Guest Milfen Stella Skrevet 11. Maj, 2018 Mon ikke der er nogen her inde der kender et supe godt sted jeg kan holde i det fri mellem Vejen og Esbjerg? Det sted jeg holdte sidste år har de nemlig tyndet vildt ud i skoven så det er ret tydligt man holder der inde set ude fra vejen af og har nu ledt en del efter nyt sted men vil sige området er jo ret stort. Og de bedste steder er jo svære at finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 228 Skrevet 11. Maj, 2018 (edited) hej der er ved Bække der hedder Østerholmvej , jeg mener der ligger en rimelig diskret p plads omgivet af træer. men det er dog lidt tid siden jeg sidst var forbi. prøver lige et link. det er 4C og 23 den ligger vil jeg mene.. https://map.krak.dk/?c=55.548027,9.092624&z=17&q="bække, vejen";geo Redigeret 11. Maj, 2018 af tilmodenQ glemt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Maj, 2018 Hæhæ, undskyld afsporingen, men jeg kom til at tænke på en overskrift i lokalavisen for mere end 30 år siden: "Hvad er der i vejen med vejen i Vejen?". Nå, men jeg ved da, at der er muligheder omkring Sønderskov Museum. Og det er ganske vist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 11. Maj, 2018 Borende X skrev, for 33 minutter siden: Hæhæ, undskyld afsporingen, men jeg kom til at tænke på en overskrift i lokalavisen for mere end 30 år siden: "Hvad er der i vejen med vejen i Vejen?". Nå, men jeg ved da, at der er muligheder omkring Sønderskov Museum. Og det er ganske vist. Ja det bliver hurtigt en sjov tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 11. Maj, 2018 tilmodenQ skrev, for 50 minutter siden: hej der er ved Bække der hedder Østerholmvej , jeg mener der ligger en rimelig diskret p plads omgivet af træer. men det er dog lidt tid siden jeg sidst var forbi. prøver lige et link. det er 4C og 23 den ligger vil jeg mene.. https://map.krak.dk/?c=55.548027,9.092624&z=17&q="bække, vejen";geo Tror godt jeg ved hvor det er og det er 2 restepladser på hver deres vej men man kan se fra hovedvejen op i den anden resteplads har været der forbi i min søgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 11. Maj, 2018 Jeg har hørt at der er ulve i de jyske skove, så husk hundekiks. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Maj, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Jeg har hørt at der er ulve i de jyske skove, så husk hundekiks. Det er ikke kun rødhætte der skal være bange for de store stygge ulve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 11. Maj, 2018 TheVoice skrev, for 3 timer siden: Jeg har hørt at der er ulve i de jyske skove, så husk hundekiks. Ja men det er ren win win så kan man både få blow zoo og en løbetur i et Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg