Hop til indhold
TordenSkjold

DR2, Gang Bang arrangør medvirker i temaaften

Recommended Posts

Manden, der blevt hængt ud for at arrangere de mange gang bang, medvirker.

Har lige hørt et forskræp for aftenens DR2 tema, på P4 Østjylland. Han fortalte om de store personlige omkostninger hans arbjede har haft.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Manden er tiltalt for rufferi og har vist brugt temmeligt brutale metoder over for pigerne. Nu piver han så over de konsekvenser det har haft for ham, tilsyneladende uden tanke for pigerne. Østjyllands politi har ingen kommentarer. Usympatisk person, synes jeg.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her kan man læse lidt

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/blev-vaeltet-af-sexorgie-skandale-nu-taler-politiker-zeidler-ud

Fra artiklen

Citat

Østjyllands Politi har sigtet Per Zediler for rufferi - altså at han som mellemmand har tjent penge på sex. I det halve år, der er gået siden afsløringen, er han ikke blevet afhørt, og der er endnu ikke rejst tiltale.

Jeg synes faktisk det er kritisabelt er der tilsyneladende ikke er sket i en skid i den sag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det er nu ikke korrekt at der tilsyneladende “ikke er sket en skid i den sag”. Masser af vidner er blevet afhørt og politiet har en pågående efterforskning i gang. I øvrigt synes jeg det er forkert når han udtaler at man som politiker ikke har udvidet ansvar for sine handlinger, juridisk og moralsk.

Som politiker bør man være forbillede for det øvrige samfund og holde sin sti ren,

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Gad vide, hvilke konsekvenser det har haft for de unge kvinder, som har været centrum for disse gangbang?

Det kan jeg godt fortælle dig.

De har fået pungen fyldt dejligt godt op, med en mange gode kontanter. Derudover har de fået en hel masse pik, lige som de har ønsket sig ...

Så de er vist, som jeg fornemmer det alle glade, pånær en enkelt lille dum tøs, som ikke kunne få nok (kontanter) !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Piraten skrev, for 1 time siden:

Manden er tiltalt for rufferi og har vist brugt temmeligt brutale metoder over for pigerne. Nu piver han så over de konsekvenser det har haft for ham, tilsyneladende uden tanke for pigerne. Østjyllands politi har ingen kommentarer. Usympatisk person, synes jeg.

vh. Piraten

Har han "vist" brugt brutale metoder eller ?

Det er der ikke noget der hedder. Enten har han brugt brutale metoder, hvilket jeg ikke tror ret meget på, da han i givet fald, bogstaveligt talt skulle have slæbt pigerne ind i det rum, hvor de skulle mishandles (læs gennemkneppes) af alle de grimme mænd, som deltog i "festen". Alternativt har han IKKE anvendt temmelig brutale metoder overfor pigerne. Sidstnævnte er der helt afgjort (bemærk, IKKE vist ...) en hel del der kan bevidne, at han netop ikke har, tværtimod ....

Venner, er det ikke på tide, at vi lægger alle disse gisninger fra os og forholder os til fakta.

Og ja, usympatisk - her kan jeg spørge dig: Har du mødt manden ?

Det tror jeg nemlig ikke du har !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Per Zediler har vel også fyldt sin pung ellers var han næppe sigtet for rufferi:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Piraten skrev, for 6 minutter siden:

Per Zediler har vel også fyldt sin pung ellers var han næppe sigtet for rufferi:D

Det kan jeg ikke udtale mig om, for jeg har ikke set ned i hans tegnebog.

Og en sigtelse for rufferi kan man relativt nemt blive udsat for, inden for disse kreds vi operer i både du og jeg ...

Som jeg forstår det, er der ret mange af os, der står i kø for at anmelde hinanden for både det ene og det andet. Rimeligt eller ej !

Først når manden er dømt for rufferi, kan man med ret sige, at han tog penge for sin delagtighed i disse GB´s.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Hybris skrev, for 2 minutter siden:

Har han "vist" brugt brutale metoder eller ?

Det er der ikke noget der hedder. Enten har han brugt brutale metoder, hvilket jeg ikke tror ret meget på, da han i givet fald, bogstaveligt talt skulle have slæbt pigerne ind i det rum, hvor de skulle mishandles (læs gennemkneppes) af alle de grimme mænd, som deltog i "festen". Alternativt har han IKKE anvendt temmelig brutale metoder overfor pigerne. Sidstnævnte er der helt afgjort (bemærk, IKKE vist ...) en hel del der kan bevidne, at han netop ikke har, tværtimod ....

Venner, er det ikke på tide, at vi lægger alle disse gisninger fra os og forholder os til fakta.

Og ja, usympatisk - her kan jeg spørge dig: Har du mødt manden ?

Det tror jeg nemlig ikke du har !

Nej, jeg har ikke mødt manden, men jeg har stemt på det parti han repræsenterede. Derfor blev jeg chokeret over hans udtalelse om at han ikke mener han har et større ansvar for sine handlinger end dem som stemmer på ham. Gu har han så. Men du har ret i at gisninger og rygter er det eneste vi har at forholde sig til, indtil en eventuel retssag. Jeg ser dog ingen grund til at tage ham i forsvar, spændende at se om der i aftenens udsendelse vil være nogle der taler imod ham.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hybris

Rart, at der er én som dig, der kan pakke fordomme og forargelse væk og tilgå temaet rationelt.

Spring let hen over den shitstorm, du står midt i, de allesteds nærværende riddere på hvide damecykler er desværre i stort antal både her og hisset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 28 minutter siden:

Hej Onslow, du er klar til kamp?

You bet. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 timer siden:

Gad vide, hvilke konsekvenser det har haft for de unge kvinder, som har været centrum for disse gangbang?

Så vidt jeg ved har pigerne meldt sig fuldstændig frivilligt for at deltage. De kom bl.a. og overværede et gangbang inden de selv deltog. De fik også langt hovedparten af de penge mændene betalte for at deltage, men der var selvfølgelig nogen omkostninger til annoncering m.v. Der er stor sandsynlighed for at Per Ziedler frikendes, hvis der genføres en sag, hvilket jo også muligvis bliver opgivet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktuelt er han udeblevet fra et udvalgsmøde i kommunen for at arrangere GB. Som valgt politiker har han pligt til at deltage i møderne, med mindre han har lovligt forfald, hvilket arrangement af GB næppe kan kaldes. Husk han får vederlag for sit kommunalpolitiske arbejde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Hvor har i alle de oplysninger fra – tænker på:

“Så vidt jeg ved har pigerne meldt sig fuldstændig frivilligt for at deltage. De kom bl.a. og overværede et gangbang inden de selv deltog”

“en enkelt lille dum tøs, som ikke kunne få nok (kontanter)“

“og har vist brugt temmeligt brutale metoder over for pigerne”

Jeg har ikke set noget af det i medierne – men det er måske bare mig som ikke følger med :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

Det er nu ikke korrekt at der tilsyneladende “ikke er sket en skid i den sag”. Masser af vidner er blevet afhørt og politiet har en pågående efterforskning i gang. I øvrigt synes jeg det er forkert når han udtaler at man som politiker ikke har udvidet ansvar for sine handlinger, juridisk og moralsk.

Som politiker bør man være forbillede for det øvrige samfund og holde sin sti ren,

vh. Piraten

Jeg er med på at der er blevet afhørt nogen, men vis sagen var så oplagt, kan det så undre mig, at man dels ikke har afhørt mistænkte og dels ikke har fået berammet et retsforløb.

Med hensyn til om politikere skal være  et forbillede, så er det jo op til hver enkelt at tage en politikkers opførsel, moral m.v. med i sine betragtning. For mit vedkommende er jeg sådant set ligeglad med den del, sålænge de ikke har overtrådt loven, og her tænker jeg ikke i parkeringsbøder og andre små forseelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det kommer så an på om man betragter rufferi og, hvis rygterne taler sandt, hårdhændet behandling af de piger som blev “lejet” til formålet, som bagatelagtige overtrædelser af straffeloven. Jeg for min del, havde nok forventet mere af en folkevalgt politiker. I hvertfald en som repræsenterer et parti jeg stemmer på

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 1 time siden:

Så vidt jeg ved har pigerne meldt sig fuldstændig frivilligt for at deltage. De kom bl.a. og overværede et gangbang inden de selv deltog. De fik også langt hovedparten af de penge mændene betalte for at deltage, men der var selvfølgelig nogen omkostninger til annoncering m.v. Der er stor sandsynlighed for at Per Ziedler frikendes, hvis der genføres en sag, hvilket jo også muligvis bliver opgivet.

Jamen så har han jo ikke gjort noget forkert og har ingen ting at frygte. 

Han har faktisk bare været så flink at arrangere det. 

Kender flere som har arbejdet sammen med ham i byrådet og i følge dem var han meget ubehøvlet og havde skaffet sig alt for mange fjender. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 38 minutter siden:

Hvor har i alle de oplysninger fra – tænker på:

“Så vidt jeg ved har pigerne meldt sig fuldstændig frivilligt for at deltage. De kom bl.a. og overværede et gangbang inden de selv deltog”

“en enkelt lille dum tøs, som ikke kunne få nok (kontanter)“

“og har vist brugt temmeligt brutale metoder over for pigerne”

Jeg har ikke set noget af det i medierne – men det er måske bare mig som ikke følger med :rolleyes:

Jeg har været der selv et par gange og så julelysene i pigernes øjne inden det gik løs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Piraten skrev, for 22 timer siden:

Nej, jeg har ikke mødt manden, men jeg har stemt på det parti han repræsenterede. Derfor blev jeg chokeret over hans udtalelse om at han ikke mener han har et større ansvar for sine handlinger end dem som stemmer på ham. Gu har han så. Men du har ret i at gisninger og rygter er det eneste vi har at forholde sig til, indtil en eventuel retssag. Jeg ser dog ingen grund til at tage ham i forsvar, spændende at se om der i aftenens udsendelse vil være nogle der taler imod ham.

vh. Piraten

Det kan jeg sagtens følge dig i ...

Politikere og andre med indflydelse / magt bliver bedømt på deres handlinger uanset hvad de siger. For sådan er vi mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
TordenSkjold skrev, den 28/4/2018 at 08:29:

Manden, der blevt hængt ud for at arrangere de mange gang bang, medvirker.

Har lige hørt et forskræp for aftenens DR2 tema, på P4 Østjylland. Han fortalte om de store personlige omkostninger hans arbjede har haft.

Skjold.

Jeg så indslaget med ham i går, det var ganske lidt og kort, der var med ham. Ikke noget epokegørende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...