Hop til indhold
superone

Realistiske sexdukker

Recommended Posts

Hej Gutter

Jeg leger lidt med tanken om at udleje realistiske sexdukker, altså dem i fuld størrelse.

Jeg forestiller mig at udleje dem på uge basis (eller der omkring) for ca. 2.000 pr. uge.

Hvor mange af jer kunne finde på at leje sådan en dukke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Findes  de  også i en  herre  udgave? Hvis  ja  kunne jeg  godt  være  interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
superone skrev, for 35 minutter siden:

Hej Gutter

Jeg leger lidt med tanken om at udleje realistiske sexdukker, altså dem i fuld størrelse.

Jeg forestiller mig at udleje dem på uge basis (eller der omkring) for ca. 2.000 pr. uge.

Hvor mange af jer kunne finde på at leje sådan en dukke?

Tror desværre markedet for dukker er fuldt besat. Der er flere der allerede tilbyder det. Både i Jylland, Fun og Sjælland og jeg tror ikke markedet kan bære flere udbydere end der allerede er. For så stor interesse er der vel ikke for det ? :huh:

Men held og lykke med projektet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Ah der er mig bekendt ikke nogen, der udlejer dem på ugebasis i det prisleje. Tror godt jeg kunne finde på at prøve, hvad det var for noget, hvis det var en uge for 2000kr. Dertil er min nysgerrighed for stor.

Redigeret af UerfarenM
Fjerne dobbeltkonfekt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nok flere penge i, at købe et hus lidt ude på landet, og så leje det ud til GP´er, hvis det altså handler om at tjene penge.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Findes  de  også i en  herre  udgave? Hvis  ja  kunne jeg  godt  være  interesseret. 

Aghhh, søde Nemtøs, er du ikke blevet lidt for stor til at lege med dukker  :-)?,

jeg mener, du kan jo få " The real thing" free...:-)

Nå spøg til side, alle har deres lyster, men ikke noget der kunne tænde mig !

Have a nice day Girls and Boy`s!

KH

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey

Din ide lyder rigtig god, men er desværre  urealistisk på sigt. Det vil du opdage når du får din første dukke retur efter udlejning. Du vil være nød til at forlange et større beløb i dep. for at sikre dig at dukken er intakt når den kommer retur. Der er en stor rengørings proces i at holde dukker eller at have et Doll house som her. https://annoncelight.dk/showad/238509

@Nemtøs Din frækkert. Du kan få designet din helt egen private drømme mand, med den størrelse du ønsker:-)) Det hjælper jeg dig gerne med:-))

Fræk dag til jer alle sammen 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min første tanke om 2000kr/uge:

Dyrt.

Flere glædespiger tilbyder en quikie til 600-700kr, og det ville man så kunne 3 gange på uge, og jeg vil da langt heller have en ægte kvinde end en dukke.

Bare min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 14 timer siden:

Hey

Din ide lyder rigtig god, men er desværre  urealistisk på sigt. Det vil du opdage når du får din første dukke retur efter udlejning. Du vil være nød til at forlange et større beløb i dep. for at sikre dig at dukken er intakt når den kommer retur. Der er en stor rengørings proces i at holde dukker

Det var lige dét jeg tænkte. 2000 er for billigt taget udgifter og venligehold i betragtning og risiko for at dukken er blevet kneppet vind og skæv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ham der lejer dukker ud tager da vist 1000 kr for en halv time. Sammenlignet med den pris er 2000 for en uge jo billigt.
Selv om det kunne være meget sjovt at prøve, for at ja prøve det. :D Så bruger jeg stadig hellere mine 2000, et andet sted.

Er en uge ikke også for meget? Det er prøvet efter den første dag og hvad så der efter?

Men held og lykke med det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
petervallen skrev, for 8 timer siden:

Jeg laver gerne en hjemmeside til dig, imod jeg kan låne en dukke engang imellem.

Det er meget pænt af dig - men har dog allerede siden 

www.madame-elisabeht.com  og  www.As-Dolls.dk har denne side.

Fræk dag til alle:-)

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
DK fyr 34 skrev, for 15 timer siden:

Det var lige dét jeg tænkte. 2000 er for billigt taget udgifter og venligehold i betragtning og risiko for at dukken er blevet kneppet vind og skæv ;)

Er dukkerne så følsomme så de kan ændre krops facon? Det lyder noget voldsomt, hvor længe holder en dukke i gennemsnits levetid eller hvad er forventningen til det og hvad koster det pr. dukke at rengøre den? Jeg synes også sex til 300 kr er billigt men det skaber jo en del trafik til døren, så intet er umuligt selvom markedet er småt som du eller en anden skrev. Der kan tages kunder fra det mindre marked og ny tilkommende kan påvirkes af prisen i første omgang indtil man indser om dukkesex er frækt. 

Jeg tænker bare hvad det næste bliver af sjove opfindelser og har altid været bange for de gamle antikke dukker som ser ægte ud. I Japan er mange mænd forelsket i visuelle dukker på deres mobiltelefoner, det lidt for distancerende til mig når de hiver dem med i parken og deler sushi med dukken på mobilen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 4 timer siden:

Er dukkerne så følsomme så de kan ændre krops facon? Det lyder noget voldsomt, hvor længe holder en dukke i gennemsnits levetid eller hvad er forventningen til det og hvad koster det pr. dukke at rengøre den? Jeg synes også sex til 300 kr er billigt men det skaber jo en del trafik til døren, så intet er umuligt selvom markedet er småt som du eller en anden skrev. Der kan tages kunder fra det mindre marked og ny tilkommende kan påvirkes af prisen i første omgang indtil man indser om dukkesex er frækt. 

Jeg tænker bare hvad det næste bliver af sjove opfindelser og har altid været bange for de gamle antikke dukker som ser ægte ud. I Japan er mange mænd forelsket i visuelle dukker på deres mobiltelefoner, det lidt for distancerende til mig når de hiver dem med i parken og deler sushi med dukken på mobilen. 

Jeg ved ikke hvor følsomme de er, men jeg så en video fra en af de åbenbart mange producenter og der virkede det som om dukkerne ikke bare kunne kyles ind i skabet efter brug. Der var næsten som et menneskeligt skelet med led osv. indeni og de kan jo drejes og arrangeres i diverse stillinger, og tænk du hvis der var en overivrig kunde der tog lidt hårdt fat ;)

Selve skeden er åbenbart( på nogen modeller) ikke integreret/indbygget i kroppen med fungerer efter et plug in princip, således at man kan tage den del ud af dukken når den skal rengøres. Andre dukker kan fyldes med en vis mængde varmt vand, hvorefter varmen forplanter sig ud i silikonen.....

Ja der findes på......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...