Hop til indhold
Guest Skurken

Øv Josefine!

Recommended Posts

Guest Skurken

Søndag! Fuglene synger og alle er glade. Jeg vågnede op og følte mig i hopla til en tur til Eventyrpigerne i Fjenneslev. Havde studeret de sparsomme billder, som var til rådighed af den nystartede Josefine. Den anden pige på vagt, var ikke til min smag, da jeg ikke er til store piger... no offence! Nå men jeg hoppede i bilen og påbegyndte den ca. 65 minutters køretur. Da jeg var ca. 15 minutter fra stedet, ringede jeg op og fik reserveret en halv time med Josefine... "Du kommer bare" sagde stemmen i røret. 1200 kroner for 30 er lidt til den pebrede side, når pigen er nystartet, men det skulle ikke have lov til at spolere stemningen. Da jeg ankom til destinationer og havde parkeret bilen, bankede jeg på døren og blev lukket ind. "Hvilken pige vil du have" spurgte damen. Jeg fortalte at jeg havde ringet for en aftale med Josefine. Damen sagde "ok" og tilbød mig et glas vand. Efter et minuts venten, kom damen tilbage med vandet og en besked om, at Josefine havde ondt i underlivet, og derfor ikke kunne have samleje... What? var min tanke! Hun kunne dog godt tilbyde svensk og fransk. Dette afslog jeg, da det helt klart ikke var derfor jeg var kommet. Få minutter senere, sad jeg i bilen på vej hjem, med en noget skuffet følelse i kroppen. Hvorfor overhovedet være der, hvis hun har ondt? Kunne man ikke sætte en erstatning ind? Det bliver jeg nok aldrig helt klog på... Jeg komme helt sikkert ikke til at besøge Josefine, som jeg desværre end ikke så. Jeg kommer nok også til at finde et andet sted at besøge fremadrettet. Stedet var ret godt, dengang Nikita Darling slog sine folder der... Tilbage er vel bare at sige øv Josefine...

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/josefine3/index.php

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken

Så meget desto mere latterligt, hvis det forholder sig sådan. Undrer dog at hun overhovedet tilbød fransk og svensk, hvis det var et nej... Har sgu ikke prøvet at få et nej før, og da slet ikke på en så latterlig måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker lidt underligt ja. Først tænkte jeg det var fordi hun måske kendte dig, eller ikke tændte på dig og derfor ikke ønskede dig som gæst. Dette holder dog ikke, når hun tilbyder andre ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv for en træls omgang.

Det undrer mig dog at du vælger at køre en hel time uden at have en aftale, vel vidende at stedet kun har en pige, som falder i din smag. Først et kvarter før ankomst ringer du. Josefine kunne jo snildt have været optaget, og så ville du alligevel være kørt forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan være mange grunde til, at pigen takker nej til samleje. Og som Mignuigen skriver, hun kunne lige så godt ha været optaget, eller ha takket nej til dig face to face. At møde op på et bordel er ikke garanti for fisse, sorry to say ;-) 

Pige  er nystartet i en branche uden læretid. Det kan være overvældende at begynde som glædespige, og desværre er der mænd, der udnytter nye piger og knalder for hårdt igennem. Måske var kunden før dig for hård, måske var hun bare træt, så er det trods alt bedre at sige nej, ikke?

Jeg går faktisk ofte på job på dage, hvor jeg ikke tilbyder samleje, fx under menstruation. Mange mænd ønsker andre ydelser, så det behøver ikke være at problem. Men jeg er heller ikke ked af at køre, selvom jeg har annonce i, det er en af fordelene ved at være privat diskret. På bordel kan man ikke bare smutte midt i en vagt, og der kommer heller ikke lige en vikar ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 2 timer siden:

That is the excuse used when the girls sees you and tells telephone lady No, not him

Nu har jeg ud af - ja, jeg ved ikke hvor mange gange - aldrig prøvet at blive afvist nogen steder. Jeg tror ikke at det er noget, der sker ofte. - Men hvis Josefine nu ikke havde synes om Skurken, hvorfor så tilbyde ham et blowjob? 

(Efter min opfattelse en dum og uvedkommende bemærkning om en situation, som du ikke kan vide noget om).

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
mignuigen skrev, for 3 timer siden:

Øv for en træls omgang.

Det undrer mig dog at du vælger at køre en hel time uden at have en aftale, vel vidende at stedet kun har en pige, som falder i din smag. Først et kvarter før ankomst ringer du. Josefine kunne jo snildt have været optaget, og så ville du alligevel være kørt forgæves.

Jeg kan godt lide at gøre det på den måde. Det betyder intet at vente, skulle pigen være optaget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Skurken
Liv skrev, for 3 timer siden:

Der kan være mange grunde til, at pigen takker nej til samleje. Og som Mignuigen skriver, hun kunne lige så godt ha været optaget, eller ha takket nej til dig face to face. At møde op på et bordel er ikke garanti for fisse, sorry to say ;-) 

Pige  er nystartet i en branche uden læretid. Det kan være overvældende at begynde som glædespige, og desværre er der mænd, der udnytter nye piger og knalder for hårdt igennem. Måske var kunden før dig for hård, måske var hun bare træt, så er det trods alt bedre at sige nej, ikke?

Jeg går faktisk ofte på job på dage, hvor jeg ikke tilbyder samleje, fx under menstruation. Mange mænd ønsker andre ydelser, så det behøver ikke være at problem. Men jeg er heller ikke ked af at køre, selvom jeg har annonce i, det er en af fordelene ved at være privat diskret. På bordel kan man ikke bare smutte midt i en vagt, og der kommer heller ikke lige en vikar ;-) 

Jeg kan sagtens klare et klart afslag, skulle nogen finde mig afskyelig. Jeg kan også godt forstå, hvis der er smerte i undervognen, fordi nogen har kørt for stærkt. Det er også helt fint med menstruationssmerter. Det jeg blot beder om, er face to face ærlighed. Det havde været god stil, hvis teledamen lige havde nævnt det, da jeg bookede, eller at Josefine selv fortalte det, da jeg var inde på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skurken skrev, Lige nu:

Jeg kan sagtens klare et klart afslag, skulle nogen finde mig afskyelig. Jeg kan også godt forstå, hvis der er smerte i undervognen, fordi nogen har kørt for stærkt. Det er også helt fint med menstruationssmerter. Det jeg blot beder om, er face to face ærlighed. Det havde været god stil, hvis teledamen lige havde nævnt det, da jeg bookede, eller at Josefine selv fortalte det, da jeg var inde på stedet.

Godt at høre :-) Men pigen er jo ny....  man lærer med tiden.... Og igen, måske har hun genkendt dig (hvilket godt nok ikke forklarer, at du fik tilbudt fransk eller svensk)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...