Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig kom Anastasia til København. Jeg har flere gange næsten været på vej til at køre til Jylland bare for at få lov til at opleve denne sindssyg kønne og lækre pige. Hun er klart den smukkeste pige jeg har været med og det bedste ved det hele er at hun er lige så sød som hun er smuk. Hendes krop er perfekt og brysterne er to die for. Hendes  indlevelse er i top og hun blev med det samme indlemmet i den lille eksklusive klub af nu 4 gper som jeg har samleje med. Kan ikke anbefale denne pige nok i håb om hun kommer tilbage til København.

Pigen smuk, lækker og dejlig  10, indlevelse og sex et stort 10 tal. gfe 10. sf og deepthroat 10. swallow 10 perfekt. Stedet 9 . Oplevelsen fantastisk 10 og gentagelses fare 100 %

PS. Min lille samleje klub for dem som vil vide det. Anastasia , Sweet Alexandra , Cecilia , Jessica Serrano  alle 4 yder top gfe.

• Synes godt om 10
  • Tak 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonface skrev, for 10 minutter siden:

Endelig kom Anastasia til København. Jeg har flere gange næsten været på vej til at køre til Jylland bare for at få lov til at opleve denne sindssyg kønne og lækre pige. Hun er klart den smukkeste pige jeg har været med og det bedste ved det hele er at hun er lige så sød som hun er smuk. Hendes krop er perfekt og brysterne er to die for. Hendes  indlevelse er i top og hun blev med det samme indlemmet i den lille eksklusive klub af nu 4 gper som jeg har samleje med. Kan ikke anbefale denne pige nok i håb om hun kommer tilbage til København.

Pigen smuk, lækker og dejlig  10, indlevelse og sex et stort 10 tal. gfe 10. sf og deepthroat 10. swallow 10 perfekt. Stedet 9 . Oplevelsen fantastisk 10 og gentagelses fare 100 %

PS. Min lille samleje klub for dem som vil vide det. Anastasia , Sweet Alexandra , Cecilia , Jessica Serrano  alle 4 yder top gfe.

Du har fuldstændig ret. Hun er også min favorit nr 1...og der er flere længder ned til nummer 2. Har aldrig før eller efter, oplevet en pige med så fantastiske bryster. MUMS 

Hun har lovet mig hun er tilbage på Fyn til juni... Så jeg venter spændt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, 1 time siden:

Kan ikke anbefale denne pige nok i håb om hun kommer tilbage til København.

Jeg skal nok gøre mit:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anastasia har jeg selv besøgt 3-4 gange. De tre andre gp'ere ser sgu også dejlige ud. Må over på øen snart! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende flere gange. Hun er simpelthen den smukkeste gp i hele danmark. Det er svært at få nok af hende, hun er fantastisk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 4 timer siden:

Kan det afsløres, om hendes bryster er øko eller kunstigt hjulpet?

De er ægte.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
cumonface skrev, den 28/4/2018 at 09:28:

Fik du kysset med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anastasia1234
dongding skrev, for 2 timer siden:

Curious to know How old is she? Is she petit?

You have info about my age on my annonce. You can check it. Also, you can see my pictures. Regards 

Anastasia 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Met her today. She is very beautiful and i see what the author here means about that. 

Unfortunately the chemistry for me did not match up. Not a repeat one.

by no means was it a “bad” experience. I encourage others to try for how hot she looks. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...