Hop til indhold
Frække Alma

Sex bussen.

Recommended Posts

Et mobilhome er en helt anden prisklasse end en campingvogn eller minivan.

Med alle de tilbud jeg får om sex i bilen tvivler jeg ikke på at der er et marked for konceptet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer.

Nu er det her virkeligt lavpraktisk, men ikke desto mindre det vi meget af sommeren har "fordrevet" tiden med.

Vi har i sommers kørt rundt med vores campingvogn og lavet sjov og skæg i gaden. Vore gamle campingvogn har både toilet og bruser, men da pladsen ligesom ikke har været helt tilstrækkelig, har vi simpelthen haft solarbrusere med (link nedenfor). Manden har fundet ud af en genial metode, hvor poserne lægges på den varme bilmotor - noget med en grill-rist og noget - luk kølerhjælmen. 15 minutter, så er der varmt vand. Vi har altid 20 rene håndklæder med og sæbe (med og uden duft), ved jo aldrig, hvad der kan ske ;-) 

Om det er rentabelt kan vi diskutere. Vi har meget få gæster pr dag og gør det her for sjov (og jo, vi er momsregistrerede - det er bare et bierhverv for os), så det mht 2-3 gæster i timen er ikke vores område overhovedet. 

Vi har været på (mange) forskellige campingpladser i løbet af sommeren - det koster typisk 250,-/døgn med strøm/bad. Dertil kommer selvfølgeligt diesel og diverse til bil/campingvogn.

Vores efraring er, at vi absolut ikke er blevet millionære på vores projekt - vi er til gengæld blevet mange bekendtskaber, og oplevelser rigere - for slet ikke at tale om al den gode mad vi har kunnet nyde undervejs.

https://www.thansen.dk/camping-marine-fritid/camping/vandartikler/vanddunke-tanke/solarbruser-camp-shower-20-ltr.-/n-1040801940/pn-674273279/

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M_Sdrj6500
Frække Alma skrev, den 29/4/2018 at 17:13:

Hej 

Min elskerinde og jeg snakker om at investere i en bil med plads til hyggelige aktiviteter bagi. 

Hvad siger folket? Er der kunder til det? 

Vi vil gerne blande det at køre ud til folk med at kunne tilbyde et sted at være. 

Vi elsker at køre rundt i landet og møde nye bekendtskaber og håber at en mini bus, varevogn eller ligende kan hjælpe os med det.

Kan i have en fantastisk Søndag 

Har i fået det op at stå med sådan et transpotabelt sex-sted? for er interesseret

Har i annonce et sted så jeg ville kunne se jer og jeres priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frække Alma skrev, den 29/4/2018 at 17:13:

Hej 

Min elskerinde og jeg snakker om at investere i en bil med plads til hyggelige aktiviteter bagi. 

Hvad siger folket? Er der kunder til det? 

Vi vil gerne blande det at køre ud til folk med at kunne tilbyde et sted at være. 

Vi elsker at køre rundt i landet og møde nye bekendtskaber og håber at en mini bus, varevogn eller ligende kan hjælpe os med det.

Kan i have en fantastisk Søndag 

Gabbbb.

Og jeg mener virkelig gab.

Hvad fuck er der sexet ved at kneppe i en autocamper eller tro at det koncept vil tiltrække liderlige mænd med penge?

Det er så opfindsom kedeligt at tro middelkedeligt sex sælger på den måde, kan dig og kæresten ikke leje en kæmpe Yacht og skabe sexparty. Jeg ville aldrig kneppe en kvinde i en bus der aldrig havde vasket sig efter tidligere kedsommelige knald.

Ideen er oldfashion - out. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Hvad fuck er der sexet ved at kneppe i en autocamper eller tro at det koncept vil tiltrække liderlige mænd med penge?

Få nu ikke ædle tanker om liderlige mænd. Hvis vi er liderlige nok, basker vi med armene til de brækker af, i håb om at flyve til månen, hvis det er der den sidste kvinde gemmer sig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Få nu ikke ædle tanker om liderlige mænd. Hvis vi er liderlige nok, basker vi med armene til de brækker af, i håb om at flyve til månen, hvis det er der den sidste kvinde gemmer sig :) 

Griner.

Du har faktisk ret. Men dejligt med mænd der tør indrømme deres indsigt i rejsen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Med alle de henvendelser jeg får fra mænd der vil kneppe i en helt alm personbil er jeg slet ikke i tvivl om der er kundegrundlag for jeres idé. :) 

Rigtig meget held, lykke og fornøjelse med det. ;) 

P.S. Jeg siger altid nej.

Redigeret af Miza

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Miza skrev, den 22/12/2018 at 08:12:

Et mobilhome er en helt anden prisklasse end en campingvogn eller minivan.

Med alle de tilbud jeg får om sex i bilen tvivler jeg ikke på at der er et marked for konceptet.

Så kør den ud - kør konceptet ud til kun dig og gør det særligt.

Hvis jeg var mand, ville jeg gå efter det anderledes mærkbart - det skal følelses fucking fræk med dit koncept - find noget der er dit brandpunkt og gør det exceptionel lækkert. Gør det du ved der tiltrækker og glem mine dekadente holdninger. Men bevæg dit koncept frækt - det vil sælge.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Miza skrev, for 1 minut siden:

Mig? Jeg skal ikke købe nogen af delene :D

En kvinde der virker for smart ender altid usexet.

En kvinde der finder den " gyldne middelvej " er sexet. 

Og må konstatere din oversikre sikkerhed kan virke usexet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Miza skrev, for 2 minutter siden:

Altså det er ikke mig der er trådstarter. Jeg har ingen planer om at købe en bus, er rigtig godt tilfreds med mit eget koncept.

Ok, hvilket konceptet kører du så med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg tænker ikke jeg må reklamere her, men du kan da bare læse min profil.

Hmm. fuck da traditioner, selvfølgelig må du gøre reklame som alle andre herinde. Reklame skaber nye muligheder, men skal nok lige læse din profil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Miza skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har læst og håber du finder ud af alt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Goddag mand økseskaft

Hvad er goddag økseskaft?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Det er bare @Agethader lige suser igennem EG og skriver hvad hun kun selv forstår. 

Du er så streng. 

Hvad giver dig, selvtillid til at vurdere, at det jeg skriver kun er til egen forståelse?

Hvad nu hvis jeg ikke kan forstå dig, og din evne til kommunikation kun er envejs? Skal jeg finde mig i du mener jeg bare suser igennem. Du er et U betydningsfuldhed, det gælder mange herinde, så gå bare i hånd med resten. Selvforståelse er langt fra din verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Agetha skrev, for 3 timer siden:

Gabbbb.

Og jeg mener virkelig gab.

Det er så opfindsom kedeligt at tro middelkedeligt sex sælger på den måde, kan dig og kæresten ikke leje en kæmpe Yacht og skabe sexparty. Jeg ville aldrig kneppe en kvinde i en bus der aldrig havde vasket sig efter tidligere kedsommelige knald.

Ideen er oldfashion - out. 

2

Jeg har nu aldrig set en bus vaske sig selv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har nu aldrig set en bus vaske sig selv :D

Heller ikke mig, men så opfind bussen som kan vaske sig selv.

Sprøjtemekanismer ud af de der små dimser, opfind...kære mænd - tænk ud af boksen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg vil gå i seng, er dette den rette snor, men har fyldt mit hår og jeg har har virkelig meget hår på hovedet, det faktisk ret smukt, smurt ind i advokado maske, rent sengetøj, og ordnet hele min krop med et mindre løb og totalt nyvasket lækkert hvidt sengetøj. Godnat til dem----som jeg hader- 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense
Agetha skrev, for 11 timer siden:

Hvad er goddag økseskaft?

God dag mand økseskaft er en talemåde, der bruges, når man vil påpege, at en samtale er nonsens, fordi de talende taler forbi hinanden. "Goddag mand, økseskaft" er en del af en længere anekdote fra 1770'erne om en døv mand, som skal skære sig et nyt skaft til en økse. Wikipedia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...