Hop til indhold
Cabelas1

DAYANA !! Latina multiorgasmic - Dybvad.

Recommended Posts

Besøgte hende her i dag og det fortrød jeg da i hvert fald ikke, tværtimod. :)

https://annoncelight.dk/showad/246281

Diskret er stedet absolut ikke, men det rører mig nu ikke så meget.

Fik en halv time med full service og det eneste jeg fortrød var, at jeg ikke tog en hel time. Pigen er fra Columbia, smuk og med nogle dejlige store naturlige bryster. 

Hun er rigtig sød og lige til, så vi faldt hurtigt i god kemi.  Virker til hun kan lide hvad hun laver og hun er yderst service minded. Hun sutter som en drøm og kysser rigtigt dejligt. En rigtig GFE oplevelse.  Fik også slikket hendes dejlige fisse, og hun kom til sidst, hvilket jeg ikke var i tvivl over var ægte. Det kom vist også helt bag på hende selv og hun fik fremstammet et "Thank you".  Efter lidt samleje i forskellige stillinger, hvilket hun også var ferm til, så fik jeg kneppet hendes store bryster med lidt olie også. Det var sku dejligt ;) Til sidst kom jeg i ansigtet på hende og under den efterfølgende massage af ryg, balder og ben, der opdagede hun at hun også havde fået noget i håret, hvilket ikke lige var meningen ;)  Hun tog det med et smil og fortsatte massagen.

Alt i alt en super oplevelse, dog med et lille minus til sidst under massagen. Her havde hun lidt travlt med at hento mobilen og skrive tilbage på beskeder. Havde hun ventet med det til jeg var gået, så havde hun fået et stort 10 tal, men må nøjes med et 9 tal grundet dette.

Stedet indvendigt var vel til 7-8 stykker, udvendigt vel kun 4.

Men helt sikkert en pige jeg vil besøge igen, når jeg får lejlighed til det.  Hun flytter snart til Hurup i Thy, og derefter skal hun hjem til Columbia til sommer. Men hun kommer til Danmark igen efter det :)

Jeg har ellers forsøgt at holde mig lidt fra de udenlandske piger, da det ofte kan være en stor fuser. Men her var der altså fuld valuta for pengene.

Pas på hende og vær sød ved hende, da hun fortjener det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ægte billider ????hvordan, smuk med naturlig bryster ,,,mørk høj lav lys  smilende,, hvad bare sød????

Del dette indlæg

Link til indlæg
buk skrev, 1 time siden:

ægte billider ????hvordan, smuk med naturlig bryster ,,,mørk høj lav lys  smilende,, hvad bare sød????

Billederne tror jeg såmænd er ægte nok, men alt ser jo bedre ud på et billede ;) Men hun er smuk i mine øjne i hvert fald. 

Latina mørk i huden, altså helt solbrændt som i solbrændt ;) . Brysterne er store og derfor hænger de også. På billederne ser de nok mere spændte ud end de er vil jeg tro, men dejlige er de.

Hun er vel omkring 170-175 cm høj incl halvhøje stilletter. Meget smilende og åben. Var altid opsat på at behage mig og frisk i det, klar til kamp ;) Hun havde det der over sig, at hun gerne selv ville have gang i gaden og have sig noget frækt (læs pik). Hun var sød med hjertet, altså kunne mærke hele tiden, at hun var tilstede for mig. Kunne mærke at hun nød det selv, ellers er hun en RIGTIG god skuespiller. Men anyway, blot jeg tror det er sådan, det gør oplevelsen det bedre for mig.

Men skynd dig der op og prøve kør hende, og skriv så hvordan du ser med dine øjne. Alle er jo forskellige, men hende her ramte plet for mig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...