Wang 32 Skrevet 1. Maj, 2018 Wang har fået Fisse! https://annoncelight.dk/showad/249145 Wang besøgte hende her i fine fine omgivelser i sø. Rimelig diskret villa. Rent og pænt. Lillepigen var ret lille men usædvanlig spændstig. Krop som en lille atlet, virkelig god pakke med en stram ungpigekrop med fine markerede strukturer. Små muskelballer. Mums. Den der gymnasiepige med den sprødeste krop man aldrig fik fingre i. Men som man hakkede aben til 100 gange i de mærkeligeste settings. Naturlige bryster der sad som de skulle. Mere markeret end sine billeder, men alligevel ydmyg omkring sig selv. Jeg sagde "Great body!", hun svarede:"Just normal" hvilket var en charmerende underdrivelse. Wang og pigen hyggesnakkede lidt, Hun var rumæner og her for første gang. Jeg tror ikke hun kan være mere end max. 22. Vi stod og rørte lidt ved hinanden og hun virkede som om hun nød det....Små kys på hals og skuldre som hun også kvitterede med ditto. 500kr var hvad ser var tilbage til resten af måneden, og for dem fik jeg oral og sex. Begge dele med gummi. "You wanna fuck?", "YES!". Banditten strittede som en 13 årige der ser på billedet af samantha fox. Wang gad som sædvanlig ikke knalde sig helt ud, og jeg fyrede kanonen af efter et minuts tid. Til min overraskelse virkede hun næsten skuffet. Tror hun syntes Wang var meget nice....men hvem ved. Måske er de rumænere bare på Coke alle sammen. Lidt hyggesnak der egentlig ikke var hyggeligt men mere nødvendigt for at undgå pinlig tavshed. Man skal jo lige have de hvide tennis sokker på igen! Sådan er det vist bare.... hej hej ud i natten.... kunne knalde hende igen max 10 min senere. Pis. 9 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 104 Skrevet 1. Maj, 2018 Jeg Var en tur forbi, det er en total tilslutning, hun er skide sød, og meget imødekommende, hun har en fantastisk sprød krop, fuldstændig som på hendes billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 1. Maj, 2018 Av, send lige hende et smut over bæltet!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 2. Maj, 2018 Øv, nu er hun blevet skræmt til Esbjerg! Det lyder ellers meget lovende med en lille atletkrop :-). Er de nogen der ved om hun bliver længere i Danmark og hvorhenne efter Esbjerg - eller om man virkelig skal helt til vestkysten for at opleve hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 77scut Skrevet 2. Maj, 2018 Nej det er ikke fair, var ellers begyndt at ligge en plan for at møde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wang 32 Skrevet 2. Maj, 2018 Mystisk....sikke en skam. Husk at lav anmeldelser så man finder guld pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlBondy 25 Skrevet 5. Maj, 2018 Måtte bede hende smutte, eller stoppe da den slags åbenlyse forretninger ikke er velanset på stedet. Hun tog det pænt i modsætning til andre hvor man må have fat i politiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 77scut Skrevet 5. Maj, 2018 Skrev med hende den anden dag og hun sagde at hun kom tilbage næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlBondy 25 Skrevet 5. Maj, 2018 77scut skrev, 1 time siden: Skrev med hende den anden dag og hun sagde at hun kom tilbage næste uge. Det bliver helt sikkert ikke samme sted. Billederne er ægte, og uden "kampuniform" ligner hun ikke at hun er en dag over 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 6. Maj, 2018 AlBondy skrev, for 18 timer siden: Måtte bede hende smutte, eller stoppe da den slags åbenlyse forretninger ikke er velanset på stedet. Hun tog det pænt i modsætning til andre hvor man må have fat i politiet. er det bare mig der ikke kan følge med for har ingen ide om hvad fandet det er du skriver om 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlBondy 25 Skrevet 9. Maj, 2018 kingo40 skrev, den 6/5/2018 at 09:20: er det bare mig der ikke kan følge med for har ingen ide om hvad fandet det er du skriver om Ved ikke om det bare er dig Kingo Wang skrev det var mystisk hun var væk så hurtigt, og jeg forklarede hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. Maj, 2018 AlBondy skrev, for 3 timer siden: Ved ikke om det bare er dig Kingo Wang skrev det var mystisk hun var væk så hurtigt, og jeg forklarede hvorfor. I så fald er det ikke bare Kingo. Jeg har altså også mistet tråden - hvis jeg i det hele taget på noget tidspunkt har haft fat i den. Men nu er jeg så heller ikke den stiveste pik på hele Eroguide... Men er der en der kan pensle det ud og evt. skære det ud i spånplade hvad der menes. Så skal jeg gøre et forsøg på at fatte det. ;-) 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlBondy 25 Skrevet 9. Maj, 2018 22 cm and thick skrev, for 8 timer siden: I så fald er det ikke bare Kingo. Jeg har altså også mistet tråden - hvis jeg i det hele taget på noget tidspunkt har haft fat i den. Men nu er jeg så heller ikke den stiveste pik på hele Eroguide... Men er der en der kan pensle det ud og evt. skære det ud i spånplade hvad der menes. Så skal jeg gøre et forsøg på at fatte det. Gør jeg gerne Det sted hun opholdt sig er ikke tiltænkt GP'ere. Så hun blev bedt om at stoppe, eller smutte hvilket var årsagen til hun forsvandt så hurtigt Stadig svært at forstå ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. Maj, 2018 AlBondy skrev, for 6 timer siden: Gør jeg gerne Det sted hun opholdt sig er ikke tiltænkt GP'ere. Så hun blev bedt om at stoppe, eller smutte hvilket var årsagen til hun forsvandt så hurtigt Stadig svært at forstå ?? Det var slet ikke svært at forstå det første du skrev. Det var umuligt at forstå for grunden til det blev jo ikke forklaret. AlBondy skrev, den 5/5/2018 at 15:11: Måtte bede hende smutte, eller stoppe da den slags åbenlyse forretninger ikke er velanset på stedet. Hun tog det pænt i modsætning til andre hvor man må have fat i politiet. "Måtte bede hende smutte"... Hvem måtte bede hende? Dig, udlejer eller en hel anden? "Hvor man må have fat i politiet".... Hvem er "man"? Dig, udlejer eller en hel anden? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 10. Maj, 2018 Jeg har besøgt den "lille blondine" i dag hvor hun er kommet tilbage til Odense. Hun er nu ikke så lille endda men ganske normal af højde. Hun virker ret sød og hendes krop er virkelig sprød og lækker. Jeg fik en hurtig tur på 15 min. da jeg ikke forventede at holde så længe med hende og det holdt også stik. Vi startede med at kæle lidt stående hvorefter hun skubbede mig ned på sengen og monterede et kondom. Hendes franske var udmærket og havde den fornødne virkning på lillemanden. Derefter fik jeg en ridetur i et hastigt tempo, som derfor nok kun varede et par minutter, hvilket er tæt på rekorden for mit vedkommende. Hun er faktisk ret stram og derfor er det svært at holde længere. Jeg havde faktisk lyst til at blive længere hos hende men valgte at vente til en anden dag, da hun bliver i Odense et stykke tid. Så jeg forventer helt sikkert at besøge hende igen. Stedet er ikke "privat" men nogenlunde diskret i nærheden af havnen I Odense. Bemærk at det ikke var muligt at bruge toilet og bad på stedet da det var "optaget" under besøget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 11. Maj, 2018 er der nogen der ved om hun kysser da dette er et must for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 11. Maj, 2018 kingo40 skrev, for 3 timer siden: er der nogen der ved om hun kysser da dette er et must for mig Så skal du prøve Amanda Brasil. Hun tungekysser og er god til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 11. Maj, 2018 Jeg fik ingen kys så det skal du nok ikke forvente at få Hendes første kunder fik vist både superfransk og kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 12. Maj, 2018 hej messi61 hun er prøvet flere gange og ja hun er bare en perle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 13. Maj, 2018 kingo40 skrev, den 12-05-2018 at 11:26: hej messi61 hun er prøvet flere gange og ja hun er bare en perle Er Amanda ikke forsvundet fra Odense ??? Troede hun blev til starten af juni, men nu kan jeg ikke finde hendes annonce længere.... Nogen som kan hjælpe (ved godt det ikke lige er det som denne tråd handler om) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 18. Maj, 2018 Jeg fik lige besøgt den lille blondine igen inden hun forlader byen. Denne gang et nyt sted i det sydøstlige Odense. Jernet begyndte at røre på sig allerede ved synet af hende så jeg valgte en halv time for bedre at kunne nyde det. Det lykkedes hende at holde tempoet tilpas lavt til at fik noget ud af den ekstra tid. Hun er virkelig en sød og uspoleret pige som jeg godt kunne have lyst til at tage med hjem. Men hun kommer forhåbentlig tilbage til Odense igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rshumi Skrevet 20. Maj, 2018 Virkelig en sød og humoristisk pige. Bestilte en times outcall og man får valuta for pengene. Hun nyder hvad hun laver og wow, hun kan sutte! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg