Hop til indhold
Guest Calletti

Denise - Romantica og Sexyclub

Recommended Posts

Guest Calletti

Som stor fan af smukke naturlige bryster var Denise en oplagt pige at besøge på en dag med fornøjelige tanker i hovedet. 

Uden at være slået fuldstændig ud af begejstring og henført entusiasme var det så en en rigtig fin oplevelse. 

Lidt tilbageholdende attitude som jeg dog forestiller mig er til at tø op hvis man lader sig forføre til flere besøg. Til gengæld havde hun ikke som sådan forbehold overfor fransk til hende, som efter små fine lyde og bevægelser at dømme helt sikkert er noget for hende. Smukt syn at tage hende i missionæren....jeg bare elsker at se naturlige brysters dans i rakt med at man slår fra og lader sig rive med! 

Efterfølgende ikke så meget med at ligge og hygge..... men måske den følger med ved gentagne besøg :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af at være samnen med Denise <3 og hold da op, det er nu ca. 4 uger siden og hun spøger stadig i mine tanker. Hun nyder tydeligt at modtage nydelse og det giver en fantastisk følelse af gensidighed. Vi sludrede efterfølgende på sengen en fem minutters tid. Bestemt ikke mit sidste besøg :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Friskfyr41 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også haft fornøjelsen af at være samnen med Denise <3 og hold da op, det er nu ca. 4 uger siden og hun spøger stadig i mine tanker. Hun nyder tydeligt at modtage nydelse og det giver en fantastisk følelse af gensidighed. Vi sludrede efterfølgende på sengen en fem minutters tid. Bestemt ikke mit sidste besøg :wub:

..... jamen det kunne da være man snart skulle iklæde sig sit konfirmationstøj, sætte en stram sideskilning og flintre op ad jerntrappen til Denise igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg ved godt det er et sidespring, men jeg er nødt til at vide hvorfor du har givet calletti 2 sure smilys @The_Man

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
FlyingDick skrev, for 16 minutter siden:

Nice reviews. How old is she IRL? How beautiful is her face in 1-10 scale? Is she good at tongue kissing, and blow job?

I am not very good at guessing a girls age any more....provably in her early 20'ies. In terms of beauty I found her quite appealing, however in my opinion beauty is a very individual concept so no rating from me. I didnt ask for kiss but enjoyed her blow. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...