Hop til indhold
Guest Calletti

Naomi - Romantica, Sexyclub, Eventyrpigerne

Recommended Posts

Guest Calletti

Jeg er efterhånden helt håbløs til at gætte kvinders alder, men Naomi går i min verden som ung og smuk - mon ikke hun holder sig i første halvdel af 20'erne.

Hun er vist relativt ny, men efter at have luret og luret og luret på hendes fine billeder i nogle uger fik jeg lejlighed til at smutte forbi. Billederne er fine, men jeg synes nu Naomi irl langt overgik mine forhåbninger. Meget køn, lidt genert (uden at det gjorde noget) og med en smuk mørk hudfarve, der fik mig til at føle mig som en lysende projektør i den lidt mørke kælderlejlighed.

Det er ved at være længe siden, at jeg har forsøgt mig med helt nye piger - da jeg nu om dage er til at besøge et par piger hvor det hele bare er yuhuuu og sved på panden - men her er jeg nu stadig et par uger efter til at trække et stort skævt smil ud af, hvis nogen skulle spørge til oplevelsen med Naomi. Der må jeg forbi igen inden længe (hvad skal man dog efterhånden gøre - er blevet forført af hele 3 piger!)

Fik kun taget mig af de indledende manøvrer, dansk/fransk, da det for mig virker bedre når jeg kender pigen lidt bedre, men begge dele smagte så absolut af flere røde kinder og og ømme elskovsmuskler så en varm varm anbefaling til Naomi. Ud over dansk/fransk som fik mig til at se stjerner er det for mig også vigtigt at hyggekemien er til stede.......og Naomi kunne jeg til enhver tid bruge hele aftener i selskab med.

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Har også luret på hende - hun ser megalækker ud. Jeg kender desværre bare et par mørke familier i København, hvor der er døtre i tyverne, så er lidt paranoid med om det kunne være en af dem. Det har jeg ikke lyst til at udsætte hverken dem eller jeg for :-( Har ellers aldrig prøvet en mørk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 27 minutter siden:

Tak for anmeldelsen.

Har også luret på hende - hun ser megalækker ud. Jeg kender desværre bare et par mørke familier i København, hvor der er døtre i tyverne, så er lidt paranoid med om det kunne være en af dem. Det har jeg ikke lyst til at udsætte hverken dem eller jeg for :-( Har ellers aldrig prøvet en mørk pige.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe ned inden og forklarer dit "problem" og så bede dem om at sikre sig at Naomi kigger grundigt på kameraet.. Så slipper du for at komme til at hilse på en pige du kender og ingen af os piger kunne finde på at røbe din hemmelighed for nogen så selvom hun genkender dig ville det ikke være noget hun ville fortælle videre^_^.. Hvordan skulle hun også kunne forklarer hvor hun ved det fra uden at røbe sig selv.. Hehe.. 

Bare et velmenende råd..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Elprebsi skrev, for 45 minutter siden:

Tak for anmeldelsen.

Asti afsted med dig. Kunne ikke forestille mig at Naomi kender dig......men glimrende idé at tjekke med stedet inden. 

Kender du ikke også en del andre familier med andre kulører med døtre? Det er vel bare en ekstra lille fræk detalje i denne business :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender endnu flere familier med "lyse" døtre. - Sandsynligheden for at møde nogle af dem - hvad enten de er lyse eller mørke - er temmelig lille. - Naomi er et kønt lille eksemplar af slagsen. - At møde hende en dag, hvor hun har vagt på Romantica sammen med Stina eller Nikoline frister mig da.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har ret - hvis det utænkelige skulle  være tilfældet har vi jo begge interesse i at holde hemmeligheden. håber det kan passe ind næste gang jeg er i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis. 

"Så nede på bordellet, du ved, det der fritidsjob jeg har ikke? Ved du hvem der så dukkede op?"

Medmindre alle i hendes bekendtskabskreds ved hvad hun laver, så siger det nok ikke til nogen. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes det kunne være vildt cool og møde en man kendte.....men jeg er også mærkelig :) 

Den fantasi har jeg sku også haft, så kan vi være mærkelige sammen:D

Tænk at møde hende du havde et lille crush på i skolen eller en gammel arbejds kollega man egentlig syntes var meget lækker. Det ville tænde mig helt vildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...