliver tid til at gå er det ingen stres. Vi kikker ud af hendes vindue sammen på aftenslyset over København. Hun holder mig selskab i døren mens jeg venter på elevatoren. Lige når jeg kliver ind siger hun “i promised you that you would leave with a smile on your face!” Så mærker jeg at jeg helt rigtigt smiler som en lille dreng der har fået en megapose med slik. Og smilet er der stadigvæk i idag, et døgn senere. Will I be back? Take a guess...

Redigeret af TheSwede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun en dejlig tøs!! Har laget alllle for mange penge hos hinde og komme helt sikke til bage til hinde igen og igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stemmer fint overens med de mange andre super positive anmeldelser af Vicky B. 

Har selv anden lange aftale med hende imorgen, og 3 yderligere ditto de næste par uger.

Det indledende vilde post X-mas party har allerede været, og det var sgu sjovt som altid. Fuck hun er for vild i de skrud. For mig kan der simpelthen ikke blive vildere :wub: 

Har forlængst mistet overblikket over antal besøg hos gudinden, men med minimum 4-5 lange besøg pr 14 dage hun er i landet, stikker det jo også relativt hurtigt af :mrgreen:

Vi joker meget og tit med hendes evne til at putte ėn på en lille lyserød sky.. i dagevis :wub:

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte iøvrigt i min forrige kommentar at nævne en anden detalje relateret til omtalte post X-mas party:

At sættet med kæder på en række af billederne igen er en del af Vicky B's garderobe. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så kan det godt blive mandag. Glæder mig til en god tur med den skønne. Tror jeg skal prøve en tur med det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 12 timer siden:

Flot at du kaster dig ud i at skrive på dansk, TheSwede, og du klarede det faktisk rigtig fint! :-)

Mange tak! Autocorrect giver ju lidt mulighed til at snyde...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

yes, and for sure I feel it gets even better and wetter by the number of visits :wub:

... not saying that everyone would experience this, because in the end it's all about chemistry. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72
XXXfootlover skrev, for 10 timer siden:

... not saying that everyone would experience this, because in the end it's all about chemistry. ;)

Backing up on XXX's kissing experience with VB. She's giving more of herself when she knows you well, which really isn't strange..... but her ability to make you feel as if you have been her boyfriend for several years is just amazing... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 19 minutter siden:

She isn’t back yet! Says April 21

:rolleyes: 

Of course she's back .. as both the URL and the title of the add says 21/05 

Besides I have already made several appointments with her.

So you should probably stop masturbating right now, before you go completely blind :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Vicki er da også utrolig heldig at blive promovere herinde stort set inden hun pakker kufferten og flyver mod Danmark. Dejligt for hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 58 minutter siden:

21/05 is clearly tomorrow. 

Please stop messing up thread after thread with absolutely useless crap.

Thanks in advance!

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 10 timer siden:

She isn’t back yet! Says April 21

Who is writing fake news now? :shock:

Maybe you should post correct info???

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 4 timer siden:

Maybe you should post correct info. Her ad says her tomorrow but you wrote today she is her! 

So dingdong, exactly where did I write that she was back today on the 20th of May?

That's right.. no where! 

So once again I ask you:

Please stop messing up thread after thread with absolutely useless crap. 

Thanks in advance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...