Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Fisse på facebook

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm, en god ven af mig har gjort mig opmærksompå at de på facebook er flere single grupper i hans tilfælde 40 + og 50 + på Sjælland, de findes muligvis også for provinsen/udkantsdanmark, og han har ikke brugt penge på at købe sex siden han meldte sig ind i begge grupper ...har andre erfaringer ? Spændende tanke... en kaffe date med efterfølgende free acess til sex for mindre end et besøg hos en GP,  bagefter kan man jo blot sige tak for kampen, men......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 43 minutter siden:

Hmm, en god ven af mig har gjort mig opmærksompå at de på facebook er flere single grupper i hans tilfælde 40 + og 50 + på Sjælland, de findes muligvis også for provinsen/udkantsdanmark, og han har ikke brugt penge på at købe sex siden han meldte sig ind i begge grupper ...har andre erfaringer ? Spændende tanke... en kaffe date med efterfølgende free acess til sex for mindre end et besøg hos en GP,  bagefter kan man jo blot sige tak for kampen, men......

Der er nogle ja, kan du ikke få lidt info om hvad de hedder så man rammer de rigtige grupper , prøvede et par stykker for lidt siden , og det er som regel kun mænd og kvinder i forhold der lurepasser...det gav ikke pote af sig end ikke tilbagemelding fra nogle , kunne se på kommentarer at de ikke var søgende...hmmm hvad er så formålet..??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden:

der er et par gode gratis datingsites som er mere effektive end FB - synes det man betaler sig fra ved at besøge en GP er netop kedelige "kaffedates" med efter følgende snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg har så været mere heldig,....i gruppen 40 + Sjælland... men jeg står lidtcstille da jeg har et arrangement med en ung lækker babe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
happycamper skrev, for 17 minutter siden:

der er et par gode gratis datingsites som er mere effektive end FB - synes det man betaler sig fra ved at besøge en GP er netop kedelige "kaffedates" med efter følgende snak.

Hvilke sites eks?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
pdrhan skrev, 1 time siden:

Hvilke sites eks?

Twoo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Der er nogle ja, kan du ikke få lidt info om hvad de hedder så man rammer de rigtige grupper , prøvede et par stykker for lidt siden , og det er som regel kun mænd og kvinder i forhold der lurepasser...det gav ikke pote af sig end ikke tilbagemelding fra nogle , kunne se på kommentarer at de ikke var søgende...hmmm hvad er så formålet..??

50+ det grå guld, og singler 40+ Sjælland... gav pote for et par måneder siden inde jeg til til Aussie land....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...