Herbert 352 Skrevet 8. Maj, 2018 https://annoncelight.dk/showad/240772 Hun ser meget tiltalende ud, Hampengirls er vel generelt et OK sted ? Er der nogen der kan bekræfte billeder/sprog, hun står som hollandsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 352 Skrevet 9. Maj, 2018 Slet ingen der har mødt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 9. Maj, 2018 Aftalte ydelse og pris - men pludselig ændrede det sig, da jeg var i gang med at klæde mig af... Kedelig udseende, OK krop tror jeg... ansigtet (mund) hang i den ene side pga. lammelse... Kørte skuffet og frustreret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 9. Maj, 2018 Jesper8600 skrev, for 6 timer siden: Aftalte ydelse og pris - men pludselig ændrede det sig, da jeg var i gang med at klæde mig af... Kedelig udseende, OK krop tror jeg... ansigtet (mund) hang i den ene side pga. lammelse... Kørte skuffet og frustreret Tak for tippet Jesper. Øv for en omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 352 Skrevet 10. Maj, 2018 Jesper8600 skrev, for 21 timer siden: Tak for meldingen, jeg tror jeg kører til Århus og besøger Sabina 24 istedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg