Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Maj, 2018 Hmm, en god ven af mig har gjort mig opmærksompå at de på facebook er flere single grupper i hans tilfælde 40 + og 50 + på Sjælland, de findes muligvis også for provinsen/udkantsdanmark, og han har ikke brugt penge på at købe sex siden han meldte sig ind i begge grupper ...har andre erfaringer ? Spændende tanke... en kaffe date med efterfølgende free acess til sex for mindre end et besøg hos en GP, bagefter kan man jo blot sige tak for kampen, men...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 9. Maj, 2018 Alkoholikeren skrev, for 43 minutter siden: Hmm, en god ven af mig har gjort mig opmærksompå at de på facebook er flere single grupper i hans tilfælde 40 + og 50 + på Sjælland, de findes muligvis også for provinsen/udkantsdanmark, og han har ikke brugt penge på at købe sex siden han meldte sig ind i begge grupper ...har andre erfaringer ? Spændende tanke... en kaffe date med efterfølgende free acess til sex for mindre end et besøg hos en GP, bagefter kan man jo blot sige tak for kampen, men...... Der er nogle ja, kan du ikke få lidt info om hvad de hedder så man rammer de rigtige grupper , prøvede et par stykker for lidt siden , og det er som regel kun mænd og kvinder i forhold der lurepasser...det gav ikke pote af sig end ikke tilbagemelding fra nogle , kunne se på kommentarer at de ikke var søgende...hmmm hvad er så formålet..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 9. Maj, 2018 Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden: Hmm, en god ven af mig har gjort mig opmærksompå at de på facebook er flere single grupper i hans tilfælde 40 + og 50 + på Sjælland, de findes muligvis også for provinsen/udkantsdanmark, og han har ikke brugt penge på at købe sex siden han meldte sig ind i begge grupper ...har andre erfaringer ? Spændende tanke... en kaffe date med efterfølgende free acess til sex for mindre end et besøg hos en GP, bagefter kan man jo blot sige tak for kampen, men...... der er et par gode gratis datingsites som er mere effektive end FB - synes det man betaler sig fra ved at besøge en GP er netop kedelige "kaffedates" med efter følgende snak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Maj, 2018 Ja jeg har så været mere heldig,....i gruppen 40 + Sjælland... men jeg står lidtcstille da jeg har et arrangement med en ung lækker babe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 9. Maj, 2018 happycamper skrev, for 17 minutter siden: der er et par gode gratis datingsites som er mere effektive end FB - synes det man betaler sig fra ved at besøge en GP er netop kedelige "kaffedates" med efter følgende snak. Hvilke sites eks? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 9. Maj, 2018 pdrhan skrev, 1 time siden: Hvilke sites eks? Twoo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. Maj, 2018 pdrhan skrev, for 1 time siden: Der er nogle ja, kan du ikke få lidt info om hvad de hedder så man rammer de rigtige grupper , prøvede et par stykker for lidt siden , og det er som regel kun mænd og kvinder i forhold der lurepasser...det gav ikke pote af sig end ikke tilbagemelding fra nogle , kunne se på kommentarer at de ikke var søgende...hmmm hvad er så formålet..?? 50+ det grå guld, og singler 40+ Sjælland... gav pote for et par måneder siden inde jeg til til Aussie land.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg