Hop til indhold
Frække Alma

Sex bussen.

Recommended Posts

Guest klodshans1972

Husk mørk film på ruderne i bag og måske et par ekstra hårde fjedre i bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 19 minutter siden:

Så er hele idéen med et mobilt bordel jo ligesom ødelagt:huh:

Siden de tidligere har været et fast sted, kunne det være at de så bussen som en (ussel) nødløsning? :D 

Uanset, det virker for mig at se, ikke særlig gennemtænkt. Det ville sikkert også være rart for dem, at kunne smide deres gæster i bad, om nødvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Køre rundt i landet og blive opfrisket via svømmehaller,entre og kørsel?;)

Den skal der vist graves dybt for at tro på.

Hold jer til det det er,og kald en spade for en spade. Mange er ligeglade med at der benyttes vådservietter og ikke andet. Lad dem hoppe på den rullende DNA udveksling.

Ellers syntes jeg også det er et frisk initiativ. Det er meget udbredt i Sydeuropa siden start 0erne:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, Lige nu:

Køre rundt i landet og blive opfrisket via svømmehaller,entre og kørsel?;)

Den skal der vist graves dybt for at tro på.

Hold jer til det det er,og kald en spade for en spade. Mange er ligeglade med at der benyttes vådservietter og ikke andet. Lad dem hoppe på den rullende DNA udveksling.

Ellers syntes jeg også det er et frisk initiativ. Det er meget udbredt i Sydeuropa siden start 0erne:)

Enzo

Det er vist ikke de 40 kr til entre det skal komme an på, så gør man det da virkelig kun for pengenes skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm spændende koncept, er prøvet i Danmark, af “Jørgen og Jeanette i Solrød Strand i medio halvfjerderne, her kunne både mænd og kvinder blive tilfredsstillet, det var en udrangeret ambulance de kørte I, den gik under navnet sexulancen, jeg ved ikke om det var en bragende succes, men sjovt var de ti alt fald, var det en mand so kom Jeanette, og hentede en på et aftalt sted fik sine penge og man kørte hent til en diskret .plads og knaldede, dengang kunne man uden gummi for 250 og ofte var der lidt opvarming med superfransk inden, inden den danske del...måske det kan virke igen med mere tidssvarende forhold mht gummi og pris...

held og lykke med at gennemføre den fine ide

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Det kunne være jeg var interesseret i et besøg , det med bad er ikke noget problem hos mig , jeg har min egen badestrand, så når temperaturen bliver høj nok hopper vi bare i vandet, men lad os nu først se om vi får nogen sommer i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herhid skrev, Lige nu:

Det kunne være jeg var interesseret i et besøg , det med bad er ikke noget problem hos mig , jeg har min egen badestrand, så når temperaturen bliver høj nok hopper vi bare i vandet, men lad os nu først se om vi får nogen sommer i år.

Du siger bare til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er helt hugg på jeres ide. Hvad vil i tage for et sex pickup 1 til 2 timer og køre i til københavns området. Hvordan ser damerne ud..har i en hjemmeside eller mail jeg kan skrive til. Da jeg tænder visionær ønsker jeg billeder tilsendt via mail. 

Vil der være mulighed at bolle flere kvinder i denne bus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 2 minutter siden:

Er helt hugg på jeres ide. Hvad vil i tage for et sex pickup 1 til 2 timer og køre i til københavns området. Hvordan ser damerne ud..har i en hjemmeside eller mail jeg kan skrive til. Da jeg tænder visionær ønsker jeg billeder tilsendt via mail. 

Vil der være mulighed at bolle flere kvinder i denne bus?

Der er stadig bare en ide, vi har ikke vognen til det i nu. 

Har sendt dig en besked <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Alma skrev, for 5 minutter siden:

Der er stadig bare en ide, vi har ikke vognen til det i nu. 

Har sendt dig en besked <3

Glæder mig..da jeg har en fantasi omkring dette vil jeres koncept opfylde min drøm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Synes i skal arbejde videre med ideen selv om nogen er skeptisk, det med bad må kunne løses på en eller anden måde, og som sagt hos mig bliver det ikke et problem hvis det er sommer.  Det er da spændende at nogen vil prøve noget nyt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herhid skrev, Lige nu:

Synes i skal arbejde videre med ideen selv om nogen er skeptisk, det med bad må kunne løses på en eller anden måde, og som sagt hos mig bliver det ikke et problem hvis det er sommer.  Det er da spændende at nogen vil prøve noget nyt

Tusinde tak, hvor er du sød. 

Nej vi tænker heller ikke at bad er det største problem. Det er da til at finde restepladser med badefaciliteter også <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Alma skrev, for 26 minutter siden:

Tusinde tak, hvor er du sød. 

Nej vi tænker heller ikke at bad er det største problem. Det er da til at finde restepladser med badefaciliteter også <3

Man kunne udvide konceptet til også at være kørende.

Så har man det i mindste lidt sjov på de endeløse motorveje. samler op på en resteplads kør en tur og ende på samme resteplads igen og kører lige forbi og for en is :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Konceptet har eksisteret i mange år omme i Tyskland. Her holder der mange mobile homes rundt omkring på rastepladser og på skovveje langs landevejene. Og det er ikke udelukkende turister der lige er holdt ind for et hvil ;)

Så gå all in og anskaf jer en en selvkørende pølsevogn (mobile home) i stedet for en varevogn. Fyld vandtanken så man kan bade, og flyt så lidt rundt i landet hen over sommeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg da ikke lyde negativ, for jeg syntes da det lyder spændene....især når I siger I også er Dominaer, og feks giver Urinsex...vil der ikke komme til at lugte lidt af tis inde i sådan en vogn? eller bliver det også klaret med lidt håndsprit? og drengene kan få klaret afvaskningen i den lokale svømmehal?

Hvad med Nåletotur, hvor tingene skal være 100% rene og hvor der sagtens kan være blod osv? Bilens Falck-kasse?

Jeg har hørt at sådan noget sm skal være lidt gennemtænkt.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Alma skrev, for 19 timer siden:

Hej 

Min elskerinde og jeg snakker om at investere i en bil med plads til hyggelige aktiviteter bagi. 

Hvad siger folket? Er der kunder til det? 

Vi vil gerne blande det at køre ud til folk med at kunne tilbyde et sted at være. 

Vi elsker at køre rundt i landet og møde nye bekendtskaber og håber at en mini bus, varevogn eller ligende kan hjælpe os med det.

Kan i have en fantastisk Søndag 

Betyder det at dig eller din veninde ikke har været i bad efter forrige kunde hvis jeg skal besøge dig?:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Herhid

Det er muligt at installere bad i en vogn det kræver bare det rigtige udstyr, men det er der andre der ved mere om , jeg har hørt at det findes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 19 minutter siden:

Betyder det at dig eller din veninde ikke har været i bad efter forrige kunde hvis jeg skal besøge dig?:o

Nej hvis du læser tråden igennem så er det vist ret tydeligt at vand og sæbe er noget vi er ret glade for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Nu vil jeg da ikke lyde negativ, for jeg syntes da det lyder spændene....især når I siger I også er Dominaer, og feks giver Urinsex...vil der ikke komme til at lugte lidt af tis inde i sådan en vogn? eller bliver det også klaret med lidt håndsprit? og drengene kan få klaret afvaskningen i den lokale svømmehal?

Hvad med Nåletotur, hvor tingene skal være 100% rene og hvor der sagtens kan være blod osv? Bilens Falck-kasse?

Jeg har hørt at sådan noget sm skal være lidt gennemtænkt.:ph34r:

Selvfølgelig vil der hverken blive tilbudt urin eller nåle. Der er heldigvis mange andre ting som vi kan tilbyde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
John41 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes du naiv. Mon ikke pigen i deres koncept er mere OBS på vådservietter end pigen på bordel som fredag nat knepper 10-15 kunder ( hvis hun er tiltrækkende )

Jeg garanterer dig nogle piger vasker sig ikke efter kunderne og heller ikke deres hænder som efterlades på dørhåndtag, sukkerskålen og næste kundes pik og det selvom de kun har 2 kunder på 8 timer. Det handler ikke om omgivelserne, men indholdet og renligheden hos den enkelte pige.  Du skal vide, der findes piger der afviser kunder af årsager som du også bekymrer dig for. det er nemlig ikke lækkert med en ostelugt eller svedlugt fra pikken. 

Hvis jeg var Alma ville min eneste bekymring være nummerpladen på bilen og ellers er konceptet bare omvendt fra Istedgade. Kør bussen Alma, men tænkt over nummerpladen fremfor filt på vinduerne. Jeg suttede engang pik på en mand i åben bil mens en flok cyklister kunne kigge lige ned trods vandets finere udsigt på vedbækstrandvej. Og mon ikke heftig sex efterlader dug på bilens rude.

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville klart anbefale at i køber en campingvogn

De kan fåes med både bad og toilet og så ville i også have et lovligt sted til at overnatte

Sådan en sag, behøver man ikke engang at koble af bilen før end man skal hygge, blot skal man huske på at det godt kan gynge lidt, hvis man ikke har fødderne nede. :rolleyes:

En anden mulighed kunne være at sejle rundt til de forskellige hyggelige danske havne og så på forhånd have lavet et par aftaler, jeg har en båd og tænker at det kunne være ganske sjovt :P og her ville der ikke være noget problem med at bade mellem gæsterne, da langt de fleste havne har faciliteter til den slags

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...