Hop til indhold
Kim 0240

Mette på Frederiksberg

Recommended Posts

Lige en lille anmeldelse af Mette.

Jeg Havde længe gået og tænkt på at jeg skulle besøge Mette, onsdag var muligheden der og jeg skrev om hun havde tid. Det havde hun heldigvis og over SMS aftalte vi 15 min deep throat/ gagging til 600 med udløsning i hendes frække mund. Ankom til aftalt tid kl 15:00 og fik anvist det korrekte hus nr, bankede på og blev lukket ind, da døren blev lukket igen stod der en meget slank og ok køn pige der med et kæmpe smil bød mig velkommen. Vi fik ordnede det økonomiske og efter en kort skyller af understellet lagde jeg mig på ryggen i sengen og Mette kravlede op mellem mine ben og smed blusen, sikke nogle søde små bryster hun har og som hun sagde den havde hun helt selv groet, hun kiggede på pikken og udbrød: lov mig at den ikke bliver større. Hun mente ikke at hun kunne få den helt ned i halsen men ville gøre et forsøg, nu startede et super lækkert og intens bliv med masser af dybet og skiftende rytme og da hun med glæde konstaterede at bollerne var glatte så fik DI også lige en tur med tunge og sug. Mette tog stille og roligt min pik længere og længere ned i halsen og fuck det var godt, på et tidspunkt sagde jeg at jeg var nød til at se hvor langt hun kunne klare at få den ned så lagde hænderne på hendes hoved og pressede stille og roligt min pik ned i hendes hals og den kom helt ned til roden, 18 cm pik  i halsen på den spinkle pige,FUCK hvor var det godt men Mette sagde ad det gjorde ondt i halsen når de sidste cm kom i bund og hun kunne næsten heller ikke gabe over min pik så den kom kun i bund et par gange . Kort efter måtte jeg dog overgive mig og og fik udløsning i hendes mund og da hun havde suget det hele til sig sagde hun pænt tak for sprænge og gik ud for at spytte det ud i vasken og skylle munden, lidt ærgerligt at hun ikke sluger men det er stadigvæk ok. Endnu en hurtig skyller og i tøjet og efter et dejligt farvek kram blev jeg glad og tilfreds lukket ud på gaden igen. Det var en super dejlig oplevelse med en dejlig pige der kan hendes kram, og når muligheden byder sig så aflægger jeg Mette et besøg igen, næste gang skal jeg have mindst 30 min.

Tak for en skøn oplevelse Mette og glæder mig til at besøge dig igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse af Kims pik.

Undskyld Kim, men jeg kunne ikke lade være. :-P:mrgreen:
Godt at du fik en super oplevelse hos Mette.
Jeg har ikke besøgt hende, men hun frister bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse af Mette, endnu en bekræftelse på at hun er en pige man bør besøge.

Dejligt at flere og flere piger giver BJ uden, men en skam at hun ikke slugte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...