Martin M 67 Skrevet 5. Maj, 2018 Har holdt pause fra købesex, men fik pludselig lyst til at besøge en pige igen. Valget faldt på Barbie, da der ikke er så langt og huset ligger meget diskret. Mødte en rigtig sød mørk pige, der gav en god oplevelse med fint blowjob med kondom og dansk i forskellige stillinger. Var lidt rusten efter den lange pause, men hun var meget sød og venlig. Besøget var en 1/2 time til kr 600,- hvilket det absolut var værd. Hun findes på Annoncelight, men kan ikke rigtig få linket til at virke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Maj, 2018 Er det hende her: https://annoncelight.dk/showad/249683 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 6. Maj, 2018 Eller hende https://annoncelight.dk/showad/247867 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 6. Maj, 2018 Ja beklager. Det er hende Skovfogeden linker til . Den anden har jeg ikke besøgt endnu ......... God søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morsoe 0 Skrevet 6. Maj, 2018 GIver hun kys? Komme flere gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 6. Maj, 2018 Der var ikke kys på menuen. Den halve time til kr600, var med en udløsning., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morsoe 0 Skrevet 6. Maj, 2018 Var hun meget legefuld, eller "maskinsex". Hvordan er hendes krop, lille og fin? Undskyld spørgsmålene, søger bare info da jeg er i området i morgen og tænker om man skulle prøve hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 7. Maj, 2018 Pudsig tråd – "Martin M" skriver en anmeldelse – og "TheJack" svarer tilsyneladende på de spørgsmål der bliver stillet til "Martin M" altså trådstarter – er det den samme person med to brugere eller er det bare mig som ikke fatter noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 7. Maj, 2018 Du har helt ret. Det er The Jack der har svaret. Kender ham og han tilbød at skrive. Jeg kan stå inde for, at det jeg skrev er rigtigt. Også det the Jack svarede for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 7. Maj, 2018 Martin M skrev, for 5 timer siden: Du har helt ret. Det er The Jack der har svaret. Kender ham og han tilbød at skrive. Jeg kan stå inde for, at det jeg skrev er rigtigt. Også det the Jack svarede for mig Altid dejligt med nye venner, specielt, dem man kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 12. Maj, 2018 Jeg kommer sjældent på Rybjergvej for jeg synes at det oftest er elendig service man får der. Så kører jeg hellere til Glyngøre, der ved man hvad man får. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 12. Maj, 2018 Bad Motherfucker skrev, for 2 timer siden: Jeg kommer sjældent på Rybjergvej for jeg synes at det oftest er elendig service man får der. Så kører jeg hellere til Glyngøre, der ved man hvad man får. Første gang jeg har været på Rybjergvej,har aldrig været hos GP i Glyngøre. Er det ikke lidt ligesom Rybjergvej? Synes annoncerne minder om hinanden. Nok den samme der laver annoncer for pigerne, for hende på Rybjergvej kan ikke dansk .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet 13. Maj, 2018 Martin M skrev, for 21 timer siden: Første gang jeg har været på Rybjergvej,har aldrig været hos GP i Glyngøre. Er det ikke lidt ligesom Rybjergvej? Synes annoncerne minder om hinanden. Nok den samme der laver annoncer for pigerne, for hende på Rybjergvej kan ikke dansk .... Hende jeg mener i Glyngøre er en 20-årig dansk pige. https://annoncelight.dk/showad/232328 Ikke noget særligt, men man ved hvad man får. Hende på Brovej kender jeg ikke, men det er også få km fra Glyngøre. https://annoncelight.dk/showad/249683 Hun kalder sig victoriagoodluck4002, så jeg siger held og lykke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejohn 72 Skrevet 16. Maj, 2018 Vedr. billeder- De billeder som Skovfogeden og DJX linker til at nogle ældre sager- det er ca 2 år siden de blev brugt i Nordjylland ( Vrå /Hallund) så tror bestemt ikke det er de samme piger. De første link er senest anvendt til "Anna i vrå" for 2 uger siden, og den rigtige Anna var da ikke i nærheden af billederne. har for øvrigt anmeldt hende herinde. Men når det er sagt kan man da sagtens være heldig, da mange af pigerne er nogle flotte modeller . John Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonesy 0 Skrevet 23. Maj, 2018 Var hun lækker. Altså godt skåret. Svært at se ud fra det ene billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 24. Maj, 2018 Jonesy skrev, den 23/5/2018 at 16:10: Var hun lækker. Altså godt skåret. Svært at se ud fra det ene billede. Ja. Jeg synes hun var lækker. Slank og velformet. Hun er der desværre ikke længere. Var forbi idag og der var 2 andre der. De lignende latinas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg