chrishansen 0 Skrevet 29. April, 2018 Kære alle Jeg er helt ny herinde. Jeg har aldrig prøvet at mødes med en pige med betaling. Men vil gerne have lidt råd. Jeg vil jo gerne være meget diskret når jeg møder en pige, men hvordan er det fra pigens side,? Har i været bange for manglende diskretion fra pigen eller stedet? Hvad med skjulte kameraer os'? Håber I kan dele jeres erfaringer. Nej, er ikke journalist Tak Chris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. April, 2018 En proff GP, er lige så stort behov for diskretion som du har, så surf løs, overvej hvor mange penge du vil prioritere til at “prøve det” lad være med tro på skjulte kameraer, et lille fif jo flere penge (indenfor rimelighedens begrænsninger) jo bedre oplevelse, tag en hel time, køb hos en dansk kvinde, kig på fotos tro på at fotos er relativt retvisende, alt efter typer du foretrækker, kan du så aftale et diskret besøg. Det er svært at fortælle mere konkret om damerne da du ikke opgiver landsdel... held og lykke med projektet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrishansen 0 Skrevet 29. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: En proff GP, er lige så stort behov for diskretion som du har, så surf løs, overvej hvor mange penge du vil prioritere til at “prøve det” lad være med tro på skjulte kameraer, et lille fif jo flere penge (indenfor rimelighedens begrænsninger) jo bedre oplevelse, tag en hel time, køb hos en dansk kvinde, kig på fotos tro på at fotos er relativt retvisende, alt efter typer du foretrækker, kan du så aftale et diskret besøg. Det er svært at fortælle mere konkret om damerne da du ikke opgiver landsdel... held og lykke med projektet. Tak for dine svar. Er mindre nervøs nu. Men der er jo rigtige mange GP, så det er svært at vælge. Jeg er på fyn så vil starte mit projekt her. Melinda fra Odense er en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 30. April, 2018 Som drukkenbolten (undskyld, kunne ikke la' være ) Alkoholikeren skriver skal du ikke være bange for diskretion og skjult kamera. Men du kan måske forberede dig lidt mentalt på det – kender jo ikke dig men for mig var det i starten virkelig grænseoverskridende at skulle betale for sex. Det gjorde at de første par gange blev lidt akavede – synd for pigen som prøvede at levere et godt stykke arbejde men kunne mærke at jeg faktisk var lidt flov over og ikke tilpas ved situationen. Kender ikke piger på fyn men det er en god ide at finde en pige som generelt har gode anmeldelser og fortælle hende på forhånd at du er ny. God fornøjelse og lad os da endelig høre hvordan det gik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 mature man skrev, for 38 minutter siden: Som drukkenbolten (undskyld, kunne ikke la' være ) Alkoholikeren skriver skal du ikke være bange for diskretion og skjult kamera. Men du kan måske forberede dig lidt mentalt på det – kender jo ikke dig men for mig var det i starten virkelig grænseoverskridende at skulle betale for sex. Det gjorde at de første par gange blev lidt akavede – synd for pigen som prøvede at levere et godt stykke arbejde men kunne mærke at jeg faktisk var lidt flov over og ikke tilpas ved situationen. Kender ikke piger på fyn men det er en god ide at finde en pige som generelt har gode anmeldelser og fortælle hende på forhånd at du er ny. God fornøjelse og lad os da endelig høre hvordan det gik det er en god ide at finde en pige som generelt har gode anmeldelser og fortælle hende på forhånd at du er ny. Okay... Jeg lytter lige nu til Hans Zimmer, det er fantastisk musik for sjæle som jeg. Kender du Tony'o'corner? Han vandt så mange smukke priser i Sydney og ved bare, at min anmeldelse hvis jeg lavede en på Tony'o *corner aldrig ville være i overensstemmelse udfra din måde at overskue positivitet eller negativitet. Det er det mest dårlige råd og fortælle en overvejende kunde i branchen, at han skal læse jeres eller din anmeldelse. Nej, han skal ikke læse din anmeldelse.Han skal ikke vurdere udfra dit syn på jeres intimitet. For sandheden er, den pige der har mødt dig tænder voldsomt på ham fra Fyn og gerne kysser ham. Hvorfor skal din anmeldelse være kvalitets stempel for andres mulige oplevelser eller modsat? Hvis et site med anmeldelser skal overleve med chikaneforhold som kan ødelægge andres troværdighed eller ry, så skal Eroguide tænke ud ad boksen. Og helt ærligt, der er ikke behov for anmeldelser. Der er behov for billedeverificering / troværdighed og det skal Ero overveje at brande deres site på. Glem objektive anmeldelser. En film modtager 5 stjerner fra Politikken og 2 fra Berlingsketidende. Hvilken af de anmelder har ret i deres subjektive oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 1 time siden: det er en god ide at finde en pige som generelt har gode anmeldelser og fortælle hende på forhånd at du er ny. Okay... Jeg lytter lige nu til Hans Zimmer, det er fantastisk musik for sjæle som jeg. Kender du Tony'o'corner? Han vandt så mange smukke priser i Sydney og ved bare, at min anmeldelse hvis jeg lavede en på Tony'o *corner aldrig ville være i overensstemmelse udfra din måde at overskue positivitet eller negativitet. Det er det mest dårlige råd og fortælle en overvejende kunde i branchen, at han skal læse jeres eller din anmeldelse. Nej, han skal ikke læse din anmeldelse.Han skal ikke vurdere udfra dit syn på jeres intimitet. For sandheden er, den pige der har mødt dig tænder voldsomt på ham fra Fyn og gerne kysser ham. Hvorfor skal din anmeldelse være kvalitets stempel for andres mulige oplevelser eller modsat? Hvis et site med anmeldelser skal overleve med chikaneforhold som kan ødelægge andres troværdighed eller ry, så skal Eroguide tænke ud ad boksen. Og helt ærligt, der er ikke behov for anmeldelser. Der er behov for billedeverificering / troværdighed og det skal Ero overveje at b rande deres site på. Glem objektive anmeldelser. En film modtager 5 stjerner fra Politikken og 2 fra Berlingsketidende. Hvilken af de anmelder har ret i deres subjektive oplevelse? Flertallet vil jeg tro. Hvis en pige får 99 gode anmeldelser ud af 100, skulle chancen for en god oplevelse, alt andet lige, være større end en,som har 1 god anmeldelse ud af 100. Nøjagtig som alle andre anmeldelser Chikane siger du. Anmeldelser er vist eneste chance for at piger som du ikke tager røven på drenge som mig. Og alligevel sker det dagligt, prøv selv at læs. Kender dig ikke, så jeg ved ikke om du er en af dem. Det eneste jeg vil give dig ret i er, at enhver anmeldelse er en subjektiv vurdering, i sagens natur vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Kære Pirat Det kommer an på så meget, du må føle dig identisk af natur og lyster med mændene til de 99 gode anmeldelser, hvorfor ellers læse og handle på deres udsagn? Jeg tror også det skyldes flokidentitet, vi kvinder deler ikke intime oplevelser på samme måde selvom det arbejdsrelateret og synes heller ikke vi skal. Mandehørm har en charme i behersket sprog uden ord som fisse og kusse. Ikke attraktivt og heller ikke mændene bag. Hvorfor jeg derfor vil fortælle dig, at der findes masser af ord-stærke mænd der kunne ophøje kvinder i slet ikke støder på i branchen og aldrig vil læse en anmeldelse om fordi mændene har ikke tid til andet end job, kneppe og familien. Mænd kan indelles i særlige grupper og selvbevidste mænd har ikke brug for læsestof for andres oplevelser. Det er målfaste mænd som selv undersøger uden støttebehov. Min overbevisning er også at mændene mange af dem smider anmeldelser afsted i korruptionsknepperi og smiler bredt bagefter. Din teori om graden af værdi skulle være i antallet af anmeldelser vil jeg slå tvivl om. her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Pirat Anmeldelser er vist eneste chance for at piger som du ikke tager røven på drenge som mig. Jeg har ikke arbejdet længe og vender heller ikke tilbage, gjorde jeg ville jeg næppe have søde kunder. Haft søde kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 30. April, 2018 chrishansen skrev, den 29/4/2018 at 19:36: Kære alle Jeg er helt ny herinde. Jeg har aldrig prøvet at mødes med en pige med betaling. Men vil gerne have lidt råd. Jeg vil jo gerne være meget diskret når jeg møder en pige, men hvordan er det fra pigens side,? Har i været bange for manglende diskretion fra pigen eller stedet? Hvad med skjulte kameraer os'? Håber I kan dele jeres erfaringer. Nej, er ikke journalist Tak Chris Kære Chris Det er altid godt og starte med at gøre pige obs på hvis du er nervøs. Så er jeg sikker på pige vil gøre sit bedste for at gøre dig tilpas ( Det vil jeg ihvertfald gøre ) Ønsker dig alt held & lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 Kære Agetha Jeg er nu en selvbevidst mand, men jeg har altså ikke råd eller lyst til på egen hånd, at undersøge om alle mulige piger lever op til det de beskriver i deres annoncer. Derfor har anmeldelser værdi for mig, og jeg mener nu godt at jeg kan sortere de mest vulgære anmeldelser fra. Selv vil jeg aldrig bruge ord som fisse eller kusse, ej. Vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 (edited) Agetha skrev, for 10 minutter siden: Pirat Anmeldelser er vist eneste chance for at piger som du ikke tager røven på drenge som mig. Jeg har ikke arbejdet længe og vender heller ikke tilbage, gjorde jeg ville jeg næppe have søde kunder. Haft søde kunder. Hvorfor kunne du ikke have søde kunder? Du kunne da have mig. Jeg er meget sød vh. Piraten Redigeret 30. April, 2018 af Piraten Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Pirat Du har jo ikke behov for andres undersøgelser af pigerne. En selvbevidst mand som dig må lytte til stemmen du ringer til, stemmen er så vigtig. Jeg har afvist rigtig mange ting eller ture/ besøg og har ikke fortrudt. Jeg har dog været uheldig og det anede mig. Gå efter stemmen, der er utrolig meget kemi og power meget mere end anmeldelser som du åbenbart anvender. Så ophæv niveauet for blæk og fyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Piraten skrev, for 8 minutter siden: Hvorfor kunne du ikke have søde kunder? Du kunne da have mig. Jeg er meget sød vh. Piraten Jeg havde søde kunder, og har haft utrolig søde kunder. Jeg bemærkede godt det kunne misforstås og tak for din sødme. Vær du bare glad som tingene er, og mon ikke en sød mand har en sød pige eller kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 Kære Agetha. Det er jo næsten clairvoyansk. Nej, de evner har jeg ikke. Til gengæld har jeg flere gange stået i en døråbning, pigen har ikke tilnærmelsesvis nogen lighed med pigen på billedet. Når jeg gjorde mine til at gå igen, har jeg faktisk oplevet virkelig ubehagelig aggressivitet. Det vil jeg gerne undgå igen. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 Agetha skrev, for 3 minutter siden: Jeg havde søde kunder, og har haft utrolig søde kunder. Jeg bemærkede godt det kunne misforstås og tak for din sødme. Vær du bare glad som tingene er, og mon ikke en sød mand har en sød pige eller kvinde Eller flere. Jeg kan faktisk ikke få nok. De allerfleste kvinder har noget godt at byde på. Samtale, øjne, væremåde, sødme, sex, berøringer osv Vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Piraten skrev, Lige nu: Eller flere. Jeg kan faktisk ikke få nok. De allerfleste kvinder har noget godt at byde på. Samtale, øjne, væremåde, sødme, sex, berøringer osv Vh. Piraten Selvfølgelig, bandit. Formål til rette formål, klogt og meget selvvalgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Piraten skrev, for 9 minutter siden: Kære Agetha. Det er jo næsten clairvoyansk. Nej, de evner har jeg ikke. Til gengæld har jeg flere gange stået i en døråbning, pigen har ikke tilnærmelsesvis nogen lighed med pigen på billedet. Når jeg gjorde mine til at gå igen, har jeg faktisk oplevet virkelig ubehagelig aggressivitet. Det vil jeg gerne undgå igen. vh. Piraten Pyha....tænk, jeg forstår dig godt. Altså jeg kunne komme med meget sjove historier, det går altså heller ikke en olding bliver løjet til 23- 25 år. Den største lettelse er jeg gør som jeg vil, jeg skal ikke være afhængig af en telefon som ringer, eller noget andet og sikken befrielse. Du kan gå morgengrim hele dagen, fornøjelse og total din egen. De kvinder der lyver og bliver sure når du vender rundt, dem om det....sådan er det bare og det er jeres begge frihed. Tænk at blive sur over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 30. April, 2018 Kære Agetha Jeg ærgrer mig over du ikke er i gamet længere. Tænk, jeg tror vi kunnet have hygget os. God vind vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 30. April, 2018 Piraten skrev, for 27 minutter siden: Kære Agetha Jeg ærgrer mig over du ikke er i gamet længere. Tænk, jeg tror vi kunnet have hygget os. God vind vh. Piraten Rigtig mange tak og i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 1. Maj, 2018 chrishansen skrev, den 4/29/2018 at 19:36: Kære alle Jeg er helt ny herinde. Jeg har aldrig prøvet at mødes med en pige med betaling. Men vil gerne have lidt råd. Jeg vil jo gerne være meget diskret når jeg møder en pige, men hvordan er det fra pigens side,? Har i været bange for manglende diskretion fra pigen eller stedet? Hvad med skjulte kameraer os'? Håber I kan dele jeres erfaringer. Nej, er ikke journalist Tak Chris Jeg forstår godt, at du er lidt nervøs - hvis du har lidt menneskekundskab tror jeg ikke, at du behøver være det - ja, jeg ved det - nemt nok at sige, men måske mindre nemt at efterleve... Tro det eller lad være - langt de fleste af os glædespiger er helt igennem almindelige, søde og rare mennesker med et noget utraditionelt job og hvad der nærmest af og til kan føles som en magistergrad i menneske-kendskab.. Vi er vant til lidt af hvert, og hvis du nu får afstemt dine ønsker og forventninger med pigen på forhånd og får fortalt, at du er ny.. og ellers læser lidt om de forskellige piger herinde f.eks., så du kan undgå de mere brådne kar - så er du godt rustet til din første oplevelse Jeg er sikker på, at pigen vil tage sig kærligt af dig og forsøge at give dig den bedst mulige "første gang", hun kan - hvis du altså har sørget for at I har snakket/skrevet godt sammen først.. og nej, der er ingen grund til at være bange for manglende diskretion fra pigens side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 1. Maj, 2018 Følg de andres råd og vær ærlig overfor pigen om din nervøsitet. Nervøsiteten forsvinder aldrig for mit vedkommende inden jeg skal møde en ny pige, men jeg er altid åben overfor pigen i forhold til det, og bestiller altid en time, så der er god tid til at lære hinanden at kende og undgå stress og jag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg