Hop til indhold
DK fyr 34

Datingbedrag

Recommended Posts

Til alle jer der i december 2017, så Kontant på DR om det store dating bedrag om sex- og datingsider der viser sig at være falske og med falske profiler, kun for at snyde godtroende og liderlige mænd, så kommer der i aften på DR en opfølgning.

Det viser sig at mange af de omtalte sider åbenbart har rødder i Holland og affødt af omtalen på DR og efterfølgende på hollandsk tv, har de hollandske myndigheder foretaget en razzia og lukket en mængde sider.

Lad os håbe at dette har en positiv effekt i DK så vi ikke længere skal høre om fyre der er blevet taget ved næsen og vi slipper for de trættende indlæg på EG med links til diverse tåbelige sider hvor alt er gratis og lavet af mælk og honning og pigerne er ved at gå til af liderlighed og kun venter på netop DIG ;)

Link til omtale af aftenens program på DR: https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/flere-falske-datingsider-lukket-efter-afsloering

Link til omtale af det første program på DR: https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/datingbedrag-forelskede-maend-udnyttes-og-holdes-nar

Links til selve det første program i sin fulde længde: https://www.dr.dk/tv/se/kontant-tv/-/kontant-2017-12-07

God 1. maj til dem der skal på den galej og god dag til alle andre ;)

DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Et eller andet er der sket. Min spam folder er i hvert fald markant mindre fyldt for tiden, så det virker helt sikkert til, at stikket er blevet trukket. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset om nedgangen i spam skyldes denne razzia er det sgu en god nyhed. Det er irriterende at blive bombarderet med alskens uønskede mails :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 2 timer siden:

Et eller andet er der sket. Min spam folder er i hvert fald markant mindre fyldt for tiden, så det virker helt sikkert til, at stikket er blevet trukket. :)

ja penis dit og penis dat. men ingen skriver hvordan man får et stykke taget af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Uanset om nedgangen i spam skyldes denne razzia er det sgu en god nyhed. Det er irriterende at blive bombarderet med alskens uønskede mails :)

Jeg mente faktisk specifikt fra dkworkfromhome, som nævnes i artiklen. De havde en idé med, at sende mails en 2-3 gange om ugen om, at der var penge at tjene. Det sker ikke mere.

Alt det andet spam nyder jeg stadig i fulde drag. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...